Sunday, December 5, 2010

Sunday Presents & Awards!!

           Καλημέρα σε όλους!! Τι κάνετε; Ελπίζω καλά!! Τις τελευταίες μέρες είχα λίγο τρέξιμο, μια με τις ασκήσεις μαθηματικών & την πτυχιακή της σχολής. Είχα να φτιάξω και κάποια κεράκια και έτσι δεν κατάφερα να αναρτήσω τα βραβεία που μου χάρισαν και τα δωράκια που έλαβα αυτή την εβδομάδα! Θα ήθελα να ευχαριστήσω την αγαπητή Lourdi και το μπλεγμένο κουβάρι για τα δωράκια τους που τώρα στολίζουν το blog μου!!! 

         Goodmorning everyone!!What's up??I hope everything is good!!The last few days i had so many things to go with my classes and with some candles i had to made. So i didn't have time to post the awards and the presents i recieved this week! I would like to say thanks to Lourdi and to μπλεγμένο κουβάρι for their presents!!
Present from Lourdi!

Present From Μπλεγμένο Κουβάρι!

             Ακόμα θα ήθελα να ευχαριστήσω την Mato για τo βραβείo που μου χάρισε!!


             Με τη σειρά μου το χαρίζω στις παρακάτω blogoφίλες!!:
  • Στην Lourdi (Πολυτεχνίτισσα) για όλες τις υπέροχες χριστουγεννιάτικές δημιουργίες της.
  • Στην LiViLaVi (LivilaVi Designs) για τις υπέροχες ζωνούλες που έφτιαξε.
  • Στην El.mar (Αχ!Κουνελάκι!)  για τα χριστουγεννιάτικα σκουλαρίκια που έφτιαξε.
  • Στη Μaria Z (Keep Thinking) για το φανταστικό οδηγό για δαχτυλίδι πετσέτας. (Το δόκίμασα και εγώ αλλά δεν τα έχω διακοσμίσει ακόμα!)
  • Στη Riri (Handmade Bags) για τις μοναδικές βραδυνές τσαντούλες που έχει φτιάξει.
  • Στη Μπλεγμένο Κουβάρι για το όμορφο δωράκι -στολίδι που μου χάρισε.
Φιλιά Πολλά Σε Όλους!

Υ.Γ. Μην ξεχάσετε έχουμε κλήρωση στις 18!!

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
             Also i would like to say thank you to  Mato for the award she gave me!!


            
             Now it's my turn and i'm giving this award to the following blog-friends!!:
xoxo Chris!

P.S. Don't forget our  Christmas Giveaway!!!

7 comments:

  1. Σε ευχαριστώωωωωωωωωωω!!!! Εννοείται οτι περιμένω να μου δείξεις το δαχτυλίδι σου!!!! χα χα χα Πάω να το στολίσω στο μπλογκάκι μου!!!!

    ReplyDelete
  2. Ω!Ω!τ μεγαλη χαρα και τιμη ειναι αυτη!!σε ευχαριστω καλη μου!!και σου ευχομαι τα καλυτερα!
    Καλο βραδυ και καλη εβδομαδα!

    ReplyDelete
  3. Τι βλέπω πήρα βραβείο?!!! Αλήθεια σου άρεσαν τα σκουλαρίκια...πολύ χαίρομαι!!! Σε ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  4. Ευχαριστω πάρα πολύ Chris, με μεγάλη χαρά θα το στολίσω στο μπλοκοσπιτάκι μου!!!
    Νάσαι καλά!!!!

    ReplyDelete
  5. Ευχαριστώ ευχαριστώ ευχαριστώωωωωωωω :))))))

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails