Wednesday, April 20, 2011

Athens: Coffee Time - The Meeting

          Καλημέρααα!!! Τι κάνετε;;; Μόλις τελείωσα με τα κουλουράκια!! Ψήνεται η τελευταία φουρνιά!! Μύρισε όλο το σπίτι!! Δεν άργησσαα πολύ πολύ!! Άλλες φορές κάνω μήνα ολόκληρο να αναρτήσω τα νέα!! Σήμερα προσπάθησα να είμαι συνεπής!! Δεν έχω πολλά λόγια για να σας περιγράψω την συνάντηση!! 
       Ήταν απλά ΤΕΛΕΙΑΑΑΑ!! Έφτασα λίγο αργοπορημένη γιατί ακόμα δεν μπορώ να υπολογίσω τους χρόνους με τις συγκοινωνίες.... και τα κορίτσια ήταν ήδη εκεί!! Καθίσαμε για καφεδάκι!! Φάγαμε και κάτι σοκολατάκια , μεθυστικά μπορώ να πω! και μιλάγαμε μιλάγαμε και τι δεν είπαμε!! Τα πάντα! Να είστε σίγουροι θα υπάρξει και συνέχεια!!! Ελπίζω όσες δεν μπορέσατε να έρθετε ,να τα καταφέρεται την επόμενη φορά!! Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό!!!

Όλη η παρέα, Πλην της Φωτογράφου!
          Από αριστερά προς τα δεξιά! Η Ευγενία, η Ευαγγελία, η Κατερίνα, η Μυρσίνη, η Εύα,  η Βάνα , εγώ και η Ειρήνη!!

Η Βάνα , Εγώ και Η Ειρήνη!
Η Ειρήνη, Η Ευαγγελία και Η Ευγενία!!

 (I will write everything in English soon, i have to go check my Easter cookies)

           Sorrrryyy!!!! For being late.... I should have done that sooner but i had many things to do with Easter preparations so here i am now!! Anyway!! I wrote the following:

         "Good-morning!!! What's up??? I just finished our Easter cookies!! The last ones are at the oven now!! The whole house smells amazing!!! I wasn't late this time!! Sometimes it takes me even a month to post the news but today i tried to be on time!! I can't find the words to describe our meeting!!!
       It was just AMAZING!!! It took me some time to go at the meeting point, i still haven't used the public transportation delays... the girls were already there!!! We went for a coffe!! We ate some amazing chocolates too, and we were talking talking and talking!! We said almost everything!!!  There would be another one for sure!!! So all of you who didn't come, this would be your chance!!"

Edited By Chris

27 comments:

  1. καλο πασχα να εχετε ολες σας!!! :)

    ReplyDelete
  2. Κορίτσια μου ΜΠΡΑΒΟ!!!! Χαίρομαι τόσο που τα καταφέρατε!!!! Ξέρω πόσο δύσκολο είναι εκεί στη χαοτική Αθήνα και γι' αυτό χαίρομαι διπλά! Εντάξει έχω και τον κρυφό μου πόθο να ήμουν κι εγώ εκεί, αλλά όλα θέλουν χρόνο!!! Άλλωστε Χριστινάκι εσένα σε περιμένω να μου έρθεις από εδώ!!! Χιχι!!!
    'γεια στα χέρια σου με τα κουλουράκια!!! Πολλά φιλιά!!!

    ReplyDelete
  3. Φτου μας καλε!!:-))
    Χτες επρεπε να τα ειχες φτιαξει τα κουλουρακια να τα δοκιμάσουμε κι όλας..:-)

    ReplyDelete
  4. Μπράβο, κορίτσια, κάνατε καλή αρχή κι απ' ό,τι βλέπω έπεται συνέχεια...

    ReplyDelete
  5. Φτου σας! Φτου σας!!!
    Όλες οι κουκλάρες μαζεμένες!
    Μπράβο, κορίτσια!
    Εμείς μένουμε με τη ζήλια.. :-)))

    ReplyDelete
  6. Θα σας έλεγα "Λυσσάάάρες" αλλά λόγω Μ.Εβδομάδας το ανιρώ και λέω Κοριτσάρες μπράβο σας! Σας ζηλέψαμε πραγματικά.
    Καλή Ανάσταση!!!

    ReplyDelete
  7. Καλά λέει η Κατερίνα Χριστίνα μου τα κουλούρια έπρεπε να έρθουν στον καφέ...κορίτσια πέρασα πολύ ωραία...και βέβαια ανυπομονώ να το ξαναεπαναλάβουμε...Καλοφάγωτα τα κουλούρια...νάσαι καλά και του χρόνου...

    ReplyDelete
  8. Αχ ναι ήταν πολύ πολύ ωραία!!!Να το επαναλάβουμε!!!!

    ReplyDelete
  9. Κορίτσια πέρασα κι εγώ ΤΕΛΕΙΑ! Εάν δεν έκανε κρύο και δεν περίμενε κι ο Αποστόλης σπίτι, καθόμουν με την παρέα άνετα κι άλλες τρεις ώρες!
    Θα τα ξαναπούμε σύντομα, ελπίζω!
    Χριστίνα, καλοφάγωτα τα κουλουράκια! Τι νοικοκυρεμένο κορίτσι; Ποιος θα σε πάρει εσένα; Και σπουδασμένη και νοικοκυρεμένη!!! :D

    ReplyDelete
  10. Αχ ζηλεύωωωωωω!!!! Τι ωραία που περάσατε τυχερούλες!!! Να'μουν κι εγώ μαζί (αν και από Σπάρτη χλωμό τελείως!!! πέφτω κομματάκι μακρυά... ίσως με τηλεπάθεια μόνο!) Φιλάκια κούκλες και να βρίσκεστε συχνότερα, αυτά είναι τα ωραία της ζωής!!! Καλή Ανάσταση να'χουμε!

    ReplyDelete
  11. Αχ!!τι καλά!!!Πραγματικά περάσαμε υπέροχα,φανταστικά!!!Μιλούσαμε,μιλούσαμε και σταματημό δεν είχαμε...Είναι κι εκείνο το φανάρι στην Πανεπιστημίου που αργεί ν'ανάψει...χαχα!
    Περιμένω το μέρος Β,γιατί σίγουρα θα υπάρξει,αφού έδεσε τόοοοσο αυτή η παρεούλα!!
    Φιλιάααα!!!

    ReplyDelete
  12. Α!!ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΊΤΣΙΑ!!!
    Βλέπω χαμόγελα και βλέματα σπινθηροβόλα...πολύ χαίρομαι που περασατε όμορφα!
    Τα κουλουράκια δεν μας τα έδειξες όμως!Καλοφάγωτα να είναι!!Εγώ πάντως έφτιαξα παξιμαδάκια με σταφίδα έχω βράσει κι ένα τσαι και τριγυρίζω...στα σπιτάκια σας!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ReplyDelete
  13. Βρε βρε τι κουκλίτσες που είστε!!!
    Άντε με το καλό να ξανα βγείτε!!!
    Μέχρι εδω μύρισαν τα κουλουράκια!...Χρυσοχέρα μου εσύ!...εμείς τα φτιάξαμε εχτές...σήμερα τσουρεκάκια κ αύριο τα αυγά!!!
    Φιλάκια πολλάααααα!!!!!!

    ReplyDelete
  14. Ωπ! Με προλαβες γλυκουλα μου !! Ηταν οντως πολυ ωραια και αν δεν ειχε κρυο(και δεν πειναγα κιολας) κι εγω καθομουνα κι αλλο! Βρε 'σεις, λετε να παμε την αλλη φορα καπου που να εχει και φαγητο ; Καπου φθηνα εννοειτε! Καλα οπου και να παμε ωραια θα ειναι :) . Το σοκολατακι καστανο τελειο παντως ! Λοιπον εγω θα ανεβασω φωτος αυριο ! Φιλακια πολλα και καλοφαγωτα τα κουλουρακια σου χρυσοχερα!

    ReplyDelete
  15. Χα!Χα! Τέλειες και οι φωτογραφίες της παρέας! Τα περάσαμε πολύ όμορφα και είχαμε τόοοοοσα πολλά να πούμε!Ανυπομονώ για την δεύτερη συνάντηση!

    ReplyDelete
  16. Τι όμορφο μπουκέτο είσαστε όλες μαζί!!! Ελπίζω σε νέα συναντηση μέσα στο καλοκαίρι για να'μαι και εγώ!
    Γιατί φοράτε όμως μπουφάν;;; Πάει τρελάθηκε ο καιρός! Έμεις εδώ έχουμε 20 βαθμούς και ο κόσμος φοράει μέχρι και...μαγιό!!!! Μάλιστα...Κάνουν ηλιοθεραπεία στα πάρκα!!!

    ReplyDelete
  17. Αααχ ζήλεψα..τι ωραία που θα περάσατε κορίτσια..! Μακάρι να είμασταν κοντά..! Πάντα καλά να περνάτε κορίτσια! Εύχομαι σε όλες καλό πάσχα και πάντα τέτοια!

    ReplyDelete
  18. ΑΑΑ! ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΡΕΑ!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  19. ψιτ...χριστινάκι..βγήκε το πρόγραμμα Μαιου του πακο..ρίξε μια ματιά..:-)

    ReplyDelete
  20. :-)..Στην Ειρήνη έχει αποσταλλεί από χτες...Μετά κάηκε και δεν μπορεί να αποφασίσει...Όχι ότι εγώ είμαι σε καλύτερη φάση..Μόνοι περιορισμοί δεν είμαι για προχωρημένα decoupage...από μέτριο επίπεδο και κάτω και δεν μπορώ Τετάρτη απόγευμα γιατί έχω το χυτό κόσμημα..Βοήθα την κατάσταση γιατί άμα περιμένεις από την Ειρήνη για λαμπάδες θα μας τρέχει χαχα

    ReplyDelete
  21. Tο COLORINK & ΦΥΛΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥ νομίζω ότι απαιτεί ελεύθερη ζωγραφική και μάλλον δεν το έχω..
    Βελονάκι παρόλο που έχω φτιάξει κολιέ ακολουθώντας youtube tuttorial πήγαινα άνετα γιατί μάλλον είναι άλλο σχέδιο.
    Για το ψηφιδωτο ψηνομουν κι εγω..
    Η στέκα δεν μου πολυκάνει κάτι..
    Άλλα που μου κάναν κλικ,,,η υφασμάτινη τσάντα, η σαγιονάρα έτσι κι έτσι, ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΞΥΛΙΝΟΥ ΒΡΑΧΙΟΛΙΟΥ ΜΕ DECOUPAGE & ΣΤΟΙΧΕΙΑ RESIN ART( κι αυτο μου αρεσε),,
    χαχα αμα αποφασισουμε γραψε μου..:-)

    ReplyDelete
  22. Φτου σου που πηγες μονη σου στο βραχιολι..Σαγιοναρα είναι πρωι κι εχει θεσεις τη δευτερη Τεταρτη..:-)
    Κι οπως το βλεπω ημερολογιακα μηπως να κλεισουμε για το βελονακι που ειναι πρωτο και μετα βλεπουμε για τα επομενα?
    (τρελλος διαλογος απο μπλογκ σε μπλογκ ...επισης μπορουμε να ζητησουμε ποσοστα από το πακο με τοση διαφημιση..:-))

    ReplyDelete
  23. I can smell those cookies from here , yummy cookies

    ReplyDelete
  24. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗΗΗΗ!
    ΦΙΛΙΑ χ2 ..ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΠΑΣΧΑ!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑ

    ReplyDelete
  25. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΟΥ!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΣ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!
    ΦΙΛΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΑ!!!!

    ReplyDelete
  26. Πάντα έτσι να περνάτε!!

    Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά πολλά! Εύχομαι υγεία, χαρά και ευτυχία σε σένα και τα αγαπημένα σου πρόσωπα! :) Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  27. Ακολουθεί συνέχεια!!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails