Saturday, May 7, 2011

Athens: Coffee Time - 2nd Meeting

           Καλημέρα!! Τι κάνετε;;; Έχει πάλι ήλιο σήμερα!! και εγώ βραχνιασμένη φωνή! (πάλι θα μου πείτε) αλλά τι να κάνω όταν παίζουν οι Blind Guardian δεν μπορείς να μην τραγουδήσεις λιγουλάκι (λέμε τώρα, γιατί μάλλον τσίριζα^^). Αχ, έχω και πολλές φωτογραφίες να σας δείξω αλλά να  δω πότε ... 
        Προς το παρόν θα σας πω και εγώ με την σειρά μου για την 2η συνάντηση μας! Ξέρω τα έχετε μάθει ήδη αλλά έγω είμαι εδώ για την επανάληψη!!Άσχετα αν παραπονέθηκαν τα κορίτσια εγώ δεν άργησα πολύ, μόνο μερικά δευτερόλεπτα (γκουχ γκουχ), όσο χρειάζεται για να κάνεις κάποιος εντυπωσιακή είσοδο! χαχαχα όχι ότι ξεχάστηκα και έτρεχα να ετοιμαστώ, να βρω τη φωτογραφική κλπ. κλπ. εεε; μετά πως θα έβλεπε ο κόσμος τις υπέροχες φάτσες μας;;; για να ζηλέψουν και να έρθουν την επόμενη φορά!! 
Τα θέματα συζήτησης πολλά! Πάλι μιλάγαμε μιλάγαμε και δεν τι δεν λέγαμε... βέβαια στις επόμενες συναντήσεις θα πάρω μαζί μου ντουντούκα γιατί κάποια , ονόματα δεν λέμε , Κατερίνα με έκραξε γιατί την πονοκεφάλιασα λέει!! Ακούς εκεί πράγματα... εγώ με την μελωδική μου φωνή!! χαχαχα 
       Στην τρελή μας παρέα είχαμε και δύο νέες παρούσιές τής Βασιλική και την Βίλη!! Πρέπει να φρίξατε λιγάκι με όλο το τρελοκομείο, αλλά να ξέρετε σας περιμένουμε στην επόμενη συνάντηση!! Και όλους όσους δεν μπόρεσαν να έρθουν!!Ακολουθούν οι καλλιτεχνικές μας φωτογραφίες!!! Φιλάκια!! Και Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

Βασιλική & Ευαγγελία
Κατερίνα, εγώ , Βάνα & Ειρήνη
Βίλη, Κατερίνα, εγώ, Βάνα, Ειρήνη & Βασιλική
Βασιλική, Ευαγγελία, Βίλη, Κατερίνα, Εγώ & Βάνα

(I'll write about our amazing evening in English soon , sorry for not doing it now)

             I know, i know what u are going to say but, i have so many things to do for my university and i barely have time for myself... Anyway, i told that i was going to write about our meeting so that is what i'm going to do!!!
           You know that it was our second coffee meeting!!It was amazing!! I wasn't on time but i only delayed 2 seconds... that wasn't that much... Even if some ladies (I'm not going to tell any names) Kathrin, complained about it!!! I was trying to find my camera!! If you weren't able to watch our happy faces, how we would convince you to come to our next meeting?????We were talking for hours!! for so many things!! Also we had two new members!!! at our crazy group!! Βασιλική and Βίλη!! There will be another meeting soon!!We are waiting for you!! Kisses!!!

Edited by Chris 
9/5/2011

20 comments:

  1. να εχετε ολες σας ενα υπεροχο και δημιουργικο σαββατοκυριακο! :)

    ReplyDelete
  2. κλαψ κλαψ κλαψ αν και όταν έρθω δεν θέλω να δημοσιεύσετε την αφεντομουτσουνάρα μου, γεγονός είναι οτι κάθε φορά θα ήθελα να ήμουν έστω και μια μυγούλα εκεί που κάθεστε.....λες να με ακούσει ο θεός? χα χα χα

    ΦΙλιααααααααααααααααααα

    ReplyDelete
  3. Τι ωραία!!!!
    Μπράβο κορίτσια, πάντα τέτοια!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ReplyDelete
  4. καλα που τραβηχτηκε η φωτογραφια με ευαγγελια και μενα γιατι θα φυγει η αγαπημενη μας...με τις υπολοιπες θα ξαναβγαλω οποτε κανονισουμε,εγω να ξερετε προτιμω ηρακλειο,φιλαδελφεια,πετρουπολη!!!

    ReplyDelete
  5. I'll be waiting your your English post ;)

    x

    ReplyDelete
  6. Zhleuwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!xaxaa!!Poses fores mporw na pshfhsw wste na ginei h epomenh sunanthsh Tetarth???xexexexe!!Perimenw ki alles photo kai fusika kai apo tous Blind Guardian!!!

    Polla filiaaaa kai kalo kouragiooo me tis ergasies!!

    ReplyDelete
  7. Τέλεια περάσατε πάλι..τα μάθαμε!!!
    Ε κοριτσάκι...εσύ με τη μελωδική φωνούλα..μήπως νομίζεις οτι στη συνάντηση πας για να τραγουδήσεις?...χαχα..αν είναι έτσι να έρθω για αυτόγραφο..χαχα!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλάαααααααα!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. διαμαρτυρομαι...ψευδεσαι!!!αλλα τωρα εκτεθηκες....την επομενη φορα θα σε βαλω να τραγουδησεις να ακουσω κι εγω τη μελωδικη φωνη..:Ρ

    ReplyDelete
  9. Υπέροχες!!!!!!!!!!!!! Και τα έγραψες και τόσο χιουμοριστικά Χριστινάκι!!!! Σίγουρα θα ξεσηκωθούν και άλλες να σας ακολουθήσουν!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ReplyDelete
  10. Χριστινάκι ήρθες να βάλεις τα πράγματα στη θέση τους!!!Επιτέλους!!Με τη μελωδική σου τη φωνούλα που μια την άκουγε η αριστερή πλευρά και μια η δεξιά,ταυτόχρονα κι οι δύο ΠΟΤΕ!!
    Να κανονίζετε η επόμενη παρακαλώ!!
    Σε φιλώ!!!

    ReplyDelete
  11. Τι ωραιες φατσουλες ειστε ολες !!! και το μερος φαινεται πολυ ωραιο και με ζεστο περιβαλλον!!! Μπραβο σας κοριτσαρες ! Παντα ετσι χαμογελαστες να ειστε !! Την επομενη θε ερθω κι εγω !! Σε φιλω γλυκουλα !! :ο))

    ReplyDelete
  12. ΣΑΣ ΚΑΜΑΡΩΝΩ ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΕΣ!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ!!

    ReplyDelete
  13. A...μα εσύ έχεις πολλές φωτογραφίες!!! Εγώ στην δεύτερη φωτογραφία που κοιτάζω πάλι;;; ...αφού η Κατερίνα είναι από την άλλη!!! Αχ, περάσαμε πολύ όμορφα! Φιλάκια!

    ReplyDelete
  14. Η κυρία με την μελωδική φωνούλα δεν είπε στη συνάντηση η ίδια, ότι θα φέρει ντουντούκα γιατί κουράστηκε να επαναλαμβάνει ότι είπε, στην άλλη πλευρά; Επίσης δεν είπε αν θυμάμαι καλά ότι θα τραγουδίσει μεν αλλά δεν θα το αντέξουμε εμείς δε. Συμφωνώ ότι περάσαμε πολύ όμορφα και συμφωνώ για την Τετάρτη. Φιλιά Στεντορά μου εσύ.

    ReplyDelete
  15. Συνεπης πάντα αφου λυθηκε το θεμα με το ιστολογιο μου περασα να αφησω ευχες για το ξεκινημα μιας νεας και καλης εβδομάδας.Να εισαι καλά.

    ReplyDelete
  16. Η "ντίβα" έρχεται πάντα τελευταία, έτσι Chris?
    Σας ζηλεύω, με την καλή, βέβαια, έννοια :-))

    ReplyDelete
  17. Να περνάτε πάντα καλά κορίτσια!!!
    Καλημέρα και Καλή εβδομάδα!!!

    ReplyDelete
  18. @ΕΚΦΡΑΣΟΥ Καλή Εβδομάδα!

    @MariaΖ να έρθεις!! και δεν θα σε βγάλουμε φωτογραφία!!

    @ΕΛΕΝΑ Καλή εβδομάδα!

    @vasilikoula για κέντρο το βλέπω η επόμενη συνάντηση...

    @Marika xoxo i just wrote it!!xoxo Chris

    @Happy Kathy Τετάρτη μάλλον θα γίνει!! άντε να σε δούμε!!

    @el.mar θα σου στείλω!! άμα τραγούδαγα δεν νομίζω να έρχοταν κανένας!!

    @Κατερίνα εγώ να τραγουδήσω τους άλλους δεν τους λυπάσε???

    @λΕλένη Ελένη μου ελπίζω να σας έρθω το καλοκαιράκι!

    @Ειρήνη κανονίζεται!!!!

    @mirsini ναι είναι, και οικονομικό, θα σε περιμένουμε!!!

    @lourdi Lourdi μου καλή εβδομάδα!!

    @Dizzy button ήταν τέλεια! θα έχει συνέχεια!!

    @Aνθήλη θα φέρω για να μην παραπονιέστε ότι δεν ακούτε!!

    @SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS Καλη εβδομάδα!!

    @simonmad χαχαχα δεν ήμουν εγώ η τελευταία!!

    @Μοντέρνα Σταχτοπούτα Καλησπέρα!!Καλή Εβδομάδα!!!

    ReplyDelete
  19. Αχ τι ωραία!! Πολύ χαίρομαι που σιγά-σιγά γνωρίζω την όμορφη αυτή παρέα! Χάρηκα Χριστινάκι και ευχαριστώ που ακολουθείς το μπλογκάκι μου!! Ανταποδίδω λοιπόν!! Φιλιά!!

    ReplyDelete
  20. dimi καλώς ήρθες!!
    Φιλάκια!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails