Monday, June 13, 2011

Athens: Coffee Time - New Meeting

          Το ξέρω έχω χαθεί... (περνάω και θαυμάζω τις δημιουργίες σας αλλά μένω απλώς παρατηρητής, ελπίζω να μην μου θυμώσετε)... διάβασμα... είναι περίοδος εξετάσεων βλέπετε... και έχουμε ξεκινήσει για τα κάλα. Έγραψα ήδη δύο μαθήματα, ένα την Παρασκευή και ένα το Σάββατο, αλλά δεν τα πήγα όσο καλά θα ήθελα... Ακολουθεί ένα ακόμα την Παρασκευή που μας έρχεται και μία εργασία την Τετάρτη... Αυτά από εμένα... έχω αφήσει στην άκρη τις κατασκευές για λίγο αλλά θα επιστρέψω σύντομα με νέες δημιουργίες!! Έχω τόσα στο μυαλό μου που για να μην τα ξεχάσω τα σημειώνω ένα ένα....
         Πίσω στα δικά μας!! Σας είχα αναφέρει σε προηγούμενη ανάρτηση για την επόμενη συνάντηση μας, είχαμε κανονίσει να γίνει αυτή την Τετάρτη, αλλά λόγο των απεργιών που πρόκειται να ακολουθήσουν, αποφασίσαμε να την μεταφέρουμε για την επόμενη Τετάρτη, στις 22/6, στο Θησείο, 18:00 έξω από την καφετέρια "Αθηναίων πολιτεία"(Αποστόλου Παύλου 38 & Ακάμαντος 1). 
           Άμα θελήσετε οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου. Η πρόσκληση είναι ανοιχτή σε όλους και θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε!!!! 
            Φιλάκια Πολλά!!

      
           I know.. the last days i'm off...(i'm passing by, but i don't comment at all, i hope you won't be mad with me)... i have exams.... I had a test last Friday and one on Saturday morning...total failure...I have to finish a paper, the deadline ends on Wednesday and i have the nest test on Friday...That's all for now... no more news... i don't have time for any creations at all but i have many ideas.. i write them down one by one, i don't want to forget them :-)
         Back to our topic now!!! I've told you before that our meeting had been planed for Wednesday, but they have announced strikes again... so we decided to just arrange it for the next Wednesday, on 22/6 , at Thiseio, 18:00 outside the coffee house named "Αθηναίων πολιτεία"(Αποστόλου Παύλου 38 & Ακάμαντος 1). 
           If you need any information don't hesitate to contact me. Everyone is welcome!!! We will be very happy to meet you all!
            Kisses!!!

16 comments:

  1. Θα είμαι εκεί, θα το γράψω και στο blog! :) Ανυπομονώ να σας γνωρίσω από κοντά όλες!!! Φιλιά :*

    ReplyDelete
  2. Τέλεια!!
    Ελπίζω να μην έχουν απεργίες κλπ την επόμενη Τετάρτη...

    ReplyDelete
  3. ax koritsia mporei na mi sas ksero alla zileuo ki ego tha thela na ertho ti kalitero apo parea me koina endiaferonta! mou exei leipsei :)

    ReplyDelete
  4. Καλή επιτυχία να τα πας καλά εύχομαι!!!
    Θα έρθω στη συνάντηση εκτός απροόπτου με τη δουλειά!!

    Φιλάκιαααααααα

    ReplyDelete
  5. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΟΜΟΡΦΗ!!!!
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΜΟΥΑΤΣ!!!!

    ReplyDelete
  6. Καλη επιτυχία Χριστίνα μου! Θα τα πούμε κι από κοντά την άλλη εβδομάδα! Φιλάκια!

    ReplyDelete
  7. Μια χαρά θα τα πας βρε Χριστινάκι....καλή συνέχεια...φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  8. Χριστινάκι μου, να περάσετε πολύ πολύ πολύ όμορφα!!!! Αυτή τη φορά δεν θα μπορέσω να είμαι εκεί, αλλά από τη σύντομη επαφή μου, ξέρω ότι θα περάσετε τέλεια!!!!

    ReplyDelete
  9. Καλή επυτιχία στις εξετάσεις σου Χριστινάκι!!!

    ReplyDelete
  10. Γεια σου Χριστινα μου! Πολυ καλη επιτυχια στις εξετασεις σου καλη μου! Θα τα πουμε στις 22 !!! Ευχομαι να μπορω!! Εννοειται πως δεν σου θυμωνουμε βρε!!!
    Φιλακια πολλα !!!

    ReplyDelete
  11. kalo kouragio kai kali epitixia!!! kala na perasete sti sinadisi!! filiaaaa polla! :)

    ReplyDelete
  12. Kalh s epituxia koriiiitsi kai kalo kouragio...ax se katalabainw!!!Oso gia thn sunanthsh den lew tpt sigouro akoma giati den thelw na to grousouzepsw...kai ginei tpt opws thn allh fora :0!!Tha se eidopoihsw ama einai!!

    Polla filiaaaaaa

    ReplyDelete
  13. Κι εσύ διάβασμα...Καλή συνέχεια λοιπόν!!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  14. Σας ευχαριστώ πολύ!
    Θα τα πούμε από κοντά με όσους μπορέσουν να έρθουν στην συνάντηση!
    Καλό Σ/κ σε όλους!

    ReplyDelete
  15. what I was looking for, thanks

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails