Wednesday, November 2, 2011

Athens: Coffee Time - "Crazy People Together"

             Καλημέρα και καλό μήνα σε όλους! Ελπίζω να είστε όλοι καλά! Σας παρουσιάζω και τα ντοκουμέντα από την συνάντηση μας! Έχω μόνο να πω ότι ήταν υπέροχα! Θα έχουμε επανάληψη σύντομα! Είχαμε και νέες παρουσίες! Αλλά ήμασταν και οι γνωστές- άγνωστες^^. Έυα! Βάνα! Βίλη! Μυρσίνη! Κατερίνα! Λίλη! Emelia! Μαρία! & εγώ! Σας περιμένουμε στην επόμενη συνάντηση!! Φιλάκια Πολλά! (όποιος θέλει τις φωτογραφίες ας μου στείλει ένα e-mail^^)


              Good-morning! And Happy November! What's up? I hope everything is going smoothly! The most of you know about our coffee meetings! So here are the proof of our latest one!! It was amazing! And i'm looking forward for the next one!!! We had many new presences!! But many of the regulars were there too^^. Έυα! Βάνα! Βίλη! Μυρσίνη! Κατερίνα! Λίλη! Emelia! Μαρία! & me! Kisses and Have a Nice Day!!

Υ.Γ.: Μην ξεχνάτε τα δωράκια για τον πρώτο online χρόνο του blog!!!!
P.S.: Don't forget our 1st Year Giveaway!!!

21 comments:

  1. Καλημερα καλημερα!!!!!
    Να το ξανακανονισουμε συντομα!!!!
    Φιλια!!

    ReplyDelete
  2. Α όλο πόζες μου είστε:)!!!Μπράβο!!Έτσι όμορφα να περνάτε!!!!!Κοίτα εκεί το Κατερινάκι...ακόμα δε γύρισε και θέλει και ξανά:P..χαχα!!!
    Έχεις mail..όχι καλέ για τις φωτογραφίες:P!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ReplyDelete
  3. Καλημέρα Χριστινάκι μου και Καλό Μήνααα!!!!!! Πολύ ωραία περάσαμε και θα τα ξαναπούμε σίγουρα!!!! Μου αρέσει πολύ το φωτογραφικό κολάζ!!!!! Μου πάει το γυαλάκι της Βίλυς ε;! χι!χι! Μέσα στο χαμόγελο είμαστε και πολύ μου αρέσει!!!!! Να είσαι πάντα καλά πανίγλυκο Χριστινάκι!!!!! Φιλάκιααααα!!!!! :ο))
    υ.γ: εεεε!!! τίς θέλω κι εγώωωωωω!!!! Όποτε μπορείς!!!! Δέν γίνεται να μήν έχω τέτοια ντοκουμέντα!!! χι!χι!

    ReplyDelete
  4. ΚΑΛΟ ΓΛΥΚΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ

    ReplyDelete
  5. βλεπω και καινουρια προσωπακια,κριμα που δεν μπορεσα αλλα εκεινη ακριβως την μερα εκανα την μετακομιση.φιλια σε ολες!

    ReplyDelete
  6. Πως θα ήθελα να ήμουν κι εγώ εκεί! Ελπίζω την επόμενη φορά να τα καταφέρω, για να γνωριστούμε κι απο κοντά!!!

    ReplyDelete
  7. Μπράβο κορίτσια, τελικά ήμουν εκτός Αθήνας και δεν τα κατάφερα. Ομως οι φωτό μιλάνε από μόνες τους!

    ReplyDelete
  8. Ζηλεύωωωωωω!!!!!! Είμαι κι εγώ τρελλή γιατί να λείπω? χα χα!!! Πως φαίνεται ότι περάσατε ωραία, λάμπουν τα πρόσωπά σας!!! Το Μυρσινάκι δοκίμασε και γυαλί βλέπω! Μπράβο!!!!! Πάντα τέτοια! Φιλάκια κούκλες!!!

    ReplyDelete
  9. Εεεεεεε πόσο ακόμα πρέπει να ζηλέψω δηλαδή;;;;;
    Θα σας δω σύντομα κοριτσάκια μου!!!
    Φιλιάααααα!!!!

    ReplyDelete
  10. Καλησπέρα!!!!τι καλά βρε κορίτσια που περνάτε..χίλια μπράβο...και τώρα που γύρισα πρωινή στη δουλειά (για πόσο δεν ξέρω) αν κανονίσετε άλλη συνάντηση και μπορέσω θα έρθω κι εγώ!!!

    Φιλιά σε όλες!!!

    ReplyDelete
  11. Οι φωτογραφίες δείχνουν πόσο όμορφα περάσατε!
    Μπράβο κοριτσάκια, πάντα τέτοια εύχομαι!
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  12. χαχαχαχα να μαι κι εγώ! :D χάρηκα πάρα πολύ που βρεθήκαμε, ανυπομονώ για την επόμενη συνάντηση :)

    ReplyDelete
  13. Φαντάζομαι πόσο υπέροχα περάσατε , και ζηλεύω...φιλάκια και καλό μήνα!

    ReplyDelete
  14. Γεια σου Χριστινάκι...Το κολάζ πολύ ωραίο...Ανυπομονώ για την επόμενη και ελπίζω να είμαι εκεί...Φιλιά...

    ReplyDelete
  15. Υπέροχα! Τέτοια να βλέπω!! Καλή εβδομάδα εύχομαι!!

    ReplyDelete
  16. Που θα μου πάει... Θα τα καταφέρω κάποια στιγμή να έρθω κι εγώ! Ζήλεψα!
    Φιλιά πολλά κούκλες!

    ReplyDelete
  17. Περάσαμε τέλεια! Πότε θα το ξανακάνουμε? Φιλια!

    ReplyDelete
  18. Καλά, τι να πω;;; Χθες διαπίστωσα ότι έχω χάσει και την ανάρτηση της Εύας για την συνάντηση!
    Ναι,ναι...τα περάσαμε όμορφα!!! Θέλω ξανά!!! Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  19. Σούπερ!! Και πότε με το καλό η επόμενη παρακαλώ???

    ReplyDelete
  20. Δεν ξέρω πότε θα κανονίσουμε την επόμενη...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails