Saturday, March 31, 2012

How To Decorate Your Own Easter Candle!

      Καλησπέρα σε όλους!!!! Μια και πλησιάζει το Πάσχα σκέφτηκα να σας παρουσιάσω ένα σύντομο tutorial, βήμα - βήμα για να διακοσμήσετε τη λαμπάδας εύκολα και γρήγορα!!!! Φέτος είχα αποφασίσει να μην φτιάξω καμία αλλά τελικά κατέληξα να φτιάξω μια -δυο για την οικογένεια, έτσι για το καλό! Αρκετά με το μπλα-μπλα!! Ας περάσουμε στις οδηγίες!!!! 
Θα χρειαστούμε:
  • Μια λαμπάδα, κατά προτίμηση λευκό ή κρεμ.
  • Έναν αναπτήρα
  • Ένα κουταλάκι
  • Χαρτοπετσέτες ή ριζόχαρτο της επιλογής σας.
  • Ένα ψαλίδι 
  • Ένα καμινέτο 
  • Χρυσόσκονη, Κορδέλες & Άλλα διακοσμητικά.
  ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
      Good-evening everyone!!! Easter is coming so i thought that it would be nice to present a short tutorial, step by step to decorate your own Easter candles!!!! This year i've told myself that i wouldn't make any candles but i couldn't resist!!The instructions follow below!!
We will need:
  • An Easter candle, white or cream is preferred.
  • A lighter
  • A spoon, i prefer the small ones
  • Napkins
  • A pair of scissors
  • A camping gas stove
  • Glitter ,Ribbons, Buttons etc.
 

ΒΗΜΑ 1ο:  Επιλέγουμε το σχέδιο που επιθυμούμε να έχει η λαμπάδα μας. Θα πρότεινα να επιλέξετε σχετικά μικρό σχέδιο έτσι ώστε να μην καλύπτει ολόκληρη την λαμπάδα, εγώ επέλεξα φραουλίτσες!!
 ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
STEP 1:  We choose the pattern we want for our candle. I would recommend small figures, we don't want to cover the entire candle. After that we remove the white layers from the napkin.


ΒΗΜΑ 2ο: Ζεσταίνουμε το κουταλάκι μας στο καμινέτο. Με ΠΡΟΣΟΧΗ! Δεν χρειάζεται να το αφήσετε πολύ ώρα, απλά να ζεσταθεί τόσο ώστε να λιώνει η επιφάνεια της λαμπάδας σας.
  ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
STEP 2: We heat the spoon. ATTENTION! Don't let it for too long, just for the time need to be able to melt the candle's surface.


ΒΗΜΑ 3ο: Τοποθετούμε την χαρτοπετσέτα μας πάνω στο κερί στην επιθυμητή θέση. Ακουμπάμε το ζεσταμένο κουτάλι μας πάνω στην χαρτοπετσέτα και καθώς λιώνει το κερί, μετακινούμε το κουταλάκι σε όλη την επιφάνεια τις φιγούρας, πάνω -κάτω.
  ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
STEP 3: We put the napkin at the place we want. We touch the napkin with our heated spoon and while the candle is melting we move the spoon up and down to the whole surface. 


ΒΗΜΑ 4ο: Ανάλογα με το μέγεθος του σχεδίου που επιλέξαμε, θα χρειαστεί να ξαναζεστάνουμε το κουταλάκι μας. Καθώς προχωράμε η χαρτοπετσέτα γίνεται ένα με το κερί και έχει την παρακάτω όψη.
  ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
 STEP 4:  We might need to heat again our spoon, it depends on our candle's size and on our napkin's size. Our candle will have the following view as we proceed.




ΒΗΜΑ 5ο: Αφού έχει κρυώσει η επιφάνεια της λαμπάδας μας διακοσμούμε με χρυσόσκονη και αν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε λεπτομέρειες με 3D χρώματα και την αφήνουμε να στεγνώσει.
  ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
STEP 5: After our surface is solid again we can decorate our candle with glitter or you can enhance some of the details with 3D colors.
 

ΒΗΜΑ 6ο: Τέλος αν θέλετε προσθέστε μερικές κορδέλες, και έτοιμη η λαμπάδα μας!!!
 ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ 
STEP 6: At the end if you want you can add few ribbons and our Easter candle is ready!!!


           Καλή Επιτυχία σε όσους το δοκιμάσουν! Και ελπίζω να ήταν χρήσιμες και κατανοητές οι οδηγίες μου. Θα περιμένω να δω και τις δικές σας δημιουργίες. 
Φιλιά!!
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
              Good Luck! And i hope i helped you! I'm waiting for your creations! 
              xoxo Chris!

54 comments:

  1. Χριστινάκι μου !!! Τί τέλεια ανάρτηση !!! Μπορεί να το δοκιμάσω !!! Σε ευχαριστούμε για τις οδηγίες !!!! Πανέμορφη η λαμπάδα σου !!!!! Σόρρυ που έχω χαθεί..σε διαβάζω αλλά όλο δέν έχω χρόνο να σου γράψω..όχι μόνο σ'εσένα δηλαδή !! Ευτυχώς σήμερα είμαι λίγο πιό χαλαρή !! Τώρα θα κάτσω να ετοιμάσω και μία ανάρτηση ! Εύχομαι να την δημοσιεύσω αύριο ! Μου άρεσαν πολύ και οι προηγούμενες δημιουργίες σου !!! Τί πρωτότυπο βραχιόλι και μου άρεσε πολύ και αυτή η καρτούλα που έφτιαξες!!! Τέλεια !!! Κι εγώ τώρα δυό μέρες ζωγραφίζω τα σχήματα που μας έβαλε η Δασκάλα Βιλλιώτη !!! Θα τα κάνω ανάρτηση... Άσε...όλα μαζί τα κάνω..πάντα !! Μιλάμε ...θα σε τελεφωνήσω καρδιά μου !!!
    Καλό σαββατόβραδο...φιλιάααααα!!! :ο))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!
      Κουκλίτσα μου θα τα πούμε σύντομα!!
      Φιλάκια!

      Delete
  2. Χριστίνα τι καταπληκτική ιδέα!!! Νομίζω πως θα το δοκιμάσω κι εγώ...

    ReplyDelete
  3. Τέλεια έγινε! Δεν είχα ιδέα ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο! Οι οδηγίες σου πολύ καλές και επειδή φέτος θα κάνω λαμπάδες για εμένα και την κολλητή μου, νομίζω πως θα το δοκιμάσω!!! Σ΄ευχαριστώωωωωωω!!!! Πολλά φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ κουκλίτσα μου! Φιλάκια!

      Delete
  4. Εδωσες τις οδηγίες τόσο απλά και κατανοητά, που νομίζω θα το τολμήσω!!
    Φιλάκια, καλό μήνα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ!!
      Είναι εύκολο!! Καλό Μήνα και Χρόνια Πολλά!
      Φιλάκια!

      Delete
  5. Χαίρομαι που θα τα λέμε!

    ReplyDelete
  6. ευχαριστουμε για την τοσο αναλυτικη και πληρεστατη αναρτηση!!!

    ReplyDelete
  7. Ναι, η μέθοδος είναι καταπληκτική... έφτιαξα κι' εγώ τις δικές μου έτσι!!!
    Φιλιά και καλό μήνα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Φιλία μου!
      Καλό μήνα!

      Delete
  8. καλημερα..να σαι καλα που περασες απο το λημερι μου..υπεροχες οδηγιες..καλο μηνα..ομορφη βδομαδα..σε φιλω

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλησπέρα!
      Ευχαριστώ πολύ!
      Φιλάκια!

      Delete
  9. πολυ ωραια ιδεα! ευχαριστουμε

    ReplyDelete
  10. Το αποτέλεσμα είναι πολύ εντυπωσιακό!!! Καλό μήνα! Φιλάκια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ Βάνα μου!
      Επίσης!Φιλάκια!

      Delete
  11. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!ΚΙ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΟΥΝ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΗ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ...ΕΓΩ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕ ΑΦΗΣΕ ΑΦΩΝΗ ΜΠΡΑΒΟ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τέλεια!!Χαίρομαι που το δοκίμασες!!
      Φιλάκια!

      Delete
  12. Τέλεια όλα!!! Σε ευχαριστούμε για τις οδηγίες!
    Καλό μήνα!!! :Ο)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλό Μήνα!!!!
      Δν κάνει τπτ!!

      Delete
  13. Αχ αυτό που χρειαζόμουν!!!! Χίλια μπράβο και ευχαριστώ για την πολύ επεξηγηματική ανάρτηση!!! Τρέχω να λαμπαδιάσω! Παρεμπιπτόντως τις ωραίες χαρτοπετσετούλες που τις βρίσκεις;;;

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      Ευχαριστώ!!!!
      Τις βρίσκω κατά καιρούς σε διάφορα μαγαζάκια^^
      κάποιες βέβαια είναι πολύ παλιές:)

      Delete
  14. Τέλειο tutorial! Θα το δοκιμάσω σίγουρα και θα σου στείλω φωτογραφίες!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τέλεια!!!
      Θα περιμένω!!
      Καλό Βράδυ!

      Delete
  15. Είσαι υπέροχη σ΄ ευχαριστούμε πολύ. Σίγουρα θα κάνω κι εγώ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Jenny μου!!!
      Φιλάκια!

      Delete
  16. Χριστινάκι έξι έφτιαξα κι αν με άφηνες μπορεί να έκανα και μαζική παραγωγή (χι χιχι). Να είσαι καλά για την όμορφη ανάρτηση, πέρνα να δεις και τις δικές μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έγινα υπέροχες!!
      Και του χρόνου!
      Φιλάκια!

      Delete
  17. Χριστίνα μου, φανταστική δουλειά! Πολύ αναλυτικές οι οδηγίες σου! Δεν γνώριζα την τεχνική αυτή! Θα το δοκιμάσω σίγουρα!
    Φιλιά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Νάντια μου!!
      Φιλάκια!

      Delete
  18. Καλησπέρα Χριστίνα και καλώς σε βρήκα!!!Τέλειο το tutorial σου, αναλυτικότατες και κατατοπιστικές οι οδηγίες σου!!!Ενθουσιάστηκα με την όλη τεχνική και το αποτέλεσμα!!!Συγχαρητήρια για την ωραία δουλειά και σ' ευχαριστώ που μοιράστηκες μαζί μας την ωραία αυτή τεχνική!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλώς Ήρθες!!!
      Ευχαριστώ πολύ πολύ!!

      Delete
  19. Πολύ ωραίες οι οδηγίες σου!!!!!!!!!
    μια παρόμοια τεχνική δείχνω στο site μου κι εγώ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Λίλα μου!
      Είχα κάνει ξανά ανάρτηση πριν από πολύ καιρό για τη απλή εκδοχή:)
      Φιλάκια!

      Delete
  20. Τωρα το ειδα!!! καλα εχω παθει πλακα !!! δεν το φανταζομουν με τιποτα και εγω εβαζα κολλα!!!!

    Ευχαριστουμε πολυ Χριστινακι!!!!

    Καλο Πασχα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ κουκλίτσα μου!
      Φιλάκια!

      Delete
  21. ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥ ΚΕΡΙΟΥ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΧΩΡΙΣ ΣΤΑΛΙΑ ΣΚΟΤΑΔΙ.
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!!

    ΦΟΒΕΡΗ Η ΛΑΜΠΑΔΑ!!!!ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χρόνια Πολλά!!!
      Ευχαριστώ πολύ πολύ!

      Delete
  22. καλε απλο ειναι αλλα οχι για μενα αλλα μπραβο σου να την χαιρεσαι την δημιουργια σου

    ReplyDelete
  23. Kαλά δεν χρειάζεται να πω εγώ οτι είναι τέλεια!!! Σε φιλώ κι εύχομαι να έχεις καλή Ανασταση με υγεία αγάπη κι ευτυχία!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαράκι μου σε ευχαριστώ!!
      Χρόνια Πολλά!

      Delete
  24. Χριστινάκι έγιναν πανέμορφες οι λαμπάδες σου!! Θα τη δοκιμάσω σίγουρα κι αυτή την τεχνική, οπότε οι οδηγίες σου θα μου φανούν χρήσιμες!! Καλό Πάσχα να έχεις :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!
      Φιλάκια Πολλά!

      Delete
  25. Κάθε τέλος είναι και μια αρχή!

    Κάθε σταύρωση και μια ανάσταση!

    Εύχομαι από καρδιάς

    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

    ReplyDelete
  26. Kαλή Ανάσταση!
    Πολύ ωραίες οι λαμπάδες σου και του χρόνου με υγεία!
    -πάω να φτιάξω κι εγώ!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χρόνια Πολλά!
      Τα λέμε!Φιλάκια!

      Delete
  27. Γεια και χαρα σου!
    Δεν την ειχα διαβασει αυτη την αναρτησουλα σου! Φοβερη ιδεα για ντεκουπαζ χωρις κολλα!!!
    Θα την δοκιμασω σιγουρα και συντομα μαλιστα!!! Αφου ερχεται καλοκαιρακι και τα κερια θα ειναι μονιμο ντεκορ στη βεραντα μαζι με τα θαλασσινα μοτιφ μας!
    Φιλια και σε ευχαριστω για το υπεροχο υλικο στις αναρτησεις σου!
    Συγγνωμη που δεν αφηνω συχνα σχολιο! Σε διαβαζω ομως...
    Καλη Δευτερα! φιλακιααααα!!!! ;ο)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελπίζω να έφτιάξες το ντεκόρ στη βεράντα!
      Καλημέρα!

      Delete

Related Posts with Thumbnails