Sunday, January 16, 2011

Sparkling Brown Rose Brooch [BR00032]


Brooch With Painted Details

14 comments:

  1. Μου αρέσει πολύ!!!! Και τι όμορφα χρώματα!!!
    Μπράβο σου!!!!!

    ReplyDelete
  2. Ευχαριστώ πολύ κοπελιές!
    Ήταν η τελευταία δημιουργία του 2010^^
    και η μοναδική που δοκίμασα να περάσω με βερνίκι, είναι πιο λαμπερή από τις άλλες^^
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  3. Chris μου είναι φοβερή!!!!Χίλια μπράβο!!!

    ReplyDelete
  4. ΑΦΗΝΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΗΡΕΜΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.
    ΠΑΝΤΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!

    ReplyDelete
  5. Ωραίοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Πολύ σικάτη!! Μπράβο Chris!! Kαλή εβδομάδα να έχεις!

    ReplyDelete
  7. Chris μου είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ!!!!!!!Φιλιά!!!

    ReplyDelete
  8. Υπέροχη δουλειά για μια ακόμη φορά!!! Καλή εβδομάδα και φιλάκιαααααααα

    ReplyDelete
  9. Πολύ όμορφη!!
    Καλή εβδομάδα

    ReplyDelete
  10. καλή εβδομάδα!!!!!
    πολύ όμορφη ...και τα χρώματα και τα λεπτά σχεδιάκια!!!!

    ReplyDelete
  11. Αχχχχ γιατί δεν το είδα νωρίτερα? Μα είναι τέλειο Χρυσή μου φίλη (χε χε χε) Φτιάχνεις πανέμορφα πράγματα και δεν είναι τυχαίο οτι είσαι φίλη μου χα χα χα χα χαχα χα χα χα χα χα (μετριοφρων πάνω απο ολα)

    Φιλια

    ReplyDelete
  12. @foufoula89 Καλώς σε βρήκα κοπέλια!& Ευχαριστώ Πολύ Πολύ!

    @Ειρήνη Ευχαριστώ Πολύ Ειρήνη μου!

    @Skroutzakos Ευχαριστώ Πολύ!Καλή Εβδομάδα και σε εσένα!

    @Χρυσάνθη Ευχαριστώ Πολύ Πολύ!

    @Μπλεγμένο Κουβάρι Ευχαριστώ!Καλή Εβδομάδα!

    @el.mar Ελένη μου χαίρομαι που σου άρεσε!

    @LiViLaVi Σε ευχαριστώ κούκλα μου!Καλή Εβδομάδα!

    @Asteri Καλησπέρα Μαράκι!Ευχαριστώ Πολύ Πολύ!

    @ria Ρια μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Τα σχεδιάκια ήταν λίγο μπέλας αλλά βγήκαν όμορφα^^, είχα καιρό να πιάσω πινέλα!

    @MariaZ αχ Μαράκι μου!Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails