Monday, January 31, 2011

Workshop - Découpage And Resin Art On Wooden Bangle

           Καλησπέρα σε όλους!! Τέλος η εξεταστική! Έγραψα το πρώτο και τελευταίο μάθημα για αυτό το εξάμηνο και ελπίζω ότι θα το περάσω^^. Σύντομα βγαίνουν και τα αποτελέσματα του proficiency και έχω μεγάλη αγωνία!
           Την περασμένη εβδομάδα κατάφερα και ξέκλεψα δύο ωρίτσες για να παρακολουθήσω ένα σεμινάριο για την διακόσμηση ξύλινου βραχιολιού! Χρησιμοποιήσαμε ένα ξύλινο βραχιόλι, ρiζόχαρτα, τριαντάφυλλα από ρητίνη και ύφασμα. Η τεχνική σκλήρυνσης του υφάσματος δεν με ενθουσίασε ιδιαίτερα και δεν νομίζω να τη χρησιμοποιήσω σύντομα, αλλά η όλη διαδικασία ήταν πολύ ευχάριστη και άκρως χαλαρωτική! Παρακάτω ακολουθεί η δημιουργία μου, μόλις είχε ολοκληρωθεί.

           Hi everyone! No more tests for me! I had my first and last test today, and i think i passed^^. I'm waiting for my english exams results too, and i'm nervous!
            Last week i managed to spare two hours for a workshop, about decorating a wooden bangle! We used rice papers, fabrics, resin art roses, gold powder and a wooden bangle. I wasn't very excited with the fabrics, i'm not going to use this technique soon, but it was relaxing! You can see my creation below.


            Αφού με ξέρετε! Δεν άντεξα να μην το φωτογραφίσω με καλύτερο φωτισμό^^. 
            You know me! I couldn't resist! and i took another photo^^


CODE: ΒΑ00013

24 comments:

  1. Ομορφούλι είναι! Κουκλίστικο!
    Μπράβο!

    ReplyDelete
  2. Καλά αποτελέσματα!! Το βραχιολάκι πολύ γλυκό!!

    ReplyDelete
  3. chris , ειναι υπέροχο!!!τα χρώματα εκπληκτικά!!Πάλι δεν εχω καταλάβει πως γίνεται, αλλά τι σημασία εχει??Αρκεί που τα φτιάχνεις εσύ και τα θαυμάζω!
    Καλά αποτελέσματα να εχεις .. και relax τώρα!!!

    ReplyDelete
  4. Τριανταφυλλένιο το βραχιολάκι . Καλή επιτυχία στις
    εξετάσεις !!

    ReplyDelete
  5. MOY AΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!
    ΣΕ ΓΛΥΚΟΦΥΛΟΟΟΟΟ!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

    ReplyDelete
  6. Ιδιαίτερο αποτέλεσμα, έχει την δική του αισθητική
    πάντα με την σφραγίδα σου.Μπράβο!

    ReplyDelete
  7. Γλυκούλι και ιδιαίτερο!! Καλό βράδυ!

    ReplyDelete
  8. Tο βραχιολάκι,χαριτωμένο,πολύ νεανικό,ταιριάζει στην ηλικία σου,αλλά...δε θα έλεγα όχι,θα το φορούσα ευχαρίστως!
    Καλά αποτελέσματα!
    Καλό μήνα-φιλιά!

    Αυτό το resin art δεν ξέρω τι είναι.

    ReplyDelete
  9. Ομορφο και ιδιαίτερο το βραχιολάκι!!!Καλή επιτυχία να έχεις Χριστινάκι!Φιλάκια!

    ReplyDelete
  10. κουκλι μου αντε να τα δωσεις να τελειώνεις για τι όπως βλέπω αλλού έχεις ταλέντο- χιχι- καλά έκανες εκείνες οι 2 ωρες ίσως σε βοήθησαν στο διαβασμά σου. αχα δεσποινίς μου για αυτό τα γράφεις και στα αγγλικά έ;;;; αντε με το καλό και εκεί όλα καλα να σε πανε σε περιμενω στο σπίτι μου για την βοήθειά σου!!!!

    ReplyDelete
  11. Πάρα πάρα πολύ όμορφο Χριστινάκι!!!!! Μπράβο σου!!! Τις φωτογραφίσεις που τις κάνεις?????????
    Καλά αποτελέσματα εύχομαι!!!!

    Φιλιά και καλό μήνα!!!

    ReplyDelete
  12. Φίληηηηηηηηηηηη είναι πολύ όμορφο το βραχιολάκι σου!!!! Πάει κι η εξεταστική και τώρα? Τι μας μένει? χα χα χα

    Φιλιαααααααααααα

    ReplyDelete
  13. @Έφη σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

    @anthivolon Μπέτυ μου σε ευχαριστώ πολύ!

    @Riri Αχ μακάρι να μπορούσα να τα κάνω ποιο κατανοητά, αλλά άμα σου πω ότι και εγώ τα μπερδεύω τι θα μου πεις;;
    Τώρα χαλάρωση και μερικές βόλτες, πριν ξαναξεκινήσουν τα μαθήματα!

    @Χρυσά Στάχυα Κατερίνα σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

    @Lourdi Ευχαριστώ πολύ lourdi μου! Καλό Απόγευμα!

    @Konstantina Ευχαριστώ Πολύ!

    @Χαρά Κοπέλα μου θετική σου γνώμη με κάνει πολύ χαρούμενη!

    @Nina Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου! Καλό Απόγευμα!

    @eleni Ελένη μου σε ευχαριστώ! Χαίρομαι που σου άρεσε, εγώ να σου πω την αλήθεια μόνο σε πολύ special περίπτωση μπορεί να το φόραγα^^. Όσο για το resin art , είναι σχέδια με ρητίνη , εδώ τα τριαντάφυλλα.

    @Χρυσάνθη Χρυσάνθη μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!

    @love2love ευχαριστώ πολύ^^, τα αγγλικά τα χρησιμοποιώ για να μπορούν να το διαβάζουν και κάποιοι φίλοι μου στο εξωτερικό που δεν ξέρουν καλά ελληνικά^^
    βοήθεια;; τι έγινε;;;^^

    @LiViLaVi Ευχαριστώ πολύ πολύ κούκλα μου! Δίπλα στο παράθυρο , όταν έχει λιακάδα^^

    @MariaZ Αχ ναι τέλος!! Τώρα τα αποτελέσματα!

    Φιλάκια Πολλά!!

    ReplyDelete
  14. αχ ασε πολυ τρεξιμο για να στησω το σπιτικο μου και ακομα δεν μπορεσα να το κανω οπως θελω. καλο σε κανει βρε που τα γραφεις σε δυο γλωσσες.
    θελω να βαλω μουσικη και εικονες αλλα δεν ξερω πως

    ReplyDelete
  15. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ReplyDelete
  16. καλό μήνα καλά αποτελέσμστα!!!πάντα δημιουργική!!!

    ReplyDelete
  17. @love2love διάβασα το κείμενο^^ σου έγραψα και για την βοηθεία^^

    @lourdi αχ lourdi μου καλό σου μήνα!

    @...irida... Ευχαριστώ πολύ πολύ! Καλό μήνα!

    ReplyDelete
  18. Υπέροχο βραχιολάκι!Συγχαρητήρια και για το proficiency!!! Πάντα τέτοιες επιτυχίες!
    Καλό μήνα και φιλιά!

    ReplyDelete
  19. Ευχαριστώ πολύ Νάντια! Καλό Μήνα!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  20. Τυχερή τελείωσες με την εξεταστική σου ε???Εγώ τώρα άρχισα...ααααχ τα βάσανα ξεκινάνεεε...ααχ!!!!xexexe
    Πολύ όμορφο το βραχιολάκι!!!!

    ReplyDelete
  21. Πότε τελείωσε, πότε άρχισε δεν το κατάλαβα^^
    Τον Ιούνιο έρχονται τα δύσκολα!!
    Καλή τύχη με την εξεταστική σου!
    & Ευχαριστώ πολύ πολύ!! Φιλάκια!

    ReplyDelete
  22. Είναι καταπληκτικό!!!!

    ReplyDelete
  23. Ειρηνούλα μου σε ευχαριστώ πολύ!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails