Tuesday, February 1, 2011

Bla Bla Bla!

            Καλησπέρα!!!!! Καλό Μήνα σε όλους!!! Ελπίζω να ξεκίνησε το ίδια καλά και για σας ο μήνας όπως ξεκίνησε για μένα!!! Σήμερα ήταν η πρώτη μέρα χαλάρωσης και το πρωί είχα να κάνω κάτι δουλίτσες σε ταχυδρομεία, φούρνο, τσαγκάρη κλπ... Ήμουν στον δρόμο όταν χτύπησε το τηλέφωνο και μου ανακοίνωσαν τα νέα!! Πέρασα το Proficiency!!!! Είμαι ΠΠΠΠΑΑΑΑΡΡΑΑΑ πολύ χαρούμενη!!! Μετά από αυτά τα υπέροχα νέα, έκανα και μια βόλτα στα μαγαζιά και αγόρασα, τι άλλο^^, καλοκαιρινά!! Δεν ξέρω γιατί αλλά τα τελευταία χρόνια δεν ψωνίζω σχεδόν καθόλου χειμωνιάτικα! Πήρα ένα φουστο- παντέλονο με λουλούδια , ένα μακρύ σε αποχρώσεις του καφέ και ένα απλό ζαχαρί μπλουζάκι που λάτρεψα τα κουμπάκια του μόλις το είδα!
            Σας είχα πει ότι θα σας ετοίμαζα μια εκπληξούλα αλλά σκέφτηκα να το καθυστερήσω λιγουλάκι μια και σχεδόν όλη η παρέα στην γειτονία έχει δωράκια και εκπληξούλες! Να έρθει και η άνοιξη οπότε θα είναι και επίκαιρο!!


            Hello everyone!! 1st February today! I hope that the new month started very well for you as for me!! Today was a relaxing day, the first one after long time and in the morning i had to do some stuff, i went to the post, the bakery, the shoemaker, etc... I was on my way when my phone rang and i heard the news!! I passed my english exams!! I'm soooo happy!! After the great news, i went shopping! I couldn't resist! I bought a pair of autumn pants, a skirt-shorts and a sugar t-shirt with amazing buttons!! I don't know why but i rarely buy winter clothes the last years...
            I told that i was preparing a suprise for you but i thought i should delay it for a while cause all the neighborhood gives presents!!

20 comments:

  1. Μπράβο,μπράβο,μπράβο!Πολλά συγχαρητήρια για το proficiency και καλή πρόοδο σε όλα όσα κάνεις!

    ReplyDelete
  2. Congratulations!!!You are now one of us...xixixixi!!Kisses

    ReplyDelete
  3. Συγχαρητήρια Chris μου!!!!!!!!!
    Μπράβο σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ε καμία φωτογραφιούλα απο αυτά που πήρες?!
    Χιχιχι.....φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  4. Μπράβο σου Chris!!Είναι υπέροχο συναίσθημα να βλέπεις τους κόπους σου να πιάνουν τόπο και εσύ τα κατάφερες!!!Σου εύχομαι καλή πρόοδο και καλή συνέχεια !!!Καλό βράδυ.

    ReplyDelete
  5. Μπράβο σου,πάντα οι κόποι κι η σωστή προετοιμασία δε θα σε απογοητεύσουν ποτέ!

    Καλοκαιρινά κι εγώ αγόρασα,τα πολύ βαριά ρούχα δεν τα φοράμε πια-με γεια!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  6. Συγχαρητήρια!!!!!!
    Μπράβο σου!
    Φιλάκια και καλό μήνα!!!!

    ReplyDelete
  7. Χίλια μπράβο για το Proficiency! Πάντα επιτυχίες να έχεις! Εννοείται ότι άξιζες ψώνια για να γιορτάσεις την επιτυχία σου! Καλό μήνα

    ReplyDelete
  8. Τα συγχαρητήριά μου!! Πάντα να προοδεύεις στη ζωή σου!

    ReplyDelete
  9. Τα ψώνια ήταν για να γιορτάσεις την επιτυχία σου στο proficiency. Πάντα επιτυχίες να έχεις στην ζωή σου.Καλό μήνα.

    ReplyDelete
  10. Ειδες που η προσπάθεια σου και ο κόπος σου τόσο καιρό,αρχίζουν και αποδίδουν???Μπράβο κορίτσι μου, πάντα τέτοια νέα να μαθαίνεις...και μετα να το γιορτάζεις με ψώνια!!!!
    Καλό μήνα!!!!

    ReplyDelete
  11. Congratulations!!! Πάντα επιτυχίες!!!

    ReplyDelete
  12. αγαπη μου συγχαρητηρια αντε να παρεις και της σχολης και να κανεις οτι λαχταρας. ελα απο το πσιτι μου για να με δωσκεις κουραγιο

    ReplyDelete
  13. Συγχαρητηρια φιληηηηηηηηηη!!!!!!Σου ευχομαι και εις ανωτερα γιατι το αξιζεις!!!!

    ReplyDelete
  14. Μπράβο Χριστινάκι!!!!! Συγχαρητήρια και μεγιάαααααααα για τις αγορές σου!!!!! Καλοφόρετα!!!!!
    Φιλιαααααααάαααααααααα

    ReplyDelete
  15. Μπράβο σουυυυυ!!!!Συγχαρητήριααααααα!!!!Και το γιόρτασες και με τον πιο κατάλληλο τρόπο ε???χεχε

    ReplyDelete
  16. @Δέσποινα Σε ευχαριστώ πολύ πολύ^^

    @Craft Fairies oo thx very much^^

    @el.mar Ελένη μου σε ευχαριστώ πολύ! θα δω αμά είναι μπορεί να βάλω καμοία^^ αλλά δεν θα γελάσετε^^

    @Λαμπρινή Ναι είναι ένα υπέροχο συναίσθημα! Χαλάρωσα τελείως! Σε ευχαριστώ πολύ!

    @eleni Ευχαριστώ πολύ! πολύ διάβασμα δεν μπορώ να πω... Έχει αλλάξει ο καιρός και έχω όλα τα πλεκτά στην ντουλάπα και δεν φοράω τίποτα πια...

    @Nina Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου! Καλό Μήνα!

    @Evagelia Vrettou Ευχαριστώ πολύ πολύ!

    @μπλεγμένο κουβάρι Σε ευχαριστώ πολύ πολύ κοπέλα μου!

    @para-kelsoscooks Ευχαριστώ πολύ! Δεν άντεξα να μην πάω μια μικρή βόλτα^^

    @Riri πάλι καλά γιατί είχα πάρα πολύ μεγάλη αγωνία, διάβαζα όλο το καλοκαίρι και θα ήταν μεγάλη απογοήτευση αν δεν το έπερνα! Ε τα ψώνια ήταν ένα μικρό δωράκι^^

    @Marie Ευχαριστώ πολύ!!

    @love2love Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου! Θα περάσω!Θα περάσω!

    @MariaZ Μαράκι μου σε ευχαριστώ πολύ!Περαστικούλια!

    @LiViLaVi Σε ευχαριστώ πολύ κούκλα μου!

    @Happy Kathy Ευχαριστώ πολύ! Ε δεν γινόταν να μην πάρω κάτι μικρούλι!

    ReplyDelete
  17. Συγχαρητήρια!!!!!!!Πάντα επιτυχίες!!
    Σε φιλώ!

    ReplyDelete
  18. Ευχαριστώ πολύ! Επίσης!!
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  19. Χριστινάκι μου, συγχαρητήρια!!!! Πάντα επιτυχίες σε ότι κι αν κάνεις!!!
    Μια καλημέρα και πολλά φιλιά από εμένα!!!!

    ReplyDelete
  20. Κική μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails