Saturday, February 26, 2011

Only - Handmade!

            Καλημέρα!!Τι κάνετε;;Πώς είστε;; Εμείς εδώ έχουμε πολύ καλή διάθεση!!(το γιατί άγνωστο^^). Ο καιρός συνεχίζει να είναι πολύ μουντός... και τώρα που σας γράφω τα δάχτυλα μου είναι πιο κρύα από παγάκια... και για να σας κρατάω σε αγωνία λιγουλάκι ετοιμάζω μια εκπληξούλα για τον επόμενο μήνα^^.Ακολουθεί ηχογραφημένο μήνυμα^^( το έγραψα πριν μερικές μέρες και σήμερα είχα διάθεση να προσθέσω μερικές λεξούλες ακόμα^^). Φιλάκια Πολλά! μμμμ και ένα τραγούδι από τα αγαπημένα μου!

            Goodmorning!! What's up? All good? Here we are in a great mood!!!(i don't know why^^). The weather is still cloudy... and now my fingers are totally frozen... anyway i'll have a little surprise for you next month!! The next message is recorded^^(i typed it few days ago but today i wanted to write few words^^). Kisses!! oo and a song i really love!!


            Με χαρά θα ήθελα να σας ανακοινώσω ότι εδώ και μερικές μέρες , ένα μέρος από τις δημιουργίες μου παρουσιάστηκαν στο Only - Handmade . Μια σελίδα για χειροποίητες δημιουργίες και μόνο! Είναι τιμή μου που η Μαρία με συμπεριέλαβε στη λίστα των δημιουργών! Γεγονός που με κάνει πολύ χαρούμενη!


           With joy i would like to announce you that few days ago , some of my creations have been presented in  Only - Handmade. It's a website for handmade creations only!! It was an honor that Maria listed me as an artist !!! I'm so happy !!

18 comments:

  1. Kαλημερούδιαααααααααα!!!!
    Πολύ χαίρομαι που η διάθεση σου είναι ανεβασμένη!!! Κι εμείς εδώ καλά είμαστε!!! Το είδα εχθές οτι ήσουν στο Handmade Creations (κατά τύχη χα χα χα) Μπράβο φίλη μου σου αξίζουν πολλά περισσότερα ακόμα!!!

    Σε φιλώ

    ReplyDelete
  2. Συγχαρητήρια! Πάντα με καλή διάθεση και πάντα επιτυχίες! :-)

    ReplyDelete
  3. σούπερ! μπράβο Chris! μη σε πτοεί το κρύο, συνέχισε με κέφι και καλή διάθεση!!!

    ReplyDelete
  4. Συγχαρητήρια! Καλη σου μέρα!

    ReplyDelete
  5. φίλη μου τράβηξα και ένα δεύτερο κλήρο μετά σε περίπτωση που αρνηθεί το πίνακα η foudoula89 και είσαι εσύ.Γι' αυτό έχω σκοπό να σου κάνω ένα μικρό δικό μου εργάκι συμβολικά .Σε παρακαλώ στείλε μου μέιλ για την διεύθυνση

    ReplyDelete
  6. Μπράαααβοοοο Chris!!!!!!!!!!!
    Πάντα τέτοια......κ καλή διάθεση!!!!!!
    Φιλάκιααααααααα!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Τέλειο τραγούδι!!
    Να σαι πάντα με καλή διάθεση και τόσο δημιουργική!! Χμ... τι να φτιάχνεις άραγε;;;;
    Πάντως ότι και να ναι θα ναι τέλειο!!Είμαι σίγουρη!
    Καλημέρα!!!
    Φιλιά!!!!

    ReplyDelete
  8. Μπράβο! Και σ'ανώτερα! Και πάντα με ανεβασμένη διάθεση!!!

    ReplyDelete
  9. Συγχαρητήρια,κοριτσάκι,ΜΠΡΑΒΟ,ΜΠΡΑΒΟ,ΜΠΡΑΒΟ!
    Όμορφο τραγούδι!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  10. Μπράβο Χριστινάκι!!!!! Το αξίζεις και με το παραπάνω!!! Και εις ανώτερα λοιπόν!!!!! Πολλά φιλιά φίλη μου!

    ReplyDelete
  11. μπράβο! υπέροχα νέα!

    ReplyDelete
  12. Πολλά συγχαρητήρια!!
    Εύχομαι πάντα να έχεις καλή διάθεση:)

    ReplyDelete
  13. Συγχαρητηρια γλυκιά μου!παντα τέτοια!

    ReplyDelete
  14. Μπράβο Χριστινάκι!!!!! Σε παρακολουθώ από παντού πλέον!!! Χιχιχιχ

    ReplyDelete
  15. Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ πολύ!
    Με συγκινήσατε!
    Φιλάκια ΠΟλλά!
    και Καλή Εβδομάδα!

    ReplyDelete
  16. Μπράβο κοριτσάκι μου!!Μα σου αξίζει!!!

    ReplyDelete
  17. Ειρήνη μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails