Friday, February 4, 2011

Candle With Red Patterns [CA00027]

Candle With Patterns


17 comments:

  1. Πανέμορφο ταλαντούχα μου!!!!

    ReplyDelete
  2. Αχ πολύ ωραίο! Λατρεύω τα κεράκια σου!!!

    ReplyDelete
  3. βρηκες την αδυναμια μου ε;;;;; τελειο αν ειναι και αρωματικο ουαου

    ReplyDelete
  4. Πολύ όμορφο σχέδιο.... Τέλειο αποτέλεσμα...

    ReplyDelete
  5. τι ωραίο που είναι!!!μου αρέσει το χρωμα!!

    ReplyDelete
  6. Εξαιρετικό! Είναι πάρα πολύ όμορφο!...Ίσως το πιο αγαπημένο μου σχέδιο από αυτα που έχεις χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα...

    ReplyDelete
  7. Πολύ όμορφο σχέδιο Chris μου!!!
    Καιρό είχα να δω...μου έλειψαν!!!Φιλιά!!!

    ReplyDelete
  8. @ΜariaZ Μαράκι μου ευχαριστώ πολύ^^

    @Nina Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!

    @love2love hahaha μάντεψε!! έχει άρωμα βανίλιας!!

    @Konstantina Ευχαριστώ πολύ πολύ κοπέλα μου!

    @Σιροπιαστό Μπρόκολο Ευχαριστώ πολύ!!

    @Εvagelia Vrettou Ευχαριστώ πολύ! Είναι ένα από τα αγαπημένα που έχω φτιάξει!

    @el.mar Ελένη μου σε ευχαριστώ! Hahaha ναι έχω καιρό να κάνω! Αυτό ήταν από τα Χριστούγεννα! Αλλά ετοιμάζω κάτι που όταν το ολοκληρώσω λογικά το αποτέλεσμα θα είναι πολύ όμορφο!

    ReplyDelete
  9. ΚΑΛΑ Ε!ΠΟΣΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ!!
    ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΚΟΛΛΗΣΩ..ΧΙΧΙΧΙ..

    ReplyDelete
  10. poso teleio einai!k ti leptomereia!latrepsa*filia polla!

    ReplyDelete
  11. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ....ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ...

    ReplyDelete
  12. απλο και ομορφο!υπεροχο το μοτιβο !

    ReplyDelete
  13. Chris, το εκανες πάλι το θαύμα σου!!!!Τό σχέδιο και το χρώμα ειναι πολύ-πολύ καλό!!!!Μπράβο σου!!!
    φιλιά!

    ReplyDelete
  14. Τέλειο χρώμα... υπέροχο σχέδιο.... πολύ όμορφο αποτέλεσμα!!!! Μπράβο, χρυσοχέρα μου!!!

    ReplyDelete
  15. Υπέροχο μοτίβο ,υπέροχο χρώμα!!!!!Φιλάκια!!

    ReplyDelete
  16. Πέρνα κι από'μένα να παραλάβεις κάτι πολύχρωμο!!!

    ReplyDelete
  17. @lourdi Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Ελπίζω να είσαι καλύτερα τώρα! Φιλάκια Πολλά!

    @Nells σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Καλώς Ήρθες!!
    Φιλάκια

    @foufoula89 Ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!

    @misirlou Ευχαριστώ πολύ πολύ!!

    @Riri Σε ευχαριστώ πολύ Ριρή μου! Είχα λίγες αμφιβολίες για το αποτέλεσμα στην αρχή αλλά βρήκε καλό!

    @Kiki Ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!

    @Χρυσάνθη Ευχαριστώ πολύ Χρυσάνθη μου! Φιλάκια Πολλά!

    @Marie έρχομαι!!!! όσο πιο γρήγορα μπορώ!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails