Thursday, February 10, 2011

"Melody Is Everywhere" Candle & Brooches [CA00031]/[BR00037]

          Καλημέρα!! Σας είπα ότι την προηγούμενη βδομάδα είχα επισκέψεις από την Θεσσαλονίκη???!!! Γνώρισα επιτέλους την Κατερίνα!! Κάναμε τις βόλτες μας^^, με τη βροχή!! ε τι μερικές σταγόνες θα μας σταμάταγαν;; Κάναμε και μερικές κατασκευές!! Ένα φιλόμουσο κεράκι και δύο καρφίτσες με νότες για την καθηγήτρια αρμονίας!! Οι καρφίτσες έχουν διακοσμηθεί με ρυζόχαρτο. Οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι από Θεσσαλονίκη^^. Η Κατερινούλα μπήκε στον μπελά να φωτογραφίσει τις δημιουργίες μας! Πώς σας φαίνονται;;

           Good-morning!! I told you that last week i met for first time a friend of mine?!! Cathrin came for a short visit!! We went shopping!! even if it was a rainy week!! Few water drops weren't able to stop us^^!! We made some music creations too!! Two brooches and a candle! Cathrin took the photos below! So what do you think??
Candle With Music Theme




           Οι καρφίτσες μόλις ολοκληρώθηκαν και στέγνωσε το βερνίκι. Βρήκα και κάποιες παλιές παρτιτούρες και τις χρησιμοποίησα ως φόντο μαζί με ένα από τα αγαπημένα μου πλεκτά.

            The brooches when the varnish was dry. I found some old music seats and i used them as background with on of my favorite sweaters.







29 comments:

  1. Ουάου Λατρεύω τις νότες σε οποιεσδήποτε κατασκευές κι εσείς κορίτσια τις αναδείξατε τέλεια!!!!

    Φιλιαααααααααααα

    ReplyDelete
  2. Τελεια ειμαι κ εγω φαν του κλειδιου sol και φυσικα οτι έχει να κάνει με νοτες μουν αρέσει υπερβολικα!!!!!!!!!!!συγχαρητηρια κοριτσια

    ReplyDelete
  3. Οι νότες, και ότι έχει σχέση με μουσική, αρέσει σε πολλούς αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να βρούμε εύκολα σε μαγαζιά.. Γι' αυτό η ιδέα να κατασκευάσουμε τα δικά μας ήταν καταπληκτική! Χριστινάκι, μπορώ να πω πως η καθηγίτρια ξετρελάθηκε, αφού σηκώθηκε και με έκανε αγγαλίτσα! Αυτή και αν έχει έρωτα με τις νότες..

    ReplyDelete
  4. Τέλεια!!!!! Οι δε καρφίτσες άπαιχτες!!!!

    ReplyDelete
  5. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑΑΑΑΑΑ

    ReplyDelete
  6. ΩΡΑΙΟ το κερί...κ οι καρφίτσες φανταστικές...μπράβο!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Τι να πω?.. κι εγώ λάτρης της μουσικής και του σολ!
    Γράψε σε σχόλιο τη διεύθυνσή σου-εννοείται δεν θα τη δημοσιεύσω - όπως και το σχόλιό σου, δε χρειάζεται.. ξέρεις!.. Και μη νιώθεις υποχρεωμένη, τίποτα δε θέλω, η αγάπη που βρήκα στη γειτονιά σας είναι ανεκτίμητη!

    ReplyDelete
  8. Δεν είναι υπερβολή να πω πως είναι υπέροχα και το κερί και οι καρφίτσες! Μου αρέσει το κλειδί του σολ που τυλίγεται γύρω από το φυτίλι, έτσι που νομίζεις πως θα το παρασύρει μαζί του, αν το ανάψεις. Οι δε καρφίτσες, είναι τέλειες. Με πολυμερικό πηλό τις φτιάξατε; Και η βάση τους είναι διακοσμημένη με ντεκουπάζ ή είναι ζωγραφισμένη; Χίλα μπράβο και στις δύο :))

    ReplyDelete
  9. Καταπληκτικές καρφίτσες! Υπέροχη ιδέα!!!

    ReplyDelete
  10. kataplhktikes karfitses...pote 8a m tis gnwriseis?
    manos

    ReplyDelete
  11. πόσο εμπνευσμένες ειναι οι καρφιτσούλες chriS!!!
    Μου αρέσουν πάρα πολύ !!!Μπράβο σου!!!

    ReplyDelete
  12. Υπέροχα και τα δύο!! Μπράβο σου! Μπορώ να αποκτήσω κι εγώ μία καρφίτσα?!

    ReplyDelete
  13. Μ'αρέσουν τόοοοοσο πολύ τα μουσικά θέματα και όπως ήταν αναμενόμενο λάτρεψα πραγματικά τις δημιουργίες σας!!! Οι καρφίτσες εντυπωσιακές, το κεράκι υπέροχο! Μπράβο, μπράβο και μπράβο!!! Μας έλειψες!

    ReplyDelete
  14. Και πρέπει να προσθέσω ότι γέλασα με τα σχόλια σου και ότι μόλις είδα την απάντηση σου! 560 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ;;;;;;; 560??? Χαχαχαχα!! Έχουμε μέλλον λοιπόν! Χαίρομαι!! Φιλιά!

    ReplyDelete
  15. ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΡΦΙΤΣΕΣ!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΡΑΚΙΑ ΓΛΥΚΑ!!
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!

    ReplyDelete
  16. Ωραίο το κερί αλλά και οι καρφίτσες όλα τα λεφτά!

    ReplyDelete
  17. Για να έχει η πεταλούδα μας παρέα είπαμε
    και μεις να μπούμε στη γειτονιά σας.
    ωραίες δημιουργίες !!!!!!! οι καρφίτσες
    μια μελωδία!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  18. Τι όμορφα όλα Chris μου!Όπου υπάρχει μουσική ή σύμβολό της αποτελεί μεγάλη λατρεία!!!

    ReplyDelete
  19. ΟΜΟΡΦΑ....ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΡΦΙΤΣΕς...ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ....ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ....

    ReplyDelete
  20. Μπράβο σε σένα και στο Κατερινάκι!!! Η μελωδία έφτασε μέχρι τη Βέροια!!!!Πολύ όμορφες καρφιτσούλες!!!!!!

    ReplyDelete
  21. @MariaZ Μαράκι μου ευχαριστούμε πάρα πάρα πολύ!!!

    @anna Ευχαριστούμε πάρα πολύ Αννούλα!!

    @Κατερίνα Είμαι πολύ χαρούμενη που της άρεσαν!! Θα τα πούμε έμεις^^

    @Δέσποινα Δέσποινα μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!

    @LiViLaVi Ευχαριστώ πολύ πολύ κοπέλα μου!

    @ArtAtHome Ευχαριστώ πολύ!!

    @el.mar Ελένη μου σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!

    @Μπλεγμένο Κουβάρι Ευχαριστώ πολύ! Θα σου στείλω αν είναι αλλά θα επιμείνω κιόλας^^

    @simonmad Ευχαριστώ πολύ πολύ! Ένα είναι σίγουρο αν το ανάψεις, θα γίνουν όλα κάρβουνο^^
    Οι καρφίτσες είναι από Cernit σε συνδιασμό με Fimo, ναι η βάση έχει σχέδια από ρυζόχαρτο

    @Mairi Μαίρη μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!

    @Μάνος κάλα δεν σου λέω τπτ^^

    @Riri Ευχαριστώ πολύ Riri μου!:-)

    @Emmanouela Ευχαριστώ πολύ πολύ!! Σου απάντησα στο e-mail! Φιλάκια

    @λΕλένη Ευχαριστούμε πολύ!!hahaha να δω ποιές θα κρατήσω και ποιες όχι^^

    @Lourdi Ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!Φιλάκια ΠΟλλά!

    @Rena Ρένα μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!

    @3L-lifecoaching Καλώς ήρθες!!Θα χαρώ πολύ να έχω και άλλες πεταλουδίτσες παρέα!& Ευχαριστώ πολύ!

    @Ειρήνη Ειρηνούλα μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!Αχ αυτή η μουσική!

    @foufoula89 Ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!Καλή Συνέχεια και σε εσένα!

    @Χρυσάνθη Ευχαριστούμε πολύ!!:-)

    ReplyDelete
  22. Οι καρφίτσες είναι απλά ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!!!!Πανέμορφες ειλικρινά!!!Μπράβο σας κορίτσια!!!

    ReplyDelete
  23. Ευχαριστούμε πολύ πολύ!!!
    Καλή σου μέρα!

    ReplyDelete
  24. Πανέμορφα όλα, Χριστίνα μου!! Τα χρυσά σας τα χεράκια πάλι έκαναν θαύματα!!!

    ReplyDelete
  25. Κική μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ReplyDelete
  26. MONADIKES oi karfitses! mporw na se rothsw pws tis ekanes?? einai polumerikos phlos?? "kollhses" to rizoxarto me decoupage?? einai apisteutes!! ^_^

    ReplyDelete
  27. Ευχαριστώ πολύ! Είναι από τεχνητό πηλό και χρησιμοποίησα και découpage
    Καλώς Ήρθες!

    ReplyDelete
  28. Αγαπημένη μου φίλη,
    Θέλω να σου στείλω τις θερμότερες μου ευχαριστιες για την υπέροχη καρφίτσα που μου έστειλες.
    Περιτό να σου ειπω οτο η κόρη μου ξετρελάθηκε και σου στελνει 1000 ευχαριστω για τον κόπο που έκανες για εμας... Σου στέλουμε τις καλλίτερες μας ευχές για τις εξετάσεις σου και σου ευχόμαστε γρήγορα ΚΑΛΟ ΠΤΥΧΙΟ!!!

    Νασαι παντα αξια να δημιουργεις!!!!

    Φιλάκια
    Αρετη Πιστιόλα και Ντόλλυ Πιστιόλα -Βασιλοπούλου.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails