Wednesday, February 2, 2011

"Lilacs And Roses" Small Box [BX00002]

             Γεια σε όλους! Αυτό το κουτάκι που είναι διακοσμημένο με τριαντάφυλλα και πασχαλιές είναι  η συμμετοχή μου για το διαγωνισμό αγάπης που διοργανώνει το Μαράκι μας (Keep Thinking)! Το κουτάκι είναι χαρτονένιο και ήταν από το Mp3 player που είχα αγοράσει πριν χρόνια, μέχρι πρόσφατα δεν ήξερα πως να το αλλάξω ώστε να μπορώ να το χρησιμοποιήσω γιατί δεν μου άρεσε έτσι όπως ήταν^^. Κλείνει με μαγνητάκια και δεν έχω αποφασίσει ακόμα που θα το τοποθετήσω. Είναι η πρώτη μου προσπάθεια για découpage στο σπίτι και ομολογώ μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα! Βέβαια όταν το έφτιαχνα έκανα όλο τον κόσμο χάλια (το πληκτρολόγιο μου έχει γίνει πουά :Ρ) παρόλο που είχα βάλει εφημερίδες, την επόμενη φορά θα κάνω τις κατασκευές έξω^^ , αλλά αφού ζεστάνει λίγο ο καιρός!

            Hi everyone! This box is decorated with roses and lilacs and it's my entry for MariaZ's , love contest! The box used to be my Mp3 player's , i didn't know how to decorate it, to be able to use it , but few days ago i had an idea! So here it is! I haven't decided yet where i'll put it yet! This is my first  découpage attempt at home and i admit i loved it! I created a mess at my room (my keyboard has polka dots^^) even if i cover the surface with newspapers, the next time i'll do it outside but it has to be warmer!


How The Sides Look Like


23 comments:

  1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΕΓΙΝΕ ΔΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΣΟΥ ΦΟΡΑ ΜΠΡΑΒΟΟΟΟ

    ReplyDelete
  2. Chris μου μ'αρέσει πάρα πολύ...ωραία χρώματα!!!
    Εγώ ακόμα δεν έχω δοκιμάσει...!!!
    Πάω κ απο την κάλπη...χαχαχα!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Υπέροχο!!!!!! Ρομαντικό!!!! Μπράβο σου!!! Καλή επιτυχία!!!!

    ReplyDelete
  4. @Art At Home Ευχαριστώ πολύ! Είναι το πρώτο που φτιάχνω σπίτι μόνη μου! Ουσιαστικά είναι το δεύτερο^^

    @el.mar Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου! Να το δοκιμάσεις! Αλλά είναι εθιστικό!!

    @LiViLaVi Ευχαριστώ πολύ! Λουλουδάκια και Ροζ^^

    ReplyDelete
  5. Εγινε πανεμορφο,και τα χρωματα υπεροχα!!!

    ReplyDelete
  6. Aστα αυτά!!!! Πες οτι είσαι έμπειρη decoupagού τώρα και μην κρύβεσαι......χα χα χα χα!!! Τι να σου πω βρε Χριστίνα...πραγματικα είναι τέλειο και απορώ γιατί δεν το συνεχίζεις το άθλημα στο σπίτι!!! Τα ατυχηματάκια είναι μέσα στο πρόγραμμα και σιγά σιγά θα μάθεις να μην λερώνεις πουθενά....εγώ μια φορά είχα κάνει το πάτωμα της κουζίνας μαύρο με μισό λίτρο ακρυλική μπογιά!!!! Το πόση φασίνα έριξα δε λέγεται....χα χα χ α

    ReplyDelete
  7. βρε χειροτεχνισα ποως τα καταφερνεις ολα???? τελειο πολυ γλυκο

    ReplyDelete
  8. Αν αυτό ειναι ερασιτεχνικό....φαντάζομαι αν ασχοληθείς σοβαρά τι θα βγεί!!!!

    ReplyDelete
  9. SΣυμφωνώ με τη Ριρή,είναι πανέμορφο και γλυκύτατο!

    ReplyDelete
  10. Ωραίο το κουτάκι με ρομαντικό θέμα. Τέλειο, τέλειο, μου έδωσες και μένα ιδέα για μεταμόρφωση.

    ReplyDelete
  11. Είναι πάρα πολύ όμορφο το κουτί,άκρως κοριτσίστικο!!!!

    ReplyDelete
  12. ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ...ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ...ΔΕΝ ΦΕΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΣΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ .....

    ReplyDelete
  13. Πανέμορφο με τα χρώματα που αγαπώ, λατρεύω το βιολέ και το γαλάζιο..

    ReplyDelete
  14. Πολυ ομορφο το κουτακι, καλη επιτυχια να εχεις.

    ReplyDelete
  15. Πολύ όμορφο!!!! Μπράβο!!!

    ReplyDelete
  16. @anna Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου!

    @MariaZ όχι ακόμα αλλά θα γίνω^^, καλά από ατυχήματα άλλο τπτ! πάλι καλά το γραφείο καθάρισε...

    @love2love ε όχι και όλα^^, αλλά προσπαθώ!

    @Riri είναι ακόμα αρχή^^, αλλά ελπίζω σύντομα να φτιάξω και άλλες δημιουργίες!

    @Δέσποινα Δεσποινούλα μου σε ευχαριστώ πολύ!

    @para-kelsoscooks Ευχαριστώ πολύ! Περίμένω να δω την μεταμόρφωση!

    @Ειρήνη Ειρηνή σε ευχαριστώ πολύ! Ε ναι^^ κοριτσίστικο, για εμάς τα κοριτσάκια^^

    @foufoula89 ευχαριστώ πολύ! θα υπάρξει και συνέχεια σύντομα ελπίζω!

    @αχτίδα Σε ευχαριστώ πολύ αχτίδα! Και εμένα το βιολέ είναι αδυναμία^^

    @Δημιουργία Κοπέλα μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

    @λΕλένη Ελένη μου ευχαριστώ πολύ!

    ReplyDelete
  17. einai polu polu oraio....kali epitixia ston diagonismo!! filiaa

    ReplyDelete
  18. Βρε καλώς το μας!!!
    Ενας-ένας... το club διευρύνεται!!! Και φυσικά θα συνεχίσεις το άθλημα, δεν το συζητώ. οσο για ακαταστασία, ελα να δεις το δικό μου σπίτι να παρηγορηθείς,τσαντίρι τόχω κάνει,αλλά...πορώνομαι!
    Καλή συνέχεια κορίτσι μου!

    ReplyDelete
  19. Πολυ ομορφο το εκανες! Μπραβο σου και πολλα συγχαρητηρια που πηρες το proficiency ( δεν προλαβα την προηγουμενη) ! Παντα επιτυχιες και καλη τυχη στον ωραιο διαγωνισμο της Μαριας!! Παω μια βολτα κι απο 'κει..τα λεμε Chris :)

    ReplyDelete
  20. Πολύ πετυχημένο, ούτε που μοιάζει με πρώτη προσπάθεια ντεκουπάζ. Όταν πιάνουν τα χέρια...

    ReplyDelete
  21. @Σιροπιαστό Μπρόκολο Ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!

    @Χαρά ναι όπως είπα και πριν είναι εθιστικό!!! Ήδη έχω ιδέες για μελλοντικές κατασκεύες!! Ευχαριστώ πολύ!

    @mirsini's creation σε ευχαριστώ πολύ!! Τα λέμε^^

    @simonmad ευχαρισώ πολύ πολύ! καιρό είχα να σε δω!!

    ReplyDelete
  22. Είναι τόοοοοσο όμορφο...!!! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails