Wednesday, February 16, 2011

Helloween - Stratovarius - Avatar : Live In Athens [21/01/2011]

            Καλημέρα σε όλους! Σας είχα πει αρκετό καιρό πριν ότι είχα πάει σε μια συναυλία! Τελικά κατάφερα να πάρω τις φωτογραφίες^^. Τα εισιτήρια ήταν δωράκι από το μωράκι μου, εε στις 21 ήταν η συναυλία και τους είχαμε δει και πριν πέντε χρόνια πάλι... Ήταν τέλεια βραδιά! 
           Good-morning everyone! I've told you before that i've been at a concert! I finally took the photos!! My boyfriend gave me the tickets as a presents , it was the 21st^^ and we have seen them live five years ago! It was a perfect night!

           Αρχικά  στη σκηνή βγήκαν οι Avatar, νομίζω Σουηδοί, οι οποίοι δεν είχαν καμία σχέση με τα άλλα δύο συγκροτήματα. Έπιαξαν κάμποσα κομμάτια, ένα δύο από αυτά μου άρεσαν , αλλά τα περισσότερα ήταν μέτρια (δεν συμπαθώ τα brutal φωνητικά^^) . Το setlist έψαξα λίγο για να το βρω... Έπαιξαν τα παρακάτω:
          First came on stage Avatar, a Swedish band , they sound has nothing to do with the other two bands. They played few songs, i liked some of them , but the majority were just ok (i don't like brutal vocals). I made a little search to find the setlist... They played the following songs:
  • Avatar On Stage
    The Great Pretender
  • Roadkill 
  • Shattered Wings
  • Reload
  • Deeper Down 
  • Pigfucker
  • Queen Of Blades

          Στην συνέχεια ακολούθησαν οι Stratovarius που ήταν οι καλύτερη παρουσία της βραδιάς.  Έπαιξαν τα παρακάτω τραγούδια: 
           Next were Stratovarius, the best performance of the night. They played the following songs:
  • Hunting High and Low 
  • Speed of Light 
  • Stratosphere
  • Paradise
  • Phoenix 
  • Forever
  • Twilight Symphony
  • Black Diamond 
  • The Kiss of Judas 


           Μετά βγήκαν στην σκηνή οι Helloween. Έπαιξαν κάποια καινούργια κομμάτια και πολλά αγαπημένα! Ομολογώ ότι την επόμενη μέρα ακουγόμουν μετά βίας!! 
          The last ones!!Helloween! They played many new songs and many of my favorite ones!! The next none could hear me! My voice was totally... screwed !
  • Are You Metal?
  • Eagle Fly Free 
  • March of Time 
  • Where the Sinners Go
  • World of Fantasy 
  • I'm Alive 
  • Steel Tormentor 
  • Forever And One 
  • A Handful of Pain
  • The Keeper's Medley
  • I Want Out 
  • Ride the Sky
  • Future World 
  • Dr. Stein 


My Boyfriend And Me
Our Great Photographer And Me

Υ.Γ: Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην φωτογράφο μας για τις υπέροχες φωτογραφίες.
P.S.: I would like to say thanks to our photographer!

15 comments:

  1. Καλημέρααα! :)

    Φαίνεται πως πέρασες καταπληκτικά! Σίγουρα θα ήταν πολύ ωραία!

    Σήμερα ξέρεις τι έχω πάθει από το πρωί; Η δική σου ανάρτηση μαζί με μιας άλλης κοπέλας με έχουν κάνει να θυμηθώ καλές στιγμές του παρελθόντος και να χαμογελάσω μόνη μου νοσταλγικά.

    Είναι υπέροχο αυτό που μπορεί να αισθανθεί ο κάθε αναγνώστης διαβάζοντας διαφορες δημοσιεύσεις...

    Εγώ πριν σπουδάσω δεν άκουγα τέτοιου είδους μουσική, χάρις όμως στη μία από τις δύο κολλητές μου όχι μόνο άκουσα αλλά την αγάπησα κιόλας. (όχι και όλοι τη γκάμα βέβαια... τα πιο ελαφριά) χεχε

    Το forever συγκεκριμένα ήταν το αγαπημένο μας! Φιλάκια στη Καίτη μου όπου και να βρίσκεται τώρα! :) :)

    Το if i could fly που μου άρεσε πολύ και το video clip δε το είπαν οι Helloween? Γιατί?? Πολύ μου άρεσε και εξακολουθεί φυσικά να μου αρέσει αυτό το τραγούδι.

    Τεσπα.. τη καλημέρα μου για άλλη μια φορά!

    ReplyDelete
  2. Καλημέρα!
    αχ ναι ήταν!
    το Forever και το Hunting High and Low ήταν απλά υπέροχα!
    Το If i could fly το περίμενα και εγώ , να το ακούσω αλλά δεν μας έκαναν την τιμή...
    Κρίμα γιατί είναι από τα αγαπημένα μου

    Χαίρομαι πολύ που μερικές απλές φωτογραφίες και δυο γραμμές σου έφεραν στο νου ευχάριστες αναμνήσεις^^

    ReplyDelete
  3. auta einai!!!agapo Stratovarius !!!edo stin eparxia pou eimai ego den erxontai (einai adiko)
    pantos fainetai na peraseis oraia...oraies oi foto...kalimeraaaa

    ReplyDelete
  4. βρε βρε βρηκαμε την μεταλλου μας μπραβο.
    αν εκλεισε η φωνουλα σιγουρα περασατε καλα
    ωραιες οι φωτο πολλοι καλες για τον φωτισμο που ειχε ε;

    ReplyDelete
  5. prepei na htan apisteuto!!!!! egw ithela na paw rotting christ pou epaizan thessalonikh prin liges meres, alla eixa shmantikh douleia kai den mporesa! exw na paw se live...apo porcupine tree! hmm...kati prepei na kanw gia auto! :P kalimera! ^^

    ReplyDelete
  6. Πάντα τέτοιες όμορφες εξορμήσεις να ανάβουν και λίγο τα αίματα και άσε τη φωνή ..θα φτιάξει!!

    ReplyDelete
  7. Super οι φωτογραφίες!!! Πάντα τέτοια!!!

    ReplyDelete
  8. Είχε κλείσει η φωνή σου?...ε κ σου είπα να μην αναιβείς πάνω να τραγουδήσεις μαζί τους αλλά δε με άκουσες...χαχαχα....ωραία πέρασες όμως...φιλάκια κουκλίτσα!!!

    ReplyDelete
  9. @Σιροπιαστό Μπρόκολο να σου πω την αλήθεια πήγα περισσότερο για τους Helloween αλλά λάτρεψα τους Stratovarius!!!

    @love2love είχαμε φανταστική φωτογράφο^^
    απλά τέλεια!

    @ioanna ξέρεις τι μου θύμησες , metallica πριν 3-4 χρόνια, όταν είχαν έρθει για πρώτη φορά Ελλάδα , και εγώ να γράφω μάθημα ... πάλι καλά που το πέρασα...
    Φέτος έχει πολλές συναυλίες!

    @μπλεγμένο κουβάρι εε που και που πρέπει να ξεσπάμε και λίγο^^ τι καλύτερο από δυνατή μουσική!

    @Maria να'ναι καλά η καινούργια φωτογραφική που είχαμε^^

    @el.mar τελείως όμως^^
    Φιλάκια κουνελάκι μου!

    ReplyDelete
  10. Συναυλίες........ τι τέλεια!!! Νομίζω πως τον τρόπο που διασκεδάζω σε μια συναυλία, δε μου το προσφέρει ευκολα κατι άλλο!!!
    Πέρνα λιγάκι απο το "σπιτάκι" μου που σε θέλω!!
    Φιλάκια και καλημέρα :)

    ReplyDelete
  11. ΟΜΟΡΦΙΑ!!!!ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΠΑΝΤΑ!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

    ReplyDelete
  12. Καλημέρα λουλουδάκι!
    οι συναυλίες πάντα ανεβάζουν την αδρεναλίνη!
    Έρχομαι όσο ποιο γρήγορα μπορώ!

    ReplyDelete
  13. Lourdi μου σε ευχαριστώ πολύ! Επίσης!
    Καλημέρα και φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
  14. Πολυ ωραιες οι φωτος! Κι εσυ εισαι πολυ φατσουλα Chris! Να περνας παντα καλα! φιλια :)

    ReplyDelete
  15. Η φωτογράφος μας δοκάμασε την νέα της φωτογραφική^^
    Σε ευχαριστώ πολύ Μυρσίνη μου!
    Φιλιά!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails