Friday, February 18, 2011

My News

           Γεια σας!Η συγκεκριμένη ανάρτηση εν μέρη έγινε για να σε ευχαριστήσω πολύ πολύ για τα βραβεία που μου χαρίσατε !
          Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Κική αρχικά που με τίμησε με το βραβείο φιλοξενίας!

          Ακόμα θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Μαρία μας που μου χάρισε ένα υπέροχο νεραϊδένιο βραβείο και ένα καταπράσινο βραβείο!

         Κλείνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω το γλυκό μας λουλουδάκι για την τιμή να μου χαρίσει ένα πολύχρωμο βραβείο!  Σας έχω αποκαλύψει ήδη δέκα πράγματα που μου αρέσουν και με κάνουν να χαμογελώ, οπότε δεν θα επαναλαμβάνομαι, ούτε θα σας αποκαλύψω περισσότερα προς το παρόν^^


       
           Άσχετα με τα υπέροχα βραβεία που μου χάρισαν τα κορίτσια , θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι υπάρχουν ακόμα μερικές θέσεις για τη συμμετοχή μου στο παιχνίδι Pay It Forward  και θα ήθελα να προσκαλέσω όσους από εσάς θα ήθελαν να συμμετάσχουν!

         Ααα παραλίγο να το ξεχάσω!! Δημιούργησα και μία σελίδα στο Facebook  όπου είναι πιο εύκολη η πρόσβαση στις φωτογραφίες.
        Αυτά για σήμερα! Δεν θα σας κουράσω άλλο γιατί θέλω να πάω να ετοιμάσω τα πράγματα μου!! Φεύγω τριήμερο με το μωράκι μου!

          Φιλάκια Πολλά! 
&
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!!

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

           Hello! I decided to make this post , firstly because i wanted to say thank you to my friends , who honored me with all those awards!
          Firstly , i would like to thank Kiki for the hospitality award she gave me!

          Also i would like to say a thanks to MariaZ for passing me those two great awards! A green one and one for fairies!!

         Last but not least, I would like to thank our sweet Lily for the honor to award me with the rainbow cupcake! I've already told you ten little things about me, so i won't write them down again^^  and i won't reveal more for now^^

       
           Additionally , i would like to inform you that there are some spots left for my participation on Pay It Forward  and i would like to invite you to join me!

         Aaaa I almost forgot it!!! I created a Facebook Page  , i think there you can have easier access on the photos and they are all together. Feel free to visit my new page and press the "Like" button too^^.
        That's all for today! I don't want to jade you because i have to pack my luggage too! I'm off for the weekend with my love!

Kisses! 
&
Happy Weekend!!

19 comments:

  1. ΑΑΑΑ ολοι εχετε βραβεια και εγω τπτπ αμαν

    ReplyDelete
  2. Συγχαρητήρια για τα βραβεία, κι ευχομαι να περάσετε τέλεια το τριήμερο!

    ReplyDelete
  3. συχαρητήρια!!!!για τα βραβεία!!!!και καλα να περάσεις!!!!!

    ReplyDelete
  4. Kαλημέρα κοριτσάκι μου, να περάσεις τέλεια (αν και είμαι σίγουρη για αυτό), να φορτίσεις μπαταρίες και να μας γυρίσεις ανανεωμένη!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ReplyDelete
  5. Να περάσεις όμορφα!Καλό ΣΚ

    ReplyDelete
  6. τριήμερο με το μωρό σου...μμμ...τέλεια! να περάσετε πολύ όμορφα, πάω fb!

    ReplyDelete
  7. Συγχαρητήρια για τα υπέροχα βραβεία! Σας εύχομαι να περάσετε ένα υπέροχο Σ/Κ και να γυρίσετε ανανεωμένοι!! Κανένα νέο από ...ταχυδρομείο?..

    ReplyDelete
  8. Μπράβο Chris μου!!Να περάσετε τέλεια εύχομαι!!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  9. Καλο Σ/Κ Chris!! Nα περασετε φανταστικα! :)

    ReplyDelete
  10. Οι ευχές μου για όμορφο τριήμερο να σε συνοδεύουν!!!

    ReplyDelete
  11. Φίλη μου σου αξίζουν όλα τα βραβεία του κόσμου!!! Είσαι πολύ χαρισματική και είμαι περήφανη που είμαι φίλη σου!!!

    ReplyDelete
  12. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια!!!! Να περάσεις ένα ονειρεμένο τριήμερο και σε περιμένουμε πίσω ανανεωμένη!!! Φυσικά πήρες ήδη το like μου στη σελίδα σου! Χιχι! Φιλιά!!!

    ReplyDelete
  13. Μπράβο!Πάντα τέτοια!Καλά να περάσετε!!!!!!

    ReplyDelete
  14. ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΕΙΑ./..ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ...ΓΛΥΚΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ...

    ReplyDelete
  15. Τυχερούλα!!!και βραβεία, και μωράκι και ταξιδάκι!!!!Ολα δικά σου πια!!!!χαχαχα!!!
    Να περάσετε καλά ευχομαι, και σε περιμένουμε ανανεωμένη!!!!

    ReplyDelete
  16. Να περάσεις τέλεια!!!!

    ReplyDelete
  17. ΑΡΓΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΟΥ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΟΥ.ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ.

    ReplyDelete
  18. Καλησπέρα!!
    Σας ευχαριστώ όλους πολύ πολύ για τις ευχές σας!
    Για τα like που κάνατε στην σελίδα μου!
    Για τα βραβεία!

    Φιλάκια Πολλά!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails