Wednesday, February 9, 2011

Back In Purple!

            Επέστρεψα!! Μετά από πέντε ημέρες και πολλές προσπάθειες με τα κατάλληλα voodoo ο υπολογιστής μου δουλεύει και πάλι, αν και προσωρινά γιατί κάποια στιγμή στο σύντομο μέλλον θα πρέπει να λύσω τον πύργο και να βάλω θερμαγώγημη πάστα... Ήταν μια ποοολλλύ δημιουργική εβδομάδα και αυτή και η προηγούμενη^^. Έχω πολλά καινούργια σχέδια να σας δείξω! Είχα επισκέψεις και από Θεσσαλονίκη την προηγούμενη εβδομάδα και φτιάξαμε κάποιες μελωδικές καρφίτσες, μαζί με διάφορα άλλα! Μου έφεραν και τις φωτογραφίες από την συναυλία! Έκανα και μια βόλτα στη γειτονιά, αλλά δεν σας προλαβαίνω! Βραβεία από εδώ! Δωράκια από εκεί!! Που να έλειπα και περισσότερο!
           Και ένα τραγουδάκι που δεν ξέρω γιατί αλλά μου έχει κολλήσει σήμερα!


         I'm back!!! After five long days dealing with my computer we managed to fix! Voodoo FtW!!! My computer is working smoothly again, but it's temporary, soon i will have to make some changes at the tower... Anyway, my news for the last days! It was a creative week!! I made many new creations! Also a friend of mine came to Athens, we made a pair of lovely melodic brooches! I finally got and the concert's photos!! But i can't keep up with you guys! Only few days i was off! and awards and presents everywhere!!
        And a song, quite old but i used to listen it really often, many years ago^^

20 comments:

  1. Επέστρεψες...τι καλά....άσε κ ο δικός μας κάνει ένα θόρυβο όταν τον ανοίγω αλλά μετά σταματάει...βρήκαμε τι είναι αλλά δεν θυμάμαι(!)...ε πέρνα απο το μπλογκοσπιτάκι μου όταν μπορείς...φιλάκια!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Χαίρομαι που επέστρεψες! Ανεβαστικό και το κομμάτι! Περιμένω να δω τις ωραίες δημιουργίες σου!!

    ReplyDelete
  3. Ανάσταση, λοιπόν! Ανυπομονούμε για νέες δημιουργίες! Φιλιά πολλά

    ReplyDelete
  4. απο πια συναυλια;;
    να γιατι χαιρομαι που δεν εχω υπολογιστη

    ReplyDelete
  5. @el.mar καλά από θόρυβο άλλο τπτ!! εμένα είναι πέντε χρονών... πάλι καλά που ζει... μόνο μια κάρτα γραφικών χρειάστικε να αλλάξω.
    Έρχομαι!!!!

    @μπλεγμένο κουβάρι :-), θα σας τις δείξω! αλλά δεν ξέρω αν θα καταφέρω να σας τις δείξω όλες φέτος^^

    @Evagelia ναι πάλι καλά δεν είχε πρόβλημα η μητρική!
    Φιλάκια πολλά!

    @love2love έκπληξη! θα το αναρτησώ αύριο -μεθαύριο^^
    εγώ χωρίς υπολογιστή δεν μπορώ να δουλέψω...
    αν σκεφτείς ότι το αντικείμενο μου είναι ο προγραμματισμός μαζί με άλλα...
    όχι τπτ άλλο δεν θα με έννοιαζε αν δεν είχα την πτυχιακή στη μέση...

    ReplyDelete
  6. welcome back..........περιμένουμε φωτογραφιες συντομά............

    ReplyDelete
  7. Γράψε διεύθυνση να σου στείλω...

    ReplyDelete
  8. Δυναμικό και εντυπωσιακό come back in purple or in black! Έτσι σε θέλω Chris!

    ReplyDelete
  9. αχ πες με απο πια πλζζζζζζζζζζζζζ

    ReplyDelete
  10. Καλώς όρισες φίληηηηηηηηηηηηηηηη!!!!! Πολύ χαίρομαι που είσαι πάλι εδώ......σου είπα πόσο μου έλλειψες!!!!

    Φιλιαααααααααα

    ReplyDelete
  11. Συγχαρητήρια, επανήλθες στο σύστημα!!!! :)))))
    Το τραγούδι μού κόλλησε την προηγούμενη εβδομάδα, πρεπει να ήταν στο soundtrack του κινούμενου σχεδίου ΜΕΓΑΛΟΦΥΗΣ... Είχε πολύ ACDC η ταινία!!!
    Άντε, καλώς επανήλθες. Θα τα λέμε πάλι!!!
    Φιλιάάάά

    ReplyDelete
  12. καλησπερα και καλως σε βρηκα...μολις εγινα μελος στο μπλογκ σου..θα περιμενουμε τις νεες δημιουργιες σου..καλο βραδυ!!!

    ReplyDelete
  13. ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΓΚΑΛΙΕΣ!!!
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ!!

    ReplyDelete
  14. Είμαστε εδώ κι είμαστε ανυπόμονες!!!

    ReplyDelete
  15. Welcome back!!! Μας έλειψες!! Γρήγορα δημιουργικές φωτογραφίες παρακαλώ!! :)
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  16. ΚΑΛΟς ΟΡΙΣΕς....ΚΑΙ ΕΜΕΙς...ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ....ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ......

    ReplyDelete
  17. Καλή επάνοδο!!!Το κουτάκι που έφτιαξες για το διαγωνισμό, μ' αρέσει τρελά! Έχει τα αγαπημένα μου χρώματα!

    ReplyDelete
  18. Αντε παιδάκι μου, με το καλό!!!Μπλοκοσυζήτηση χωρίς την Chris,δεν γίνεται!!!!
    Φιλιά

    ReplyDelete
  19. Μας έχει φάει η περιέργεια !!!!Μην αργήσεις!!!

    ReplyDelete
  20. @anna Δεν σας έκανα να περιμένετε πολύ^^

    @μπλεγμένο κουβάρι έχεις νέο σχόλιο^^

    @simonmad επέστρεψα στα δυνατά κομμάτια^^

    @love2love θα το δεις:Ρ αλλά ήταν πριν από δύο εβδομάδες περίπου^^

    @MariaZ Μαράκι μου και εμένα μου έλλειψες!!

    @Κonstantina δεν έχω δει την ταινία αυτή ακόμα!! αλλά παράξενο να έχουν Ac/dc για soundtrack!

    @gwgoula καλώς ήρθες!!

    @Lourdi Ευχαριστώ πολύ κούκλα μου!!

    @Χαρά Χρόνια Πολλά και από εδώ!

    @λΕλένη αχ αλήθεια!!?? Τα φωτογράφισα σχεδόν όλα!!560 φωτογραφίες έβγαλα!! Τώρα πρέπει να τις οργανώσω λιγουλάκι!!

    @foufoula89 Ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!Καλημέρα!

    @Μαίρη Ευχαριστώ πολύ!! ναι είναι και τα δικά μου αγαπημένα χρώματα!

    @Riri :-) δεν προλαβαίνα όλες τις δημιουργιες σας αλλά προσπάθησα να τα δω όλα όσα έχασα!!

    @Χρυσάνθη hahaha είναι και πολλά!! να δω τι θα σας πρωτοδείξω!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails