Saturday, February 12, 2011

Welcome To RainBow!!

            Πέντε μέρες έλειψα και να τρία χρωματιστά βραβεία!! Οι αγαπητές φίλες Κωνσταντίνα, Ελένη και Marie με τίμησαν χαρίζοντας μου αυτό το πολύχρωμο βραβείο!!Θα ήθελα να τις ευχαριστήσω πολύ πολύ! Έτσι και εγώ αποδέχομαι το βραβείο και σας αποκαλύπτω δέκα μικρά πραγματάκια που μου αρέσουν και με κάνουν χαρούμενη, ένα χαμόγελο ανθίζει στα χείλη!

  1. Μου αρέσει να κάθομαι αγκαλίτσα με το μωράκι μου και να βλέπουμε ταινιούλες! Κατά προτίμηση αυτές που έχουν happy ending! 
  2. Το διάβασμα! Διαβάζω πάρα πολλά βιβλία! Ότι πέσει στα χέρια μου ουσιαστικά, με μια αγάπη για τις φανταστικές ιστορίες!
  3. Οι πεταλούδες και οι γάτες! Οι πεταλούδες είναι κάτι μοναδικό και υπέροχο ταυτόχρονα και οι γάτες είναι μια μικρή αδυναμία^^. Είναι στιγμές που θα έκανα tattoo μια πεταλούδα στην πλάτη, αλλά εγώ και οι βελόνες δεν έχουμε καλές σχέσεις^^
  4. Μου αρέσει να δημιουργώ! Με χαλαρώνει και με κάνει να αισθάνομαι όμορφα! και ειδικά όταν οι δημιουργίες μου αρέσουν και στους άλλους, τότε είναι που αισθάνομαι απλά υπέροχα! Νομίζω είναι ένα κομμάτι του εαυτού μου και αναρωτιέμαι πως μπόρεσα να τα παρατήσω για δύο - τρία χρόνια...μάλλον το τρέξιμο έφταιγε...
  5. Όταν βρέχει ή έχει συννεφιά μου αρέσει να κάθομαι στο κρεβάτι μου και να βλέπω από το παράθυρο τα δέντρα στο πάρκο απέναντι από το σπίτι. Φαίνονται τόσο φωτεινά που με ταξιδεύουν!
  6. Μου αρέσει να πηγαίνω βόλτα στα μαγαζιά, να περπατάω στα σοκάκια του κέντρου και να βλέπω τις βιτρίνες, χωρίς να αγοράζω τίποτα τις περισσότερες φορές.
  7. Η σοκολάτα! πάρα πάρα πολύ!Είναι το ναρκωτικό μου!
  8. Να περπατάω δίπλα στη θάλασσα, το κύμα να σκάει στα πόδια μου με ένα ρυθμικό ήχο να το συντροφεύει και να μαζεύω αχιβάδες και κοχύλια. 
  9. Ο χειμώνας. Είναι η αγαπημένη μου εποχή! Το κρύο, οι γιορτές! Οι οικογενειακές στιγμές!
  10. Να ανακατεύω την κουζίνα! Γλυκές δημιουργίες! 

         Επειδή όμως τον τελευταίο καιρό είμαι πάντα αργοπορημένη όλη η γειτονιά έχει πάρει το μαγικό αυτό βραβείο! Οπότε σε ποιόν να το ξαναχαρίσω;;; ΕΕ;;;


          I was off for five days and here we have three colorful awards!! Our lovely friends Konstantina, el.mar and Marie honored me with this award!!!I would like to say thank you girls!! I'm accepting  the award!! So i will reveal ten little things that i like and make me happy!

  1. I like sitting with my love and watch movies! Especially those with happy ending!
  2. Reading! I read too many books!!! Almost everything , but i love fantasy the most!
  3. Butterflies and Cats! Butterflies are something unique and amazing at the same time and cats are...i don't know... just adorable!! There are moments i've thought that a butterfly tattoo would be great but i hate needles!!
  4. I like creating things! It's relaxing and it makes me feel good!! Especially when i hear positive comments for my creations, then it's just great!!It's a part of who i am, i really wonder how i have stopped for two - three years... probably stress was the cause...
  5. When it's rainny or just cloudy i like to slay down on my bed and watch the trees from the window! There is a park outside and all look so magnificent! They make my mind travel far away!
  6. I like window shopping, walking at the streets downtown and not always buying something.
  7. Chocolate! It's my drug!
  8. Walking by the sea, feeling the water at my feet, it's rhythmic noise and collecting seashells
  9.  I like Winter! It's my favorite season! The chill and the holidays! Family moments!
  10. I like cooking! Messing up with the flavors! Sweet creations!

         The last days i'm always a little late!! So now all the neighborhood has this magical award! And i'm asking should i pass it again at the same friends???

4 comments:

  1. hola ChrisS,
    felicitaciones por estos premios tan hermosos que te han obsequiado. Te los mereces. Chris, me honrarías mucho si tu también te llevas los míos que están colocados en mis blogs. Vienen de seres tan carinosos y agradecidos como la Gata Coqueta, Sor Cecilia, etc etc.

    un fuerte abrazo^^

    ReplyDelete
  2. Μπράβο Χριστινάκι μου!!!! Αν και δικαιωματικά σου ανήκουν άλλα δυο βραβεία που έχω αναρτήσει στο σπιτάκι μου !!!!! Οπότε μπορείς να τα πάρεις!!!!
    Φιλιαααααααααααα

    ReplyDelete
  3. Μπράβο κοριτσάκι!!!Και σε άλλα βραβεία με το καλό, αξίζεις πολλά!!!
    Φιλάκια!!

    ReplyDelete
  4. @Rebecca Thx very much girl!

    @MariaZ Ευχαριστώ Μαράκι μου! Αααα τρέχω να τα πάρω τότε!!! Φιλάκια!

    @Riri Ευχαριστώ Ριρή μου!!
    Φιλάκια!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails