Monday, February 21, 2011

My Heart Belongs To You!

           Καλησπέρα! Επιστρέψαμε πίσω στην πολύβουη Αθήνα , το Ναύπλιο ήταν υπέροχο! Σας έχω και μερικές φωτογραφίες για να πάρετε μια γεύση και εσείς! Είμαι πολύ χαρούμενη! Σήμερα είναι και η επέτειος μας, πέρασαν πέντε χρόνια και το ένα ήταν καλύτερο από το άλλο! Σαν σήμερα , ένα φιλί στα σκαλοπάτια , άλλαξε τον κόσμο μου!
           Στο μωράκι μου, που τόσο αγαπάω! Το παρακάτω τραγούδι αφιερωμένο!


        Hi all! We are back in town, Nafplio was great! I have some photos for you! I'm sooo happy !! Today is our anniversary , five years passed by, one better than the other! It was 21st February  and a kiss rocked my world!
         For you my love this song!

It was cloudy when we started our trip!

Με Θέα Το Παλαμήδι

Η Παλία Πολή Με Το Μπούρτζι


Nafplion Old Town

Ανεβήκαμε & στο Παλαμήδι!




Bourtzi


Υ.Γ. Νόμιζα ότι είχα βγάλει την λεκτική επαλήθευση, αλλά μάλλον δεν το είχα κάνει... τώρα είναι παρελθόν!
P.S. Verbal Verification is off

24 comments:

  1. ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ

    ReplyDelete
  2. Καλώς όρισες φίληηηηηηηηηηη!!!! Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί πια δεν θα χρειάζεται να γράφω λεκτική επαλήθευση στα σχόλια και δεύτερον γιατί τελικά πήγατε Ναύπλιο και σας άρεσε!!! Είμαι σίγουρη οτι περάσατε υπέροχα (το καταλαβαίνω απο το πως γράφεις) και να τα χιλιάσετε σας εύχομαι πάντα ευτυχισμένοι κι ερωτευμένοι!!!

    Φιλιαααααα

    ReplyDelete
  3. Επιστρέψαμε βλέπω!!! Ανανεωμένη και κεφάτη σε...διαβάζω και πολύ χαίρομαι!!! Πάντα ευτυχισμένοι και ερωτευμένοι με πολλά όμορφα 3ήμερα σας εύχομαι!! Χρόνια σας πολλά!!!
    Φιλιά!!!
    Υ.Γ.: Ξέρεις πόσο με χαροποίησε το μήνυμα σου, ε;Χιχι!

    ReplyDelete
  4. Να τα εκατοστήσετε πάντα γεροί κι αγαπημένοι!
    Το Ναυπλιο το λατρευουμε κι εμείς κι έχουμε κάνει αμέτρητες βόλτες στα σοκάκια του, μας πέφτει και κοντά μα πιο πολύ πέφτει κοντά στην καρδιά μας!

    ReplyDelete
  5. μαγικές οι εικόνες από το Ναύπλιο! Θέλω να πάω κάποια στιγμή! και το fade to black... από τα αγαπημένα μου κομμάτια! να είστε ΠΑΝΤΑ μαζί! καλό απόγευμα!

    ReplyDelete
  6. θα σε σκοτωσω αν ερθεις στην πολη μου και δεν βρεθουμε εστω και για καφε. εισαι τυχερη που εχεις κοντα τον ερωτα μου - το ναυπλιο- ευχομαι τα καλυτερα και ναι ειναι ωραια να πας ταξιδια.

    ReplyDelete
  7. να τα εκατοστήσετε και πάντα ερωτευμένοι!το Ναυπλιο,τέλειο, αλλά το τραγούδι που αφιέρωσες τα σπάει!Μ αρεσει πάρα πολύ!

    ReplyDelete
  8. Τι όμορφες που είναι αυτές οι μικρές αποδράσεις!
    Μπράβο παιδιά, να ζήσετε!!

    ReplyDelete
  9. παντα ερωτευμενη........το λατρευω το ναυπλιο,πηγα μια φορα αλλα νομιζω το ερωτευρικα θελω να παω με την πρωτη ευκαιρια,αλλα μου πεφτει μακρια δυστυχως...............

    ReplyDelete
  10. πανέμορφο το ναυπλιο.Δεν εχω πάει ακόμη!!!!ελπίζω σύντομα (που δεν το βλέπω) ωραίες οι φωτογραφίες!! εύχομαι κάθε ευτυχία με πολύ όμορφες στιγμές! φιλιαα

    ReplyDelete
  11. Να ειστε παντα ευτυχισμενοι!!!Να τα εκατοστησετε!Για το Ναυπλιο τι να πω? Το λατρευω!!!!Η καταγωγη μου ειναι απο ενα ομορφο παραθαλασιο χωριουδακι εξω απο το Ναυπλιο, τα Ιρια... Καλο βραδυ!

    ReplyDelete
  12. ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!

    ReplyDelete
  13. ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ΓΕΜΑΤΗ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ....ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ......1`ΟΟ ΦΟΡΕς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΕς...Α!!!!ΚΑΙ ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ...ΓΙΑ ΤΡΑΓ. ΚΑΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ....(ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΓΕΛΙΑ...)ΚΑΛΗΓ ΣΥΝΕΧΕΙΑ....

    ReplyDelete
  14. Χαρούμενη και ευτυχισμένη επέτειο!!!Ειναι τόσο ομορφο να υπάρχουν ζευγάρια που αγαπιούνται τόσο!!!!!Πάντα ετσι να μείνετε!!!

    ReplyDelete
  15. Λατρεύω το Ναύπλιο! Ερωτική πόλη...ό,τι πρέπει για αγαπημένα ζευγαράκια...σας κι εσάς! Να τα εκατοστήσετε!!!

    ReplyDelete
  16. Χρόνια σας πολλά...να είστε ευτυχισμένοι κ ερωτευμένοι κ να μην ξεχάσετε ποτέ εκείνο το φιλί στα σκαλοπάτια..κ εμένα μου αρέσει πολύυυυ το Ναύπλιο!!!Φιλάκια Chris μου!!!

    ReplyDelete
  17. Εύχομαι η ζωή σου μαζί με τον καλό σου να είναι ένα διαρκές όμορφο ταξίδι.Να ζήσετε ευτυχισμένοι!!!!!

    ReplyDelete
  18. Χρόνια σας πολλάαααα πάντα μαζί και ευτυχισμένοι!!!!! Τέλειες φωτογραφίες..... Φιλιάαααααα

    ReplyDelete
  19. Πολυ ωραια στο Ναυπλιο! Εχω παει παλια και ειναι πολυ ομορφα! Χρονια σας πολλα κι απο εμενα και να ειστε παντα ετσι αγαπημενοι και ερωτευμενοι! Να περνατε τελεια!!!! Φιλια πολλα!

    ReplyDelete
  20. Πέντε Χρόνια??? Ουάου!!! Δε μπορείς να φανταστείς πόσο χαίρομαι που μας αποδυκνύεις έμπρακτα πως οι μακροχρόνιες ευτυχισμένες σχέσεις συνεχίζουν να υπάρχουν στις μέρες μας!

    Εγώ δεν έχω πάει στο Ναύπλιο, έχω ακούσει πολύ καλά λόγια όμως αλλά και να πω την αλήθεια έτσι όπως είδα τις φώτο σου θα θελα πολύ να μπορούσα να πάω αυτό το ΣΚ αλλά ξέρω πως δε μπορώ αλλά δε με πειράζει θα το εχω υπόψην μου για αργότερα.

    ReplyDelete
  21. Ξεχασα να σας ευχηθώ να ζήσετε ευτυχισμένοι και αγαπημένοι πολλά πολλά χρόνια ακόμα! :)

    ReplyDelete
  22. @ArtAtHome Ευχαριστούμε πολύ!!

    @MariaZ Μαράκι μου, άμα δεν έιχα δεί την ανάρτηση σου ακόμα θα παιδευόσουν με την λεκτική επαλήθευση!! όχι τπτ άλλο αλλά είχα μαύρα μεσάνυχτα! Μέ έχεις μάθει^^ Ευχαριστούμε πολύ!! Φιλάκια!!

    @λΕλένη Ευχαριστούμε!! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χρειαζόμασταν διακοπές!! Ανανεωθήκαμε όσοο δεν παέι!! (χαίρομαι που σε χαροποίησε το μνμα μου^^)

    @Νίκη Ευχαριστούμε πολύ! Τα σοκάκια του απλά γαλίνια, με νότες από το παρελθόν!

    @ioanna Ευχαριστούμε πολύ!! Το τραγούδι απλά υπέροχο!!

    @love2love θα βρεθούμε για κάφε , όταν καταφέρω να ανέβω Θεσ/κη , γιατί το λέω και το ξαναλέω και στο τέλος η Θεσ/κη έρχεται σε εμένα^^

    @MagdaleneB. Ευχαριστούμε πολύ πολύ! Το κομμάτι απλά τέλειο! Metallica ! Δεν γίνεται καλύτερα!

    @Μπλεγμένο Κουβάρι Κουβαράκι μου σε ευχαριστούμε πολύ πολύ! Αχ τι θα κάναμε χωρίς αυτές τις μικρές αποδράσεις;;

    @anna Ευχαριστώ πολύ!! Σε εμάς είναι κοντά , δύο ωρίτσες περίπου δρόμο, άμα βρεις ευκαιρία να ξαναπάς!

    @Σιροπιαστό Μπρόκολο Ευχαριστούμε πολύ! Προτείνω να ξεκλέψεις λίγο χρόνο να πας κάποια στίγμη! Φιλάκια!

    @Kiki Κική Ευχαριστούμε πολύ! οο τυχερή είσαι πολύ κοντά!!Καλό Απόγευμα!

    @Lourdi Σε ευχαριστούμε πολύ!Καλό Απόγευμα!

    @foufoula89 Ευχαριστούμε πολύ πολέ κοπέλα μου! Θα ξαναπάμε σίγουρα! Δεν περάσσαμε απέντι αυτή τη φορά! Πλούταρχος?? Δεν θα γελάσω αλλά μόνο ακουστά τον έχω^^ (Είμαι σχεδόν άσχετη με αυτό το είδος μουσικής^^) Όσο για το τραγούδι είναι αγαπημένο γιατί το μωράκι μου μου το τραγουδάει παίζοντας κιθάρα!

    @Riri Ριρή μου σε ευχαριστούμε πολύ!!

    @Νάντια Κορίτσι μου σε ευχαριστούμε πολύ πολύ! Το Ναύπλιο απλά υπέροχο! Με μία νοσταλγική συννεφιασμένη πινελιά!

    @el.mar Ελένη μου ευχαριστούμε πολύ πολύ! Εε δεν ξεχνιούνται τέτοια φιλιά!

    @Χρυσάνθη Χρυσάνθη ευχαριστούμε πολύ πολύ! Μακάρι!

    @LiViLaVi Ευχαριστούμε πολύ πολύ!

    @mirsini Εγώ είχα να πάω πολλά χρόνια! Ευχαριστούμε πολύ πολύ! Φιλάκια!

    @Εκφράσου :-), τόσα πολλά είναι?? Το Ναύπλιο είναι τέλειο! Είχε συννεφιά , αλλά λατρεύω αυτόν τον καιρό! Αν θες πάντος η πανσίον που μείναμε ήταν πολύ όμορφη και οικονομική.
    Ευχαριστούμε και για τις ευχές!

    ReplyDelete
  23. Chris μου επιλέξατε ίσως την πιο όμορφη και ρομαντική πόλη για ένα υπέροχο τριήμερο επετείου!!!
    Το έχω επισκεφθεί πάρα πολλές φορές και πάντα κάτι καινούριο βρίσκω να ανακαλύψω!
    Χρόνια σας πολλά,πάντα ευτυχισμένα!!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  24. Ειρήνη μου ήταν υπέροχα!! Δεν νομίζω να μπορούσαμε να βρούμε πιο ρομαντική πόλη!
    Ευχαριστούμε πολύ!!
    Φιλάκια!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails