Friday, February 25, 2011

"Shades Of Blue" Earrings [ΕΑ00259]

       Καλημέρα σας! Τι κάνετε; Χάλια ο καιρός σήμερα... βέβαια χτες ήταν χειρότερα, σκεφτείτε απλά ότι κολύμπησα για να γυρίσω σπίτι (ηλίθιοι οδηγοί) και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να αισθάνομαι χάλια χτες το βράδυ (ο πυρετός έκανε την επίσκεψη του). Σήμερα πάλι καλά είμαι καλύτερα, βέβαια έμεινα σπίτι για να ξεκουραστώ, σκέφτηκα να αφιερώσω λίγο χρόνο στα καλλιτεχνικά και μετά να συνεχίσω την πτυχιακή μου. (Έχω να τρέξω κάτι data sets, και δεν τρελαίνομαι κιόλας.
        Τα σκουλαρίκια που ακολουθούν ήταν αυτά που ήθελα να σας δείξω την προηγούμενη φορά. Έχω κάνει μια μίξη υλικών, καθώς έχω χρησιμοποιήσεις χάντρες από τεχνητό πηλό, swarovski, χαλαζία και οι κεντρικές με τα λουλούδια είναι murano. Πώς σας φαίνονται;

Earrings With Polymer Clay, Quartz, Murano and Swarovski Beads



      Goodmorning!!What's up?? All good? Crappy weather today... at least it's better than yestraday. As you can imagine, i had work to do and i end up swimming to go home...(idiot drivers), as a result i ended up with fever... Today i'm better but i desided to stay home and rest a little . I'm planning to  create some beads and after that i have to run some data sets for my paper. 
       The earrings below are those i wanted to show you few days ago. I used all the  types of beads i had^^, some handmade from polymer clay, swarovski beads, quartz and murano. What do you think?


Y.Γ. Μην ξεχνάτε υπάρχουν ακόμα θέσεις για το Pay It Forward!!
P.S. Don't forget!! Some spots left for Pay It Forward!!

17 comments:

  1. Καλή σου μέρα!!! Οι ερωτήσεις τύπου "Πως σας φαίνονται" είναι πλέον ρητορικές από σένα!!! Είναι πολύ όμορφα εννοείται!! Περαστικά και υπομονή με την πτυχιακή!! Πολλά φιλιά!!!

    ReplyDelete
  2. Είναι πολύ όμορφα!! Περαστικά σου και καλό κουράγιο στις ακαδημαϊκές σου υποχρεώσεις!!!

    ReplyDelete
  3. Καλημέρα!οχι οχι δεν μπορω να το πιστεψω πως με πηλό γίνεται να φτιαχτούν τόσο όμορφα πράματα!θα με κολλήσετε και μένα, και αμα φέρω και πηλό στο σπίτι εγω θα κοιμάμαι στο μπαλκόνι στο τέλος!!πανέμορφα!

    ReplyDelete
  4. Καλημέρα! πανέμορφα τα σκουλαρίκια σου! και πολύ καλοκαιρινό χρώμα! Περαστικά σου!! ^_^

    ReplyDelete
  5. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ......ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΡΘΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΒΡΟΧΕς...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

    ReplyDelete
  6. γαματα σκουλαρικια πολυ εντυποσιακα....ουαου....
    να σια καλα και μην σκας για τπτ ολα στην ωρα τους θα γινουν. απολαυσε το να εισαι αρρωστη

    ReplyDelete
  7. Πολύ όμορφα!!!
    Περαστικά σου
    Φιλιά

    ReplyDelete
  8. Είναι τέλεια! Μου αρέσει το χρώμα τους πολύ!!
    Περαστικά!!

    ReplyDelete
  9. Φίληηηηηηηηηηηηηηηηη!!! Καλημερούδια!!! Πολλά περαστικούλια αν δεν την γλίτωσες τελικά και φυσικά να πω οτι είσαι όλο εκπλήξεις!!! Είναι καταπληκτικά τα σκουλαρίκια σου!!!

    Σε φιλώ

    ReplyDelete
  10. Ε ψιτ...δικαιολογία ο πυρετός για να δημιουργήσεις πάλι?!..χιχιχι...εντάξει πλακίτσα κάνω...περαστικά αν δε σου έχει περάσει ακόμα!
    Πολύ ωραία τα σκουλαρίκια, υπέροχο χρώμα!
    ....Θα ξανά έβαφα γαλάζια τη Θάλασσα...μ'αρέσει!
    Καλό Σαββατοκύριακο Chris μου!!!!!!!Φιλιάααα!!!

    ReplyDelete
  11. Chris μου τι όμορφα που είναι!!!!
    Ο πυρετός λειτούργησε ευεργετικά!!!Καλή επιτυχία με εργασίες,μαθήματα και λοιπές υποχρεώσεις!
    Φιλάκια!!

    ReplyDelete
  12. Κάθε φορά ,ενθουσιάζομαι με την δουλειά σου!!!Σκέψου να μην ειχες και πυρετό δηλαδή, πάντως τα σκουλαρίκια τέλεια τα βρίσκω!!

    ReplyDelete
  13. πανεμορφα μααρεσει πολυ το χρωμαα!!

    ReplyDelete
  14. Πολύ ωραία σκουλαρίκια (αν και προτιμώ να τα βλέπω σε αυτιά άλλων :P)!
    Μου θυμίζουν καλοκαίρι και θάλασσα!
    Έκανα επιτέλους ανάρτηση για το pay it forward!!!
    Αν θέλεις πέρασε μια βόλτα ;)

    ReplyDelete
  15. Τι όμορφα πραγματα που φτιάχνεις! Συγχαρητήρια! Καλώς σε βρήκα!

    ReplyDelete
  16. Τα κοιτάς και μυρίζουν καλοκαίρι....μόνο αυτό σου λέω....περαστικούλιααα

    ReplyDelete
  17. @λΕλένη Ευχαριστώ πολύ!Ρητορικές ε?μμ μπα δεν νομίζω να είμαι καλός ρήτορας^^
    Φιλάκια Πολλά!

    @anthivolon Μπέτυ σε ευχαριστώ πολύ!

    @MagdaleneB Ευχαριστώ πολύ!!! Έλα και εσύ στο club!! και τώρα που θα έρθει το καλοκαίρι, το μπαλκόνι είναι τέλειο^^

    @ioanna Ευχαριστώ πολύ! Μέ έχει πάρει η άνοιξη!

    @foufoula89 Ευχαριστώ κοπέλα μου, πολύ πολύ!Επίσης Καλή σου μέρα!

    @love2love Ιωάννα μου σε ευχαριστώ^^. Ε δεν είναι και το καλύτερο να είσαι τέζα, ειδικά τα μαθήματα τρέχουν...

    @Asteri Ευχαριστώ πολύ αστερένια μου!

    @Μοντέρνα Σταχτοπούτα Ευχαριστώ πολύ πολύ!!

    @MariaZ Μαράκι μου ευχαριστώ!! Την σκαμπούλαρα^^
    όσο για τα σκουλαρίκια.. εε κάτι και για το δημιουργό^^

    @el.mar Ελένη μου σε ευχαριστώ πολύ!!Ο πυρετός πάλι καλά είναι παρελθόν! Ένα από τα πολλά αγαπημένα μου τραγούδια!

    @Ειρήνη Ειρηνούλα μου ευχαριστώ!! Αχ αντε να δω, γτ με την πτυχιακή έχω μπλέξει...

    @RiRi Ριρή μου σε ευχαριστώ^^ Τέλος και ο πυρετός! Τώρα ξεκινάν νέες περιπέτειες!

    @ArtAtHome Ευχαριστώ πολύ Βούλα μου!

    @Λία Ευχαριστώ πολύ!μμ ναι το είδα!θα περάσω αν είναι^^
    Τα συγκεκριμένα τα κράτησα για εμένα^^

    @Ρούλα Ευχαριστώ Ρούλα! Καλώς όρισες!

    @Nandia Νάντια σε ευχαριστώ πολύ!Θα έρθει.. που θα πάει...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails