Tuesday, February 22, 2011

"Purple For You" Bracelet [BC00050]

            Καλημέρα! Επιστρέφουμε στα καλλιτεχνικά για λίγο! Σήμερα θα σας δείξω ένα βραχιόλι που δημιούργησα. Οι χάντρες είναι  από τεχνητό πηλό και τις έχω διακοσμήσει μία μία  και έχω προσθέσει ακόμα χάντρες από αμέθυστο για να έχουμε πιο ολοκληρωμένο αποτέλεσμα! Αυτά από εμένα!

           Hi all!! We are back , more creations for you!! Today , we have a bracelet i made few days ago. The beads are made from polymer clay and decorated one by one, i added amethyst beads for a total look! That's all for today!

Λεπτομέρειες

23 comments:

  1. καλως ηρθες και παλι

    ReplyDelete
  2. Την καλημέρα μου,πολύ όμορφο και ιδιαίτερο το βραχιόλι σου!!!!

    ReplyDelete
  3. Καταπληκτικές οι χάντρες! Για το χρώμα τι να πω...λατρεμένο μωβ!!!
    Καλημέρα!!!

    ReplyDelete
  4. Πάρα πολύ όμορφο το βραχιόλι!!!!

    ReplyDelete
  5. Υπέροχες χάντρες, υπέροχο χρώμα, είναι τέλειο!!!!!

    Φιλάκιαααα

    ReplyDelete
  6. Υπέροχο το αποτέλεσμα! Μπράβο Chris!! Να έχεις μία όμορφη μέρα! Φιλιά!

    ReplyDelete
  7. Εντάξει είναι καταπληκτικό!

    ReplyDelete
  8. Πολύ όμορφο!
    Μία-μάι τις χάντρες, ε;
    Χαρά στο κουράγιο σου!
    Φιλιά

    ReplyDelete
  9. Eκανες πάλι το θαύμα σου!!!!Πολύ ομορφο και λεπτοδουλεμένο!!!!

    ReplyDelete
  10. Πολύ όμορφο και αγαπημένο χρώμα!
    Οι χάντρες από πηλό έγιναν καταπληκτικές!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  11. ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑΑΑΑ ΑΛΛΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΑΞΙΖΕΕ ΚΑΙ ΜΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑΑΑΑΑ

    ReplyDelete
  12. ΘΑ ΣΕ ΚΟΥΡΑΣΩ..ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΩ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΩΜΑ!!
    ΥΠΕΡΟΧΟ!!!
    ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!
    ΦΙΛΙΑ!!

    ReplyDelete
  13. Chris μου τι όμορφο βραχιολάκι είναι αυτό!!
    Φαίνεται ότι χρειάστηκε πολλή δουλειά!!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  14. Μια μια στο χέρι βαμμένες?Χαρά στο κουράγιο σου, απο τη μια, αλλά απο την άλλη είναι τόσο, μα τόσο υπέροχο, που θα λεγε κανείς ότι άξιζε το κόπο!

    ReplyDelete
  15. Υπέροχο φίλη μου!!! Εχεις κάνει απίθανη δουλειά!!!

    ReplyDelete
  16. Πολύ όμορφο αλλά κ πολλή δουλειά....μπράβο Chris μου...φιλάκια!!!!!!!

    ReplyDelete
  17. Eιναι τοσο ομορφο!!!

    ReplyDelete
  18. Πρωτότυπο σχέδιο, προσεγμένο στη λεπτομέρεια και επιπλέον στο αγαπημένο μου χρώμα! Πολλές-πολλές πεταλουδίτσες Chris!

    ReplyDelete
  19. @love2love Ευχαριστώ!! Θα έχει και συνέχεια!

    @Ολυμπία Ευχαριστώ πολύ πολύ! Καλό Βράδυ!

    @Νάντια Ευχαριστώ πολύ πολύ!! Αν δεν ήταν μοβ, τι χρώμα να έβαζα;; Χωρίς μοβ δεν γίνεται!!

    @Asteri Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

    @LiViLaVi Ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου! Καλό Βράδυ!

    @λΕλένη Ελένη μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
    Καλό Βράδυ! & Φιλάκια Πολλά!

    @Εκφράσου Σε ευχαριστώ πολύ!!!!

    @Έφη Ευχαριστώ πολύ πολύ! Ήταν μπελάς^^ Βάλε και το βερνικί... άστα^^

    @Riri Ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!!

    @eleni Ευχαριστώ πολύ!!! Δεν έχω φτιάξει ξανά κάτι τέτοιο και οι χάντρες βγήκαν περίπου όπως τις ήθελα.

    @ArtAtHome Ευχαριστώ πολύ!! Χαίρομαι που σου αρέσει το αποτέλεσμα!!

    @Lourdi Έχω βρει την αδυναμία σας και την εκμεταλεύομαι^^

    @Ειρήνη Ειρήνη μου σε ευχαριστώ πολύ!! Λίγη δουλίτσα την ήθελε , όλα την θέλουν^^

    @MagdaleneB. Ευχαριστώ πολύ!!! Δεν θα έλεγα ότι είναι βαμμένες στο χέρι^^, αν ήταν βαμμένες θα ήθελε λιγότερο χρόνο για να γίνουν. Είναι découpage σε συνδιασμό με μελάνια.

    @MariaZ Μαράκι μου σε ευχαριστώ πολύ!!

    @el.mar Ελένη μου ευχαριστώ πολύ!! Χρειάστικαν μερικές μέρε για να το τελειώσω αλλά νομίζω το αποτέλσμα τα λέει όλα^^
    Φιλάκια ΠΟλλά!

    @Kiki Ευχαριστώ πολύ πολύ Κική μου!

    @simonmad Ευχαριστώ πολύ πολύ! Τόσοι έπαινοι μαζί!! Φιλάκια Πολλά!

    ReplyDelete
  20. ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

    ReplyDelete
  21. Υπέροχο αποτέλεσμα!!!!!!!!!Αγαπημένο χρώμα!!!

    ReplyDelete
  22. Kαλημέρα, σε περιμένω από το Ψαρότοπο να παραλάβεις το δώρο σου !!!

    ReplyDelete
  23. @foufoula89 Ευχαριστώ πολύ!Επίσης!Καλή σου μέρα!

    @Χρυσάνθη Ευχαριστώ πολύ Χρυσάνθη μου! Ε μοβ^^Τι νά κάνουμε!

    @Lambros Καλημέρα! Ευχαριστώ πολύ! Θα περάσω!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails