Thursday, February 17, 2011

Small Purple Flower Earrings [EA00269]

           Καλημέρα σε όλους! Δεν έχω κάνει τίποτε δημιουργικό αυτές τις μέρες! Αλλά δεν πειράζει γιατί έτσι θα προλάβω να σας δείξω όλα αυτά που έφτιαξα την προηγούμενη εβδομάδα  και τις πιο παλιές δημιουργίες μου! Είχα αρκετά χρόνια να φτιάξω κοντά σκουλαρίκια καθώς μου αρέσουν τα πιο πληθωρικά. Έφτιαξα δύο - τρία ζευγάρια , σήμερα θα σας δείξω το πιο ανοιξιάτικο, και ελπίζω σύντομα να δείτε και τα άλλα! Φυσικά το μοβ δεν γινόταν να λείπει από την χρωματική μου παλέτα!

           Good-morning everyone!The last days have made nothing at all... but it's ok , i will have time to show you my latest creations and some of the old ones! It has been some years ago without making short earrings because i really like long ones. Anyway, i made few pairs , today i'll show you the one with the spring spirit! I hope soon i will have some time to show you the others too! Of course purple is here again!

Small Polymer Clay Flower Earrings


17 comments:

  1. Εντάξει... είναι καταπληκτικά!

    ReplyDelete
  2. τι γλυκουτσικα...........

    ReplyDelete
  3. Αχ μωβ....είναι ομορφούλια!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Έχεις καταλάβει ότι είμαστε όλες "μωβούδες" όπως είπε και η Μαρία και είπες να μας τρελάνεις πάλι; Χαχα! Πολύ χαριτωμένα και φυσικά ανοιξιάτικα!

    ReplyDelete
  5. Τέλεια τα μοβάκια σου! Ανοιξιάτικα και λουλουδιασμένα! Έχω μέρες να μπω στη "γειτονιά" κι έχω χάσει επεισόδια... Κάτι οι εξετάσεις για πτυχία με τους μαθητές μου, επιπλέον ώρες μαθημάτων, κι ένα προβληματάκι με τη σύνδεση, ήρθε κι έδεσε! Και τι δε φτιάξατε όλες την εβδομάδα που μας πέρασε!

    ReplyDelete
  6. Ειναι γλυκουλια και με τελειο χρωμα!!

    ReplyDelete
  7. Μωβ,μωβ,μωβ!!!!
    Τέλεια!!!Φιλιά!

    ReplyDelete
  8. κουκλίστικα!!!!!!Ζήτω το μώβ!!!!!!
    Φιλάκια!!

    ReplyDelete
  9. Γλυκούλικα σαν κααραμελίτσες!!!!!!!

    ReplyDelete
  10. παιχνιδιάρικαααα!!!!καλημεραααααα!!!!!!!

    ReplyDelete
  11. πολύ όμορφα και από χρώμα, αλλά και από σχέδιο!

    ReplyDelete
  12. Καλημέρα κορίτσια!!!
    Σας ευχαριστώ όλες σας πολύ πολύ για τα υπέροχα λόγια σας!
    Χαίρομαι που σας αρέσουν για άλλη μια φορά οι δημιουργίες μου!

    @λΕλένη τι να κάνω και εγώ^^ αφού το μοβ είναι η λατρεία μου^^ δεν φαίνεται καθόλου^^

    @MagdaleneB. Καλώς Ήρθες!

    @simonmad σε χάσαμε^^, καλή επιτυχία με τους μαθητές σου! καλά από συνδέσεις όλα είναι τέλεια , εμένα κάνει διακοπές όλη τι βδομάδα, πάλι καλά οι δίπλα έχουν ασύρματο^^

    ReplyDelete
  13. Αγαπάμε μοβ! Είναι πολύ όμορφα! :)

    ReplyDelete
  14. Marianna ευχαριστώ πολύ πολύ!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails