Friday, February 11, 2011

Lucky 21!!

           Πριν μερικές μέρες έλαβα ένα e-mail από τη φίλη Μαίρη που με πληροφόρησε πως ήμουν ο 21ος αναγνώστης της και είχα κερδίσει ένα δωράκι φτιαγμένο από τα χεράκια της!! Ο αριθμός 21 είναι ο τυχερός μου, αλλά ειλικρινά αυτό δεν το περίμενα! Με άφησε άφωνη! και ομολογουμένως έκπληκτη! Έτσι χτες μαζί με τον ταχυδρόμο ήρθε και ένα δέμα, με παραλήπτη εμένα!! Πέταγα από τη χαρά μου! Μέσα είχε αυτό το υπέροχο κουτάκι που βλέπετε στην φωτογραφία, το οποίο πήρε η αδελφούλα μου γιατί ήταν πολύ όμορφο όπως μου είπε και ήθελε να το προσθέσει στην συλλογή της! (έχει πάρα πάρα πολλά κουτάκια και μερικά είναι πολύ παράξενα κατά την ταπεινή μου άποψη^^). Μαίρη μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!

          Few days ago i received an e-mail from Mairi ,she was informing me that i was her 21st follower and i had won a present !!! 21 is my lucky number but sencierly, i wasn't expecting something like that!! I was speacless!!! It was a big suprice!!So yesterday, when the postman came, he had a parcel for me!!! I was so happy! Mairi send me a beautifull box , you can see it at the photo below! This little box, when my sister came home wasn't mine anymore! You know , she loves small boxes and she has a large collection so she took it!! (she has some unique ones at her collections, like one made of sand). My friend Mairi i would like to thank you one more time!!
          

7 comments:

  1. Aχ τι ωραίο!!! Μπράβο Chris! Δευτέρα με το καλό θα ταχυδρομήσω κι εγώ.....

    ReplyDelete
  2. Ελπίζω να είσαι πάντα τυχερή και να δίνεις τύχη και σε άλλους!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ReplyDelete
  3. Το δωράκι δεν ξέρω τι ειναι , αλλά το κουτί ειναι ολα τα λεφτα!!!!!!Πάντα τυχερή νάσαι!!!!
    Καλό απόγευμα!!!

    ReplyDelete
  4. Τελειο το κουτακι!!! Αντε τυχερουλα, παντα τετοια! :)

    ReplyDelete
  5. Είναι πανέμορφο το κουτάκι!!
    Πάντα τύχη σου εύχομαι!!!

    ReplyDelete
  6. Χαίρομαι που σας αρέσει το κουτάκι. Και πολλές ευχαριστίες στην τυχερή Chris. Τί ωραία.....!!!!!

    ReplyDelete
  7. @μπλεγμένο κουβάρι Ευχαριστώ πολύ πολύ!! Αχ ανυπομονώ!!!

    @Μοντέρνα Σταχτοπούτα Ευχαριστώ πολύ!Καλό Σ/κ!

    @Riri Ευχαριστώ πολύ Riri μου! Επίσης!

    @mirsini's creations Επίσης Μυρσίνη μου!

    @Nina Ναι είναι πολύ γλυκούλι, επίσης!

    @Mairi Μαίρη μου η χαρά όλη δικία μου!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails