Tuesday, February 15, 2011

Pay It Forward!!

            Γεια σας!Βλέπω πολύ κόσμο να παίρνει μέρος οπότε αποφάσισα να συμμετάσχω και εγώ μέσα από το blog της φίλης Νάντιας στο παιχνίδι Pay it Forward, μιας και λατρεύω να κάνω δωράκια! Οι 5 πρώτοι λοιπόν, που θα αφήσετε το σχόλιό σας εδώ, θα λάβετε από μένα, μέσα στο 2011 ένα χειροποίητο δωράκι!!! Η μόνη υποχρέωση...να παίξετε κι εσείς στο παιχνιδάκι και να φτιάξετε χειροποίητα πραγματάκια για άλλους 5! Περιμένω λοιπόν με χαρά τα σχόλια σας!!!! Βιαστείτε!!!
 
           The last days many friends had participated to that game, so i decided to try it too!!Through our friend's Νάντια blog!! So here i am!! i'll  Pay it Forward cause i love presents!! The first 5! who will leave a comment at this post will get a handmade present from me during 2011! The only thing they have to do ... is to play the game !! and make your little things for the next five lucky ones! I'm waiting you!! Hurry!!

10 comments:

  1. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!

    ReplyDelete
  2. Έχω πάρει μέρος κι αλλό κι αλλού.. Δεν μπορώ κι εδώ, ε; Σνιφ.. Κρίμα....!!! (Ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια!)

    ReplyDelete
  3. Δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα^^
    εγώ τουλάχιστον δεν έχω κανένα^^

    ReplyDelete
  4. και 'γω πρέπει κάποια στιγμή να παίξω αυτό το παιχνίδι, αλλά όλο το αναβάλω :p

    ReplyDelete
  5. Ωραία!!!!!! Μόλις τελειώσει το giveaway που έχω τώρα, δηλαδή την άλλη βδομάδα, θα κάνω την αντίστοιχη ανάρτηση κι εγώ! :)

    ReplyDelete
  6. και εγώ έχω πάρει μέρος σε αρκετά.. αλλά μ'αρέσουν τα δώρα!!! πώς να το κάνουμε;;; τόσο κακό είναι; :P

    ReplyDelete
  7. έχεις mail^^
    δεν μπορώ να πω τπτ και εγώ έχω λάβει μέρος σε αρκετά!!

    ReplyDelete
  8. Ουφ...ουφ...πρόλαβα???
    Ναι ναι πρόλαβαααααααααα!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. ΚΟυνελάκι μου^^πρόλαβες, πρόλαβες^^
    στείλε μου τα στοιχεία σου!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails