Monday, February 28, 2011

Gift Exchange!!!

           Καλημέρα!!! Λοιπόν θα πρέπει να το έχετε μάθει είδη αλλά για να ενημερωθούν και οι αγαπητοί/ες φίλοι και φίλες που δεν το γνωρίζουν  δεν έχουν παρά να διαβάσουν το κείμενο που ακολουθεί!

      Μετά από το Μεγάλο Διαγωνισμό Αγάπης, χαλαρώσαμε και είμαστε έτοιμοι για το επόμενο βήμα!!!
     Θα ανταλλάξουμε δωράκια , πράγματα που θα έχουμε φτιάξει με τα χεράκια μας, και πως θα γίνει αυτό?
     Θα αφήσει, όποιος θέλει να συμμετάσχει στην ανταλλαγή δώρων, μια απάντηση σε αυτό το θέμα!
     Μετά από δυο εβδομάδες θα πραγματοποιηθεί κλήρωση (στις 4 του Μάρτη το απόγευμα) και ο τρόπος ανταλλαγής θα έχει ως εξής:
      Ο Πρώτος που θα κληρωθεί θα χαρίσει την κατασκευή του στον Δεύτερο, ο Δεύτερος που θα κληρωθεί θα χαρίσει την κατασκευή του στον Τρίτο κλπ. ο τελευταίος θα χαρίσει την κατασκευή του στον Πρώτο!!!
      Το δώρο που θα κάνετε μπορεί να είναι οτιδήποτε .... ακόμη και μια κατασκευή που φτιάξατε πιο παλιά ή η συμμετοχή σας από τον Μεγάλο Διαγωνισμό Αγάπης:!Καλές κατασκευές και καλές ανταλλαγές!!!

          Όσοι λοιπόν από εσάς δεν έχετε πάρει ακόμα μέρος και θα θέλατε να συμμετάσχετε δεν έχετε παρά να αφήσετε ένα σχόλιο στο Greecycle. Έχετε ακόμα μία βδομάδα περιθώριο! Για οποιαδήποτε πληροφορία επικοινωνήστε μαζί μου ή με τη Μαρία.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
      Good-morning everyone!!! I think that the majority already know the news but i want to inform our dear friend who are in the dark! The only thing you have to do, is to read the text below and you will learn the big secret^^

      After the Love Contest , we relaxed a little and now we are ready for the next step!!! We are going to exchange gifts!! Small or big thing we created ourselves !! Do you know how this is going to happen?? If you want to participate , the only thing you have to do it to leave a comment at this post!!Two weeks later  (4th March) we will pick randomly the first, the second etc... The first one is going to make a gift for the second ...etc...and the last one will give a present to the first one!
     The gift can be anything you created, something old, something new, even your participation for the Love Contest! Happy Crafting and Happy Exchanges!!
          All off you who want to paricipate, just leave a comment at the post here. Only one left for you!! If you need any information contact me or  MariaZ.

15 comments:

  1. Δωράκια, δωράκια, δωράκια!!!
    Μόλις έλαβα μέρος κι εγώ! Μπράβο κορίτσια με τις ιδέες σας!

    ReplyDelete
  2. ΕΓΩ ΑΦΗΝΩ ΕΔΩ ΣΧΟΛΙΟ ΓΤ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΗ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΙΑΝΕΙ

    ReplyDelete
  3. Ανυπομονώ!!!!!!!!!Τα φιλιά μου!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. @Evagelia το είδα!!τέλεια!!! & ευχαριστούμε πολύ!!!αα έχεις e-mail^^

    @love2love δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, το ζήτημα τακτοποιήθηκε!

    @el.mar εγώ να δεις πόσο!!!!
    Φιλάκια Πολλά!!!

    ReplyDelete
  5. Σε εσένα προσωπικά ότι η ιδέα είναι καταπληκτική στο είπα;;; Όχι;;; Ε λοιπόν είχες φοβερή ιδέα!!!

    ReplyDelete
  6. Θέλω κι εγώ δωράκια!!!! Συμμετέχω κι εγώ!!!!! Τρομερή ιδέα!!!!!

    ReplyDelete
  7. @λΕλένη μμμ δεν ξέρω^^ Ευχαριστώ πολύ^^

    @Ιoanna Evans Ευχαριστούμε πολύ , σε πρόσθεσα στις συμμετοχές.

    ReplyDelete
  8. ΑΑΑΑ!!κι εγώ μέσα....

    ReplyDelete
  9. Ολυμπία, θα σε προσθέσω αν είναι στις συμμετοχές.

    ReplyDelete
  10. γιουπιιιιιιιιιιιιιιιι πηρα και εγω μερος

    ReplyDelete
  11. Αν υπάρξουν νεότερα θα σου πω^^

    ReplyDelete
  12. κι εγω να συμμετασχω κι εγω!!! τι καλα!!!

    ReplyDelete
  13. Μαρία Welcome! και σε πρόσθεσα^^

    ReplyDelete
  14. Ωχ τώρα το πρόσεξα εγω αυτό...! Ήμαρτον! Προλαβαίνω;;; Τέλεια ιδέα μπράβο!!! Αφήνω εδω σχόλιο το ίδιο δεν κάνει;; Πρόσθεσέ με! Thanks!!!

    ReplyDelete
  15. Ρουλίτσα πρόλαβες!
    Σε πρόσθεσα και μπορείς αν θες να δείς.
    Έχει γίνει η κλήρωση.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails