Thursday, February 24, 2011

You Have A Beautiful Blog!!

             Πριν από κάμποσο καιρό η Κατερίνα μας με τίμησε με αυτό το υπέροχο βραβείο! Θα ήθελα λοιπόν αν και λίγο αργοπορημένα να την ευχαριστήσω και πάλι που με τίμησε με αυτό το υπέροχο βραβείο! Με τη σειρά μου λοιπόν το χαρίζω στις παρακάτω φίλες! (Η σειρά με την οποία αναφέρονται τα ιστιολόγια είναι εντελώς τυχαία)


Φιλάκια Πολλά! 
           Και για όσες έμειναν παραπονεμένες έρχονται και άλλα!!

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
            Few weeks ago our friend Nina honored me with this great award!! I would like , i know it's a little late, to say thank you again for the award! Now it's my turn to pass it at the following friends! (The order is random, just for info)


        Kisses!! More awards soon!!

    17 comments:

    1. ααααααααααα Ευχαριστώωωωωωωωωωωωω κι ας έχω χάλια φωτογραφίες :Ρ χα χα χα
      Πάω να το στολίσω !!!

      Φιλιααααααααα

      ReplyDelete
    2. Χριστινάκι, καλημέρα!!! Σε ευχαριστώ τόοοσο για το όμορφο βραβείο, μόλις σχολάσω (παρανομώ τώρα,χεχε) θα το στολίσω στο σπιτάκι μου!!! Τι ωραία που θα ταξιδέψει κάτι μωβ!!! :)

      ReplyDelete
    3. Καλημέρα, Chris!
      Σ'ευχαριστώ πολυυυυυυύ!!!!
      Τι πρωινή έκπληξη ήταν αυτή;
      φιλιά!

      ReplyDelete
    4. Έίμαι ΤΟΣΟ χαρούμενη, όσο δε φαντάζεσαι!!! :D είναι το πρώτο βραβειάκι που παίρνω καθώς ασχολούμαι ενεργά με το blog περίπου 2 εβδομάδες!!! τι ωραίος τρόπος να ξεκινήσει η μέρα μου! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ! θα το βάλω στον τοίχο μου!

      αλλά εξήγησέ μου, πρέπει να δώσω και εγώ το ίδιο, ή μπορώ να φτιάξω δικό μου; φιλάκια!!

      ReplyDelete
    5. ναι ναι ναι γιουπιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι εχω βραβειοοοοοοοοοο πως μπορω να το βαλω στο σπιτακι μου;;;;;;; να σια καλα κουκλα μου.

      ReplyDelete
    6. ΑΑΑΑΑΑ!!ΤΙ ΝΑ ΠΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!
      ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!
      ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ...
      ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ..
      ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ..
      ΟΤΑΝ ΠΑΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΦΩΤΟ! ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΧΩΡΟ....ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ?????
      ΣΕ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΑ!!

      ReplyDelete
    7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
      Τι ωραία να αρχίζει η μέρα με ενα βραβείο!!!!!
      Ευχαριστω πολύ Χριστινάκι, τρέχω να το στολίσω!!!!

      ReplyDelete
    8. Αχ Chris μου σε ευχαριστώ πάαααρα πάαααρα πολύυυυ!!!!!!!!!!!!!!!Φιλάκιααααα!!!!!!!!!

      ReplyDelete
    9. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΕΟΙΕΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ.

      ΠΕΡΑΣΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΓΙΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΙΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ AVATAR:))).ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ.

      ReplyDelete
    10. Ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Καλή τσικνοπέμπτη και καλές απόκριες!!!

      ReplyDelete
    11. Κοριτσάκι μου σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!

      ReplyDelete
    12. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!
      ΦΙΛΙΑ!!!!

      ReplyDelete
    13. Χαίρομαι που ήταν μια πρωϊνή έκπληξη^^

      @λΕλένη καλά δν ντρέπεσαι να παρανομείς^^ τσ τσ τι πράγματα είναι αυτά!

      @Ioanna άμα θες χαρίζεις το ίδιο , κανείς δεν σε εμποδίζει να φτιάξεις και κάποιο δικό σου^^

      @lourdi συγνώμη αν δεν τα έγραψα πολύ αναλυτικά , αλλά έπρεμε να φύρω την ώρα που διάβασα το μνμ
      άμα χρειαστείς οτιδίποτε άλλο μου λες

      @Jk Skroutzakos Γιάννη μου, πέρασα ^^ και έγραψα κιόλας^^

      Φιλάκια σε όλους και καλή Τσικνοπέμπτη!!

      ReplyDelete
    14. Μάλλον έχασα πάλι σχόλιό σου ε? Ευχαριστώ πάρα πολύ για το όμορφο βραβείο! Δεν πρόλαβα να το αναρτήσω, αύριο με το καλό! Ξέρεις να βάζεις πόντους στη βελόνα? Ελπίζω να βοήθησα λίγο. Καλά να περάσεις!!

      ReplyDelete
    15. όχι δεν νομίζω , ευχαριστώ για τις πληροφορίες και πάλι!
      αφού πάρω μαλλί, αν έχω πρόβλημα μετά θα σου πω^^
      Καλό Βράδυ!

      ReplyDelete
    16. Σου εύχομαι να πάρεις στην ζωή σου πολλά βραβεία!!

      Καλημέρα και Καλό Σαββατοκύριακο!!

      ReplyDelete
    17. Σταχτοπούτα μου σε ευχαριστώ πολύ!!
      Καλό Σαββατοκύριακο!!

      ReplyDelete

    Related Posts with Thumbnails