Wednesday, February 23, 2011

"Ivy & Roses" Composition With Candles [CC00001]

            Είχα σκοπό σήμερα να σας δείξω ένα ζευγάρι σκουλαρίκια που έφτιαξα αυτό το μήνα, αλλά δεν μπόρεσα να αντισταθώ να σας δείξω μια σύνθεση που μόλις τελείωσα! Découpage σε ξύλινη παλέτα και σε κεριά! Άγρια ρόδα και κισσός αγκαλιάζουν την σύνθεση αυτή! 

           Today, i had in mind to post a new pair of earrings, but i couldn't resist!! I wanted to share with you my joy!!for finally finishing my first composition with candles!! Découpage on wooden palette and on candles!! Ivy and roses the basic ingredient !


              Η παλέτα όπως φαίνεται χωρίς τα κεριά. Ακολουθούν φωτογραφίες με λεπτομέρειες! 
              The palette without the candles. Below you can find photos with the details!

CODE: WP00001



           Τα δύο κεριά που διακόσμησα. Το πρώτο , που είναι και το μεγαλύτερο έχει ρόδα, ρόδια και κισσό και το δέυτερο είναι διακοσμημένο με ανθησμένο κισσό. Ολοκλήρωσα την σύθεση προσθέτοντας χρυσόσκονη στα κεράκια , για μια πιο εντυπωσιακή εμφάνιση!

           The two candles i decorated follows. The first one , which is the bigger, has roses, pomegranate and ivy. The second one has ivy with blue flowers. I added some glitter for a more impressive presentation!





28 comments:

  1. Υπέροχα!!Μπράβο έχεις πολύ καλό γούστο και η τεχνική σου βεβαίως είναι άψογη!Για πές μου...ανέβηκες και τα 999 σκαλιά για να πας στο Παλαμίδι????Ή πήγες απ'τον εύκολο δρόμο?????Αγαπημένο το Ναύπλιο αλλά δεν ζηλεύω...Θα πάω την Καθαρά Δευτέρα!!!!!Καλημέρα!

    ReplyDelete
  2. Πανέμορφα ρομαντικά!!!! Πραγματικά βγήκαν ΥΠΕΡΟΧΑ!!!! Σήμερα νυστάζω πάρα πολύυυυυ!!!!! Φιλάκιαααα

    ReplyDelete
  3. Ρομαντικά και πολύ μα πολύ όμορφα!!! Καλημέρα!!!

    ReplyDelete
  4. fadastika!!! polla bravo!! :) poli kalimera sas!!! :)

    ReplyDelete
  5. Πανέμορφα τα κεριά!!! Εγώ την έκανα την προσπάθειά μου (αν θυμάσαι...) και το αποτέλεσμα δεν ήταν ουτε για φωτογραφία...
    Φιλιά πολλά για καλημέρα!!!

    ReplyDelete
  6. Εντυπωσιάστηκα!!! Η Chris, η Chrisοχέρα!!!! Καλή σου ημέρα φίλη μου!!!!

    ReplyDelete
  7. Όμρφη η συνθεσή σου και τά χρώματα, τα κεριά και η παλέτα, όλα ταιριασμένα.

    ReplyDelete
  8. Αχ Chris μου, πειράζει που θέλω Όλα σου τα κεριά?!?! Ε κ η παλέτα φυσικά πάει μαζί...πολύυυυ όμορφα!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. Ειναι πανεμορφη όλη η σύνθεσή σου ειλικρινά!

    Ν σε ρωτήσω... το Découpage τι ακριβώς ειναι? Ζωγραφική πάνω σε τι?

    ReplyDelete
  10. Οπως πάντα αξιολάτρευτη.
    Ρομαντική, ΑΝοιξιάτικη,καλλιτεχνική!

    ReplyDelete
  11. Χριστινάκι μου είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ!!!! Εχεις πολύ ταλέντο φίλη!!!

    ReplyDelete
  12. Αυτα τα χρώματα ..ειναι τα αγαπημένα μου!!!Ρομαντικό και τρυφερό αποτέλεσμα!!!Τέλεια!!!

    ReplyDelete
  13. Τι όμορφα που είναι!!!
    Μπράβο κοριτσάκι μου!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  14. Πώς καταφέρνεις και κάθε φορά με εντυπωσιάζει;;; Κάθε κερί είναι και διαφορετικό! Κι αυτά ειδικά δένουν πολύ όμορφα με την παλέτα ως βάση! Μπραβο Chris

    ReplyDelete
  15. Πάρα πολυ όμορφα και τα κεριά και η παλέτα!Είναι με ριζόχαρτο?

    ReplyDelete
  16. πάρα πολύ όμορφα!

    ReplyDelete
  17. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!και τα δύο και πολύ ρομαντικά θα έλεγα,εγώ τρελαίνομαι για ότι έχει σχέση με λουλούδια,πααααάρα πολύ ωραία,μπράβο.

    ReplyDelete
  18. Καταπληκτικά και πολύ ρομαντικά!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  19. Πολυ-πολυ ωραια!!!!

    ReplyDelete
  20. ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ...ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΑ....ΤΕΛΕΙΑ...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

    ReplyDelete
  21. Πανέμορφη σύνθεση,αλλά και το κάθε κομμάτι μοναδικό,ο συνδυασμός όμως τα ανέδειξε ακόμα περισσότερο

    ReplyDelete
  22. Πωωω πωωωω!! Chris, ειναι ολα τελεια! Ο κισσος ειναι απο τα αγαπημενα μου :) και τα λουλουδια πανεμορφα, ολα ειναι ΤΕΛΕΙΑ! Μπραβο σου κοπελα μου!! :>

    ReplyDelete
  23. @Λαμπρινή Σε ευχαριστώ πολύ!!999 είναι? δεν τα μέτρησα αλλά τα έννοιωσα... ακόμα πονάνε οι γάμπες μου^^. Αχ καλά να περάσετε!!

    @LiViLaVi Ευχαριστώ πολύ πολύ!! Νομίζω μας επιρεάζει ο καιρός ... είμαι πτώμα όλη τη βδομάδα...

    @Marie Κοπέλα μου σε ευχαριστώ πολύ!

    @Leviathan Ευχαριστώ πολύ!Καλό Βράδυ!

    @Lilium Λουλουδάκι ευχαριστώ πολύ! μμ ναι θυμάμαι! αλλά γιατί?τι πήγε στραβά??

    @Asteri Αστεράκι μου σε ευχαριστώ!!

    @Σιροπιαστό Μπρόκολο Ευχαριστώ πολύ πολύ! και εμένα περισσότερο γιατί τα χρώματα είναι πιο έντονα.

    @λΕλένη Ευχαριστώ πολύ!Καλό βράδυ^^

    @sugar plum fairy Ευχαριστώ πολύ!

    @para-kelsoscooks Ευχαριστώ πολύ πολύ!!Καλό Βράδυ!

    @el.mar Ελένη μου ανταλλάζουμε?? θα πάρω εγώ τα υπέροχα τσαντάκια σου και εσύ τα κεράκια μου^^

    @Εκφράσου Ευχαριστώ πολύ! μμμ η πιο απλή διατύπωση θα μπορούσε να ήταν κολάζ μαζί με ζωγραφική.

    @Χαρά Η Χαρά φέρνει χαρά^^. Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!

    @MariaZ Μαράκι μου σε ευχαριστώ πολύ!!!

    @Riri Κοπέλα μου σε ευχαριστώ πολύ! Αχ να 'ξέρες πόσες μέρες μου πήρε να την τελειώσω^^

    @Ειρήνη Ειρηνούλα μου σε ευχαριστώ πολύ!
    Φιλάκια!

    @Evagelia Ευχαριστώ πολύ! Έβαλα τα δυνατά μου για να τα ταιριάξω^^. Δεν μου αρέσει να κάνω κάτι δύο φορές, οπότε τα περισσότερα σχέδια μπορεί να μοίαζουν αλλά δεν θα είναι ίδια ποτέ^^

    @MagdaleneB. Ευχαριστώ πάρα πολύ! Ναι, napkin.

    @Anonymous Ευχαριστώ πολύ!

    @Ολυμπία Ολυμπία σε ευχαριστώ πολύ! Τώρα που έρχεται και η άνοιξη!!Λουλούδια παντού!

    @Χρυσάνθη Ευχαριστώ πολύ πολύ κοπέλα μου! Ε λίγο ρομαντισμό όλοι τον έχουμε^^

    @kiki Κική μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

    @foufoula89 Ευχαριστώ πολύ πολύ! Επίσης!Καλή συνέχεια!

    @Δέσποινα Ευχαριστώ πολύ Δέσποινα μου! και εγώ τα προτιμώ όλα μαζί^^ είναι πιο ζωντανή η σύνθεση!

    @mirsini Μυρσίνη μου ευχαριστώ πολύ πολύ!! και εμένα μου αρέσει ο κισσός αλλά μου φέρνει φαγούρα τις περισσότερες φορές , λόγο σκόνης^^

    ReplyDelete
  24. Αισθάνομαι άσχημα ένας άνδρας ανάμεσα σε τόσες γυναίκες. Όμως είναι όμορφα αυτά που κάνεις και όμορφες οι φωτογραφίες που βγάζεις

    ReplyDelete
  25. Καλημέρα!! Γτ καλέ να αισθάνεσαι άσθημα^^
    Χαίρομαι πολύ που έγραψες^^
    & σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου^^

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails