Showing posts with label Spring 2013. Show all posts
Showing posts with label Spring 2013. Show all posts
Saturday, May 25, 2013
Wednesday, May 8, 2013
"May" I?
Χρόνια Πολλά και καλό Μήνα σε όλους! Ελπίζω να περνάτε υπέροχα! Σήμερα θα σας δείξω τα αποτελέσματα των πειραμάτων που έκανα με τη φωτογραφική μου! :) Απλά λάτρεψα το αποτέλεσμα με την εντολή macro!
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
Happy Easter & Happy May everyone! I hope that you had amazing moments!! Today I'll show you the results of my experiments with my camera!! I really love the outcome! It was a pleasure testing the macro command , especially for first time!!
Subscribe to:
Posts (Atom)