Showing posts with label Easter. Show all posts
Showing posts with label Easter. Show all posts

Saturday, March 31, 2012

How To Decorate Your Own Easter Candle!

      Καλησπέρα σε όλους!!!! Μια και πλησιάζει το Πάσχα σκέφτηκα να σας παρουσιάσω ένα σύντομο tutorial, βήμα - βήμα για να διακοσμήσετε τη λαμπάδας εύκολα και γρήγορα!!!! Φέτος είχα αποφασίσει να μην φτιάξω καμία αλλά τελικά κατέληξα να φτιάξω μια -δυο για την οικογένεια, έτσι για το καλό! Αρκετά με το μπλα-μπλα!! Ας περάσουμε στις οδηγίες!!!! 
Θα χρειαστούμε:
  • Μια λαμπάδα, κατά προτίμηση λευκό ή κρεμ.
  • Έναν αναπτήρα
  • Ένα κουταλάκι
  • Χαρτοπετσέτες ή ριζόχαρτο της επιλογής σας.
  • Ένα ψαλίδι 
  • Ένα καμινέτο 
  • Χρυσόσκονη, Κορδέλες & Άλλα διακοσμητικά.
  ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
      Good-evening everyone!!! Easter is coming so i thought that it would be nice to present a short tutorial, step by step to decorate your own Easter candles!!!! This year i've told myself that i wouldn't make any candles but i couldn't resist!!The instructions follow below!!
We will need:
  • An Easter candle, white or cream is preferred.
  • A lighter
  • A spoon, i prefer the small ones
  • Napkins
  • A pair of scissors
  • A camping gas stove
  • Glitter ,Ribbons, Buttons etc.
 

ΒΗΜΑ 1ο:  Επιλέγουμε το σχέδιο που επιθυμούμε να έχει η λαμπάδα μας. Θα πρότεινα να επιλέξετε σχετικά μικρό σχέδιο έτσι ώστε να μην καλύπτει ολόκληρη την λαμπάδα, εγώ επέλεξα φραουλίτσες!!
 ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
STEP 1:  We choose the pattern we want for our candle. I would recommend small figures, we don't want to cover the entire candle. After that we remove the white layers from the napkin.


ΒΗΜΑ 2ο: Ζεσταίνουμε το κουταλάκι μας στο καμινέτο. Με ΠΡΟΣΟΧΗ! Δεν χρειάζεται να το αφήσετε πολύ ώρα, απλά να ζεσταθεί τόσο ώστε να λιώνει η επιφάνεια της λαμπάδας σας.
  ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
STEP 2: We heat the spoon. ATTENTION! Don't let it for too long, just for the time need to be able to melt the candle's surface.


ΒΗΜΑ 3ο: Τοποθετούμε την χαρτοπετσέτα μας πάνω στο κερί στην επιθυμητή θέση. Ακουμπάμε το ζεσταμένο κουτάλι μας πάνω στην χαρτοπετσέτα και καθώς λιώνει το κερί, μετακινούμε το κουταλάκι σε όλη την επιφάνεια τις φιγούρας, πάνω -κάτω.
  ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
STEP 3: We put the napkin at the place we want. We touch the napkin with our heated spoon and while the candle is melting we move the spoon up and down to the whole surface. 


ΒΗΜΑ 4ο: Ανάλογα με το μέγεθος του σχεδίου που επιλέξαμε, θα χρειαστεί να ξαναζεστάνουμε το κουταλάκι μας. Καθώς προχωράμε η χαρτοπετσέτα γίνεται ένα με το κερί και έχει την παρακάτω όψη.
  ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
 STEP 4:  We might need to heat again our spoon, it depends on our candle's size and on our napkin's size. Our candle will have the following view as we proceed.




ΒΗΜΑ 5ο: Αφού έχει κρυώσει η επιφάνεια της λαμπάδας μας διακοσμούμε με χρυσόσκονη και αν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε λεπτομέρειες με 3D χρώματα και την αφήνουμε να στεγνώσει.
  ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
STEP 5: After our surface is solid again we can decorate our candle with glitter or you can enhance some of the details with 3D colors.
 

ΒΗΜΑ 6ο: Τέλος αν θέλετε προσθέστε μερικές κορδέλες, και έτοιμη η λαμπάδα μας!!!
 ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ 
STEP 6: At the end if you want you can add few ribbons and our Easter candle is ready!!!


           Καλή Επιτυχία σε όσους το δοκιμάσουν! Και ελπίζω να ήταν χρήσιμες και κατανοητές οι οδηγίες μου. Θα περιμένω να δω και τις δικές σας δημιουργίες. 
Φιλιά!!
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
              Good Luck! And i hope i helped you! I'm waiting for your creations! 
              xoxo Chris!

Monday, April 25, 2011

Happy Easter!

Καλησπέρα!!
Τι κάνετε; Πώς τα περάσατε;
Να σας ευχηθώ και εγώ Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη!
Πάντα με υγεία! 


Goodevening!!
What's up? How was your vacation?
I would like to wish Happy Easter! 
And always with health!


Tuesday, April 19, 2011

"Madagascar Periwinkle" Easter Candle [EC00007]/[EC00013]

       Καλημέρα!!! Σήμερα είναι η συνάντηση!!! Ανυπομονώωω!!! Πολύ Πολύ!! Έφτιαξα και τις τελευταίες λαμπάδες για φέτος , θα σας τις δείξω σύντομα!! Εν το μεταξύ σπάω το κεφάλι για το πως θα ξεκινήσω μια εργασία που έχω, έχω αποφασίσει τι θέλω να γράψω αλλά δεν έχω βρει ακόμα τις κατάλληλες λέξεις για να το μεταφέρω στο χαρτί που λένε... Anyway μην σας παραπονιέμαι και πολύ... Ακολουθούν δύο λαμπάδες με παρόμοιο σχέδιο σε διαφορετικά χρώματα!


Details
       Good-morning!!! Today is the DAY!!! I'm really really thrilled!! Also i made my last Easter candles for this year, i'll show them to you soon! Meanwhile i'm trying to find a way to start writing a paper i have, i know what i want to write but i can't find the words... Anyway i'll stop complaining... At the following photos you will be able to see two Easter candles decorated with Madagascar Periwinkle flowers in different colors!


Details

Sunday, April 17, 2011

"It's Summer Time!!" Easter Candle [EC00014]/[KH00001]

          Καλησπέρα!! Τι κάνετε; Ξεκίνησαν οι διακοπούλες!! Ξαναγύρισε ο χειμώνας... μόνο η έμπνευση απουσιάζει.... ελπίζω να την ξαναβρώ σύντομα... Χαλαρά σήμερα, με μια φωνή βραχνιασμένη, πολύ πολύ , φταίει και λίγο η χτεσινή συναυλία! Θα σας τα πω με λεπτομέρειες μόλις μου φέρουν και τις φωτογραφίες! Ανυπομονώ για την συνάντηση!!! Νομίζω πως αυτά που γράφω δεν έχουν ειρμό... αλλά δεν πειράζει!! Σας βομβαρδίζω με πληροφορίες!! 
         Λοιπόν η λαμπάδα που ακολουθεί είναι δημιουργία για ένα μικρό μπόμπιρα δύο χρονών, που μου ζητήθηκε να φτιάξω, έχει μαζί και ένα μπρελόκ με ένα μεταλλικό καραβάκι και κοχιλάκια για να μπορεί να προστεθεί στα αναμνηστικά! Έχω φωτογραφίσει το μπρελόκ ξεχωριστά για να είναι πιο ευδιάκριτο. Άρωμα καλοκαιριού! Φιλάκια!


Details

          Good-evening!! What's up??? Vacations have began officially!!! Winter is back... only my inspiration is missing... i hope i'll find it soon... Chilling today, only my voice is ... i don't know i sound like a man, it's the last nights concert!! i'll tell you more details soon, when i'll have the photos in my usb stick!! I'm waiting for our meeting!!! I think i'm just writing irrelevant stuff... anyway!!It doesn't matter!! Too many information!!
         So the Easter candle at the photos below is a creation for a two years old prince, i've been asked to add something extra, i picked a key holder, for the memory box!!! i've taken some photos of the key holder separated from the candle, it's easier to see the details that way. Kisses!!

The Key Holder Alone


Thursday, April 14, 2011

"Do You Hear The Melody?" Easter Candle [EC00006]

         Καλημέρα!!!! Τι κάνετε; Πώς είστε;;; Καλή διάθεση εδώ όπως βλέπετε!! Επιτέλους θα μπορούσα να πω, γιατί τα σκαμπανεβάσματα δεν είναι ευχάριστα.... Τα datasets της πτυχιακής "τρέχουν" και βρήκα χρόνο να γράψω μερικές σειρές! Η δημιουργική διάθεση με έχει εγκαταλείψει τον τελευταίο καιρό... και έχω αφιερώσει χρόνο στο διάβασμα! Βγήκαν και τα αποτελέσματα από το μάθημα που περίμενα (δύο μήνες τώρα!!!) και ΝΑΙΙΙΙ πέρασα!!! Ακόμα σας υπενθυμίζω ότι την επόμενη βδομάδα θα πάμε για καφέ!! Σύντομα θα σας πω που και πότε!! Αυτά τα λίγα από εμένα!Φιλάκια!!


        Good-morning!!!Sup?Sup? I'm have great mood today!!! Finally i could say , i hate when it's going for bad to worse.... I'm running some data-sets for my final paper so i have some time to write few lines! My creativity has gone the last days... and i'm studying instead! Also my test result came (after two months!!!) and YESS i passes!!! oo additionally!! Don't forget about our coffee!! Soon i will tell you when and where! That's All!! Kisses!

Easter Candle With Melodic Theme
Details

Wednesday, April 13, 2011

Monday, April 11, 2011

"Tiny Greeny Green" Easter Candle [EC00010]

           Καλησπέρα!!Καλή Εβδομάδα!! Τι κάνετε;;; Σας έχω κρατήσει σε αγωνία εεε;; Αλλά αφού κανένας δεν ανακάλυψε το υλικό θα σας το αποκαλύψω!!! Θα σας πω αρχικά ότι είμαστε υπέρ της ανακύκλωσης!! Γι'αυτό το λόγο δεν πετάμε τις χρωμοπαγίδες!!! 
        Μετά από τις αποκαλύψεις (δεν νομίζω ότι θα περιμένατε κάτι τέτοιο^^). Προχωράμε σε μία λαμπάδα σε αποχρώσεις του πράσινου με μικρά μικρά λουλουδάκια για να μας υπενθυμίζουν ότι ήρθε η άνοιξη!! (Ριρή πράσινο ανοιχτό δεν είπες;;; Το πέτυχα;;;) . Φιλάκια Πολλάαα!!!

       Good-evening!! All good?? I know i'm keeping you on the edge... and after no one guessed correctly the material i used for the previous creation, i'm going to reveal it!! I think that you already know that i like recycling!! So why should we throw our color catchers after using them?????
       Anyway, after the revelation (i think that it was a little surprising), i'm going to show you an Easter Candle , with tiny green patterns and small flowers!! (Riri is that close to the one us have in mind???) Kissesss!!!

Easter Candle With Little Flowers
Details (Back Side)

Thursday, April 7, 2011

"Purple Pansies" Easter Candle [EC00009]

        Καλημέρα!! Συνεχίζουμε με πασχαλινές δημιουργίες! (Έφτιαξα αρκετές λαμπαδίτσες^^). Η σημερινή είναι ΜΟΒ (Μοβ ζητήσατε και έφτασε!)!! Με ανάγλυφα λουλούδια, πανσέδες συγκεκριμένα, και δύο μικρά φιογκάκια για να προσθέτουν κάτι ακόμα!

             Good-morning!!! We continue with more Easter Candles!! ( I made a few^^). The one for today is PURPLE!! ( You asked for one and here it is!!) It has pansies , decorated with 3D-colors and two little ribbons to add something extra! 


Easter Candle With Pansies

Wednesday, April 6, 2011

"It's So Yellow!" Easter Candle [EC00005]

             Καλημέρα!! Σήμερα είπα να μπω λίγο στο πασχαλινό πνεύμα και να σας παρουσιάσω μία από τις λαμπάδες που έχω φτιάξει! Découpage και κορδέλες!! Σε κίτρινο χρώμα!! Ηλιοτρόπια και Νάρκισσοι!

             Good-morning!! Today i thought that i should engage a little the Easter spirit, so i'm presenting you one of the Easter Candles i made!! Découpage and ribbons!! Yellow everywhere! Sunflowers and Narcissus!


Λεπτομέρειες Της Λαμπάδας

Some Details Of The Candle

Related Posts with Thumbnails