Monday, April 11, 2011

"Tiny Greeny Green" Easter Candle [EC00010]

           Καλησπέρα!!Καλή Εβδομάδα!! Τι κάνετε;;; Σας έχω κρατήσει σε αγωνία εεε;; Αλλά αφού κανένας δεν ανακάλυψε το υλικό θα σας το αποκαλύψω!!! Θα σας πω αρχικά ότι είμαστε υπέρ της ανακύκλωσης!! Γι'αυτό το λόγο δεν πετάμε τις χρωμοπαγίδες!!! 
        Μετά από τις αποκαλύψεις (δεν νομίζω ότι θα περιμένατε κάτι τέτοιο^^). Προχωράμε σε μία λαμπάδα σε αποχρώσεις του πράσινου με μικρά μικρά λουλουδάκια για να μας υπενθυμίζουν ότι ήρθε η άνοιξη!! (Ριρή πράσινο ανοιχτό δεν είπες;;; Το πέτυχα;;;) . Φιλάκια Πολλάαα!!!

       Good-evening!! All good?? I know i'm keeping you on the edge... and after no one guessed correctly the material i used for the previous creation, i'm going to reveal it!! I think that you already know that i like recycling!! So why should we throw our color catchers after using them?????
       Anyway, after the revelation (i think that it was a little surprising), i'm going to show you an Easter Candle , with tiny green patterns and small flowers!! (Riri is that close to the one us have in mind???) Kissesss!!!

Easter Candle With Little Flowers
Details (Back Side)

19 comments:

  1. ΧΡΩΜΟΠΑΓΙΔΑ?????????????? Ααααα είσαι πολύυυυυυυυυυυυυυυ μπροστά χα χα χα χα!!!! Με τίποτα δεν το φανταζόμουν!!!! Η λαμπάδα σου έγινε υπέροχη!!!

    Σε φιλώ

    ReplyDelete
  2. Χρωμοπαγίδα ε? Ουαου!!!!!!!!!!!
    Είναι πολύ ωραία η λαμπάδα...έκανα κ ζουμ,φαίνεται ακόμα πιο τέλεια!!!
    Φιλάκια κ καλή εβδομάδα!!!!!

    ReplyDelete
  3. Απίστευτο!
    Χρωμοπαγίδα!!! Μα που το σκέφτηκες?
    Η πράσινη λαμπαδίτσα πολύ όμορφη!!

    ReplyDelete
  4. Πως το σκέφτηκες για τη χρωμοπαγίδα; Έμεινα άφωνη!!! Αλλά και η λαμπάδα σου ΤΕΛΕΙΑ! Μπράβο!!!

    ReplyDelete
  5. Καλά ΟΛΕΣ ξέρουν την χρωμοπαγίδα εκτος απο μένα;;;;;ΤΙ ΕΙΝΑΙ::: ΠΕΙΤΕ ΜΟΥΥΥΥΥΥ>Μη μ αφήνετε στην άγνοια.
    Οι λαμπάδες δεν πιστεύω να θες να σου πω τη γνώμη μου;;;;

    ReplyDelete
  6. ΕΙΣΑΙ ΑΠΕΧΤΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!
    ΧΡΩΜΟΠΑΓΙΔΑ?!!!!!
    Η ΛΑΜΠΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ RIRI...
    ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΩΒ!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΟΜΟΡΦΗ ΜΟΥ!!!

    ReplyDelete
  7. χμμμ...χρωμοπαγίδα.....ούτε σε ενα μήνα δεν θα το λεγα..:-)
    Χαρα..χρωμοπαγιδα=ειδικο ας πουμε χαρτακι που μπαινει στο πλυντηριο για να μην βαφουν τα ρουχα μεταξυ τους...Τις μαθαινεις μετα από ένα αποτυχημένο πλυντήριο..:Ρ
    Η λαμπάδα πολύ πολύ όμορφη!!!!

    ReplyDelete
  8. Σε όλα πρωτοποριακή!!!
    Όσο για τη λαμπάδα, επειδή την έχω δει κι από κοντά, είναι όντως πανέμορφη!

    ReplyDelete
  9. Υπέροχη φαίνεται!
    Δροσερά χρώματα κι αέρινα...

    ReplyDelete
  10. Απίθανο χρώμα, μου θυμίζει μέντα!
    Μα καλά... χρωμοπαγίδα;;; Οι δικές μου γιατί δεν είναι τρυπητές;;;

    ReplyDelete
  11. Χρωμοπαγίδα;;;Ντόινγκ...Αυτό κι αν ήταν κουφό!
    Τέλειο το πρασινάκι!! :))

    ReplyDelete
  12. Γεια σου Χριστινακι !! Η αληθεια ειναι οτι ουτε εγω ηξερα την χρωμοπαγιδα ως τωρα !! Αλλα η Κατερινα μου ελυσε κι εμενα την απορια !! Μπραβο σου για τον συνδυασμο ανακυκλωσης και δημιουργιας!! Ειναι πολυ ομορφο το λουλουδι !! Αλλα και η λαμπαδες σου ειναι υπεροχες !! Φιλακια ! :)

    ReplyDelete
  13. Καλα που το σκεφτικές!!!Και η λαμπαδα υπεροχη!

    ReplyDelete
  14. ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΜΠΑΔΑ!!!!!χαχαχα!!!ετσι την ειχα φανταστεί Χριστινάκι, μύρισε ανοιξη, δροσιά και φρεσκάδα!!!!!!
    Οσο για την χρωμοπαγίδα.. τι να πω ,το μυαλό σου γεννάει συνέχεια..... δεν θα το σκεφτόμουνα ποτε΄!!
    Φιλιά!!

    ReplyDelete
  15. Χρωμοπαγίδα....?!?!??!Εσύ θα μας τρελάνεις!!!!Τώρα αν σου πούμε οτι θέλουμε την μάρκα της χρωμοπαγίδας,θα γελάσεις?!?Εμάς δεν έχουν τρυπούλες και δεν βγαίνουν τόσο ωραίες!

    ReplyDelete
  16. μαλλον εχω χασει κατι. εγω ξερω τι ειναι η χρωμοπαγιδα αλλα δεν ξερω τι καναμε?και εχουν μεινει ολες εκπληκτες? εφτιαξες τις λαμπαδες?ειπα χαζομαρα?

    ReplyDelete
  17. Υπέροχα χρώματα...μπράβο..καλή εβδομάδα

    ReplyDelete
  18. θεικο το πρασινο τελειο

    ReplyDelete
  19. @MariaZ Κανένας δεν το βρήκεε!! Μαράκι μου φιλάκια πολλάάα!!

    @el.mar Ελενίτσα μου ευχαριστώ πολλλύυυ!!!Καλή Εβδομάδα!!

    @ΕΛΕΝΑ χαχαχα είχε ωραία εμφάνιση το υλικό!!

    @Marina Ευχαριστώ πολύ!!

    @ΧΑΡΑ Η Κατερίνα έδωσε λεπτομέρειες!!! Ευχαριστώ πολύυυυ!!

    @lourdi ααα δεν την είδες τη μοβ που έφτιαξα!!! τστσ!!

    @Κατερίνα Ευχαριστώ πολύ!! Και για τις info, με πρόλαβες!

    @EVAGELIA Ευχαριστώ πολλλλύυυυ!!

    @Έφη Ευχαριστώ πολύ Έφη μου!

    @simonmad δεν ξέρω γιατί δεν είναι τρυπιτές!!!

    @Ειρήνη εε δεν σας το είπα???

    @mirsini Κοριτσάκι μου ευχαριστώ πολύ!! Ναι η Κατερίνα έλυσε την απόρια σε αρκετούς!

    @Μarianna Ευχαριστώ πολύ Μαριάννα!!

    @RIRI ααα τέλεια την πέτυχχααα!!Μου άρεσε το υλικό και το χρησιμοποίησα!!

    @Craft Fairies δεν ξέρω τι μάρκα είναι!!!

    @το χειρότεχνο χαχαχα είναι για το προηγούμενο post που έκανα!

    @Eva Z. Ευχαριστώ πολύ Εύα!Καλή Εβδομάδα!

    @love2love Ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails