Saturday, April 16, 2011

Athens: Coffee Time - Update

           Καλημέρα!! Πολύ μουντός και κρύος καιρός για άνοιξη.... Τι κάνετε; Ελπίζω όλα καλά!! Θα πρέπει οι περισσότεροι να είδατε είδη τα νέα στης Ευαγγελίας , κανονίσαμε τις λεπτομέρειες για την συνάντηση μας!! Ξέρουμε ότι κάποιοι από εσάς ίσως να μην μπορέσετε να έρθετε λόγο δουλείας ή απουσίας από την Αθήνα λόγο διακοπών, αλλά μην ανησυχείτε θα ακολουθήσει και συνέχεια!!
         Η πρόσκληση είναι ανοιχτή!! προς όλους όσους έχουν την καλή διάθεση να έρθουν!! Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 19/4 και ώρα 18:00, στο Σύνταγμα, στο In Piedi Cafe, που βρίσκεται Ερμού και Σκοπά 2, μεταξύ καταστημάτων BodyShop και Φωκά.
         Τα νούμερα των κινητών μας τηλεφώνων είναι διαθέσιμα, για όποια τα χρειαστεί, αρκεί να στείλετε ένα e-mail σε μία από τις δυο μας. Αν έχετε απορίες ή θέλετε extra πληροφορίες μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Ακόμα θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε να μας ενημερώσετε αν θα έρθετε για να έχουμε μια γενική εικόνα του αριθμού των συμμετεχόντων!


           Good-morning!! Too cloudy today... it reminds no spring at all... How are you? I hope good! The most of you already know the news from Ευαγγελίας , we arranged the details for our meeting!! We know that some of you probably won't be able to come due to other complications, but don't worry another time you will!!
         The invitation is for all!! all of you who want to come!!! The meeting will be on Thuesday 19/4  at 18:00, at Syntagma, at In Piedi Cafe, which is located at Ermou and Skopa Street 2, between  BodyShop and Fokas stores.
         Our mobile phone number is available, for those who might need them, if you want just mail us. If you have any question or you need more information contact us. Also we will be glad if you inform us if you are going to come, so we could have an idea about our number.


Κάτι δυνατό για να ξυπνήσετε!!
Something a little hard for good-morning!

27 comments:

  1. καλημερα και σε σενα γλυκια μου! :)

    πραγματι χρειαζομουν ενα ξυπνημα δυνατο μιασ και που δε προλαβα να πιω καφε το πρωι και ακομα μισονυσταζω. οποτε μια χαρα με το τραγουδι! χεχε

    εγω δε θα μπορεσω να ερθω για πολλους λογους. οι κυριοτεροι ειναι οτι δε μενω στην Αθηνα και επισης οτι εκεινη την ωρα δουλευω αλλα ελπιζω στο μελλον να καταφερω να συναντησω απο κοντα ατομα που εκτιμω πολυ, οπως εσενα και την ευαγγελια δηλαδη! :)

    θα περιμενω να δω φωτο απο τη συναντηση! καλα να περασετε!

    φιλιααα

    ReplyDelete
  2. Καλημέρα!!!!!!!
    ε ναι όταν ο καφές απουσιάζει χρειαζόμαστε κάτι δυνατό!!!!
    κρίμα θα ήθελα πολύ να σε γνωρίσω και από κοντά!
    αλήθεια που μένεις αν επιτρέπετε?
    θα βάλουμε!!(αρκεί να μην ξεχάσω τη φωτογραφική!!)
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  3. μενω στην Εύβοια... καταγομαι απο τη Βόρεια Εύβοια συγκεκριμένα. :)

    και εγω θα ηθελα να σε γνωρισω αν και πραγματικα αισθάνομαι οτι σε ξέρω, το πιστευεις αυτο? :)

    φιλια και σε σενα!

    ReplyDelete
  4. αχ λίγο νωρίτερα να ήταν!! το καλοκαίρι είχα έρθει ένα 3μέρο Εύβοια!!
    και γώ!!!! είναι παράξενο μερικές φορές!

    ReplyDelete
  5. Πιάνει χώρο κι η καρδιά;;;;
    Γιατί εγω με την καρδιά θα συμμετέχω,λόγω απόστασης.Μακάρι οταν θ ανέβω ΑΘήνα τον Ιούνιο να μπορέσουμε ν ανταμώσουμε!
    Καλά να περάσετεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. αλήθεια? σου άρεσε? να φανταστώ πως πήγες σε κάμπνιγκ?

    ReplyDelete
  7. @Χαρά Δεν πιάνει!!!! Μακάρι!!!!Όταν θα κατέβεις να μας το πείς!!

    @Εκφράσου ήταν υπέροχα!! ξαναπήγαμε και νότια ευβοια μετά, κανονικά, οχί κάμπινγκ (δεν τα πάω καλά με τα κοινά λουτρά)

    ReplyDelete
  8. κι εγω δεν εχω παει ποτε σε καμπινγ (αν και μου αρεσει σαν ιδεα) για τα κοινα λουτρα... πρεπει να ειναι μεγαλη δυσκολια!

    ReplyDelete
  9. σαν ιδέα καλή είναι αλλά δεν ξέρω μου αρέσει περισσότερο να πας κάπου και να μην γίνεται η ζωή σου δύσκολη :Ρ
    βάλε κουνούπια και όλα τα άλλα...no no δεν πάω
    χαχαχα

    ReplyDelete
  10. χαχαχαχα

    άστα να πάνε! ειδικά με τα κουνούπια που ειχαν εμφανιστει φετος το καλοκαιρι στην Ελλαδα και πεθαναν κοσμος απο αυτα.

    ειδες τα κουνουπια?

    και δε τους φαινοταν!

    βεβαια αυτα που ειχαν ερθει το καλοκαιρι ειχαν ερθει απο αλλου (μεταναστες κι αυτα) αλλα ποτε δε ξερεις....

    ReplyDelete
  11. άσε δε λες τπτ, και να ταν μόνο τα κουνούπια εμείς κατώ έχουμε και πρόβλημα με ψύλλους, πάλι καλά που εγώ την γλυτώνω όταν πάμε....
    αλλάζει το κλίμα και τα πέρνει όλα μπάλα...

    ReplyDelete
  12. ψυλλους? α πα πα

    αυτοι πρεπει να ειναι πολυ υπουλοι (κρυφοπληγίτσες που λενε)


    χαχαχαχαχχαχα

    με αυτα που λεμε εφτιαξε η διαθεση μου! ειδικα με το δευτερο σχολιο που θα διαβασεις και σε λιγο στο μπλοκ μου.

    σχετικα με ενα θεμα για τις αγοριστικες λαμπαδες.

    θα καταλαβεις.... χαχαχα

    ReplyDelete
  13. ναι έχει γεμίσει η Κρήτη και ο κτηνιάτρος που είχαμε μιλήσει μας είχε πει ότι έχουν έρθει από αλλού και λόγο υγρασία δεν πεθαίνουν...


    χαχα το διάβασα!!! χαχαχα
    ακόμα γελάω!!

    ReplyDelete
  14. Νταξ δεν το χω πολυ με το λαπτοπ...Δεν μπορω να βρω το μειλ σου..Αλλα επειδη θελω πολυ να το παλεψω να ερθω αν δεν σου κανει κοπο μου στελνεις ενα κινητο στο anima_craft@yahoo.gr!!Καλημερα!!!

    ReplyDelete
  15. Καλημέρα κοπελίτσα μου!!!!!!!!!!
    Καλέ τι δυνατό ξύπνημα ήταν αυτό?!...με τρόμαξε!!!!Χαχαχα...!!!!!
    Η ΕΚΦΡΑΣΟΥ απο Εύβοια είναι κ δεν το ήξερα?!..τι μαθαίνει κανείς!
    Τα φιλιά μου Chriiiissss!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  16. Σας ζηλεύω, αλλά με την καλή έννοια! Εύχομαι να περάσετε ωραία στη συνάντησή σας και φυσικά θα περιμένουμε εντυπώσεις! Chris, ξέρεις τι θα 'λεγε η γιαγιά μου αν ζούσε, για την επιλογή του τραγουδιού; "Σκιάχτηκα βρε κορίτσι μου πρωί-πρωί"!

    ReplyDelete
  17. Ξέρεις πόσο θα ηθελα να είμαι εκεί!!! Αχχχχχχχχχχχ θα γίνει κι αυτό!!!! Φιλια

    ReplyDelete
  18. Να περάσετε υπέροχα!!!
    Πιείτε ένα καφεδάκι και για μας!!!
    Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
  19. Θα προσπαθήσω να είμαι!! Θέλω να γνωριστούμε!!
    Φιλάκια! :)

    ReplyDelete
  20. Είπαμε να ξυπνήσουμε χωρίς καφέ αλλά όχι κι έτσι!!! Πολύ άγριο όμως χα χα!! Κάτι ώρες να βολέψω και θα είμαι εκεί!!!

    ReplyDelete
  21. Εγώ πάντως είμαι μέσα!!!Το έχω γράψει παντού,μάλλον επειδή το περιμένω πώς και πώς!!!
    Φιλιάαααα!!!!

    ReplyDelete
  22. Καλημέρα Χριστινάκι! Μακάρι να μπορούσα να έρθω κι εγώ! Βγάλτε πολλές φωτο να μας δείξετε!
    Καλή Ανάσταση!
    Να περάσεις καλά!

    ReplyDelete
  23. Makari na mporousa na erthw alla douleuw gamwto muououoouuou :-(( !!!Kala na perasete koritsiaaaaaaaa!!Pieite kai gia mas ena kafedakiiii :-))

    ReplyDelete
  24. @Κατερίνα Κατερίνα σου έστειλα mail!!!

    @el.mar είπαμε δυνάτο!!!Φιλάκια!!

    @simonmad Ευχαριστούμε!! Υπάρχουν και χειρότερα!! Μερικά κιόλας είναι σίγουρη ότι αφήνουν κόσμο στον τόπο!!

    @MariaZ Ξέρω!και εγώ ξέρεις πόσο θα ήθελα να είσαι! αλλά θα γίνει και αυτό!

    @ΕΛΕΝΑ Καφεδάκι και για εσάς!!Σίγουρα!!Φιλάκια!

    @polina Μακάρι να μπορέσεις να έρθεις!!Φιλάκια!

    @μπλεγμένο κουβάρι λιγουλάκι!! Θα περιμένουμε!!!

    @Ειρήνη Σε περιμένουμεεεεε!!!

    @NANTIA Κρίμα!Θα βγάλουμε!Θα βγάλουμε!!!Καλό Πάσχα!

    @Happy Kathy Δεν πειράζει, την επόμενη φορά , γιατί θα υπάρξει και άλλη, θα έρθεις!

    ReplyDelete
  25. nai nai na uparksei kai epomenh naiiiiii!!!!xixi :-))

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails