Saturday, January 22, 2011

Trendy!!Trendy!!Trendy!!

           Καλημέρα σε όλους!! Trendy φίλες και φίλοι^^! Ένα βραβείο από την μελισσούλα Majia !!Ευχαριστώ πολύ πολύ!!O δεύτερος γύρος των βραβείων ξεκίνα! Έτσι και εγώ θα το χαρίσω στις παρακάτω κοπελιές!

  • Στη γλυκιά Ελένη (Αχ!Κουνελάκι!), δεν σε ξέχασα την προηγούμενη φορά^^, θα σου δείξω το τσαντάκι κάποια στιγμή σύντομα^^
  • Στη αγαπητή Simonmad (Simply Creative) με πρόλαβες^^ αλλά δεν πειράζει!
  • Στη Χαρά (Κάντο μ'αγάπη) με τις ρομαντικές δημιουργίες της!
  • Στη Lourdi μας (Πολυτεχνίτισσα) νομίζω ότι τα λόγια είναι περιττά!
  • Στη LiViLaVi με της τρελιάρικες γαλότσες της!
  • Στη Table Rouge με τις ξεχωριστές δημιουργίες της!
  • Στην Asteri μας (Αστεράτη Κουζίνα) με τις λιχουδιές της!!
  • Στη Μυρσίνη (Mirsini's Creations) με τα ξωτικόσκουφάκια της!
  • Στη Foufoula89 που είναι καινούργια στην γειτονία!
  • Στη Χρυσάνθη , καλές προετοιμασίες!



~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
           Goodmorning everyone!My Trendy Friends^^! I have a beautiful award from bee Majia !!Thanks very much girl!!Our second award round starts!! So i'm going to pass it at the next ten friends!

14 comments:

  1. ΤΙ ΝΑ ΠΩ??ΟΥ!!!!!ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΞΙΖΩ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΚΑΙ ΝΕΑ ΜΕ ΣΚΕΦ.ΑΝΤΕ ΠΑΛ ΠΑΡΤΥ ΘΑ ΚΑΝΩ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ....

    ReplyDelete
  2. Chris!! Ευχαριστω πολυ που μοιραζεσαι και μαζι μου το βραβειο! Μονο που δεν εχω καταλαβει τι παιζει με τα βραβεια! Πρεπει να κανω κατι για να το δειξω στο μπλογκ? Θα μου πεις οταν μπορεις? φιλια

    ReplyDelete
  3. @foufoula89 Δεν κάνει τπτ κοπέλα μου^^

    @Mirsini's Creations Με τα βραβεία έχει ώς εξής. Αν θες το δίνεις και εσύ με τη σειρά σου σε δέκα άτομα ή και λιγότερα δεν υπάρχει πρόβλημα και αν θες το βάζεις και το blog σου. Τώρα για το πώς και τα σχετικά υποθέτω ξέρεις αλλά άμα έχεις οποιαδίποτε απορία, εδώ είμαι^^

    ReplyDelete
  4. ΕΤΡΕΞΑ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ!!chris!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΠΟΣΟ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ!...ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ!! ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ!!
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ!!!
    ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!

    ReplyDelete
  5. Eνταξει Chris μου!! Σε ευχαριστω πολυ πολυ! :)

    ReplyDelete
  6. Αχ Chris μου σε ευχαριστώ πάρα πολύυυυυυυ!!!!!!
    Ελπίζω να καταφέρω να το πάρω!Φιλάκια πολλά!!!!!

    ReplyDelete
  7. Chris πάντα με συγκινεί οταν κάποιος με κρίνει άξια για οποιαδήποτε διάκριση,ακόμα περισσότερο οταν εσύ μου αναγνωρίζεις "ρομαντικές δημιουργίες"! Τιμή μου κι ευχαριστώ.

    ReplyDelete
  8. Καλή σου μέρα, συγχαρητήρια, κι ευχαριστώ για το βραβείο! Ένα πρόβλημα με τον υπολογιστή με κράτησε εκτός "γειτονιάς", αλλά τώρα είναι όλα οκ, οπότε επέστρεψα, αλλά δεν προλαβαίνω να βλέπω τις τελευταίες αναρτήσεις! Υπήρξατε όλες πολύ δημιουργικές και με τρέχετε! Χαλάλι σας!

    ReplyDelete
  9. Ετρεξα και γω , αλλά έφτασα τελευταία και καταϊδρωμένη!!Ευχαριστώ Χρυσούλα μου!!!Μου δίνεις κουράγιο για τον Μαραθώνιό μου!!!!!Φιλάκια!

    ReplyDelete
  10. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ReplyDelete
  11. Να τα εκατοστησεις τα βραβεια σου.

    ReplyDelete
  12. Ωωωωω συγχαρητήρια κι σ'ευχαριστώ πολύ!!!!
    Πολλά φιλιά
    Καλή ηεβδομάδα

    ReplyDelete
  13. Καλημέρα κοριτσάκι μου!!!! Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!!!!!!!! Συγχαρητήρια και σε σένα!!! Φιλάκια πολλά καλή εβδομάδα!!!!

    ReplyDelete
  14. Δεν κάνει τπτ!

    @mirsini's creations ότι θελήσεις εδώ είμαι^^

    @Skroutzakos Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!Καλή Εβδομάδα!

    @Δημιουργία Ευχαριστώ κοπέλα μου! Επίσης!

    Καλό Σας Βράδυ!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails